@VSC hier ook een voorkeurshouding, al beweegt hij prima zijn hoofd. Dit was eerst niet zo, na behandeling van de osteopaat wel. 22 juni gaan we naar het cb voor de 2e prikken, eerste prikken hier al met 4 weken gehad ivm het rondgaan van kinkhoest. Daar bekijken ze hem weer en kijken we of fysio nodig is ja of nee.
Nou ja nu ze met die slaper dus ongv evenveel de linkerkant op ligt als de rechterkant lijkt t me onmogelijk dat dr hoofdje dan nog scheefgroeit. Als ze er straks niet meer in mag en ze heeft t nog heel erg dan onderneem k natuurlijk andere actie
als ze er verder geen last van heeft dan is dat prima natuurlijk. Je wil ook geen onnodige behandeling aan haar lijfje.
Och jullie zijn allemaal al aan het prikken. Wij beginnen daar net als met onze oudste pas met 4 maanden mee en aangepaste prikken. We vinden dat ze tegenwoordig heel veel rommel in te jonge lichamen spuiten. Dus we hebben een eigen schema en doen geen zaken met cb. Met bonusdochter gaat het goed. Ze was vandaag ziek, dus erg zielig haha. Verder is ze erg lief voor haar zusjes en helpt en denkt ze mee in het huishouden. Alleen bijna 16 en groenten en fruit... Pffff... Net zo erg als de.2 jarige. Ze Is nog steeds niet bij haar moeder geweest en is dit ook niet van plan. Ze wil graag bij ons blijven. Aankomende 3 weken alleen met 3 meiden... Kippenhok haha. Voorkeurshouding. Hier slaapt ze alleen maar op haar zij. Al vanaf baby, op haar rug komt ze niet in slaap en gaat ze net zolang liggen rommelen tot ze op haar zij ligt. Hoofd, tegen de spijlen van het bed, in haar nek. Helemaal hol met kont naar achter. Dat is haar favoriete houding. Reflux is gelukkig weer minder geworden, maar krampjes nog steeds doordat ze zo slecht boert en vroeg geboren is. Zijn jullie al ongesteld geweest, ondanks borstvoeding ben ik van de partij, gelukkig bijna over. Was een slachtveld. Bv loopt wel terug, dus flesje kunst tussendoor gegeven. Vond ze ook prima. Hier slaapt ze nog niet door met bv. Elke nacht om 3 uur is het raak. Ze is wel ontzettend vrolijk en lacht veel. Veel meer dan onze eerste jankerd. Deze huilt ook wel meer.dan 3.uur per dag, maar is meer omdat ze zich kapot schrikt van een peuter. Dit is echt anders dan 20 uur huilen.
Haha meijtje hier ook het slachtveld net gehad. En oh T schrikt zich ook vaak dood van E maar hij pikt ook veel van hen. T slaapt ook niet door ondanks fv... Hij heeft nu toevallig laat gedronken dus ik ben benieuwd. Ik werk niet met een schema geef fv op verzoek. Maar eigenlijk is het ongeveer rond de 4 uur ook snachts dus.
Ik geloof dat ik vandaag maar even ga winkelen... Mevrouw lag vannacht en vanmorgen onder de dekens vandaan ze had ze zo van zich af geschopt 😂 Nu maar op jacht naar een slaapzakje want nu had ze het een beetje koud denk
Hier afgelopen week ook raak en een slachtveld de eerste paar dagen. Hier kv pepti ivm koemelkallergie en laatste fles tussen half 11 en 11 meestal en hij komt tussen 5 en 6 voor de volgende momenteel. Maargoed de vraag is of hij dit doorzet. Ik juich nog niet te vroeg.
Zo had een hoop terug te lezen, reageer daarom ook niet overal op. Ga mn best doen nu weer bij te blijven Hier gaat t allemaal goed. Sinds we zijn gaan inbakeren is Collin en stuk beter gaan slapen. Zit nu meestal 4 uur tussen de voedingen met uitschieters naar 5 of zelfs een keer 6! Geeft een hoop extra rust! Sinds 1 week slaapt Collin ook op zn eigen kamer, ik werd echt overal wakker van. . Voelde me de eerste nacht gewoon schuldig maar hij heeft er geen enkel probleem mee. Nu vind ik t vooral fijn en een stuk rustiger De bv gaat nog steeds prima, vandaag voor het eerst met de fles geoefend en ook daar had hij geen moeite mee. Krijg ik straks iets meer vrijheid en met het oog op werken moesten we ook wel gaan oefenen natuurlijk. Jullie hebben t allemaal over t slagveld : hier nog niet kunnen ontdekken maar ik vloei nog steeds heel minimaal van de bevalling. Vind t wel heel lang duren hoor. Soms denk ik dat het weg is maar dan de dag erna toch weer licht roze of rood. Dinsdag heb ik nacontrole bij de vk, ga het dan wel bespreken. Morgen is de kleine alweer 6 weken, wat gaat het hard he?! Hij groeit als kool en is en echte lachebek, heerlijk
@meijtje, wat fijn dat het zo goed gaat met bonusdochter! Is toch altijd maar even afwachten, zeker met die pubers We hebben ons wel verdiept in het vaccineren, maar uiteindelijk toch besloten om het reguliere schema aan te houden. Niet vaccineren/minder vaccineren is overigens voor ons geen optie, wel mogelijk een ander schema. We gaan ook heel goed in de gaten houden hoe ze er op reageert en op basis daarvan gaan we verder Hier nog niet ongesteld, maar wordt wel zenuwachtig van jullie slachtveld verhalen Slapen is de laatste dagen even wat minder, wel nog steeds stukken van 4/5 uur er tussen s nachts, maar beetje moeilijke tijdstippen. Waren we al helemaal ontwend natuurlijk Stomme vraag misschien, maar hebben jullie alweer gemeenschap gehad? Hier nog niet... Wil wel, maar ben heel bang om meteen weer zwanger te worden. Ik vertrouw niet zo op condooms, eigenlijk vertrouw ik op dit moment helemaal niks qua anticonceptie... Echt stom, want 10 jaar trouw de pil geslikt en nooit zwanger geworden daar door heen maar wil eigenlijk niet meer aan de pil... Ik overweeg nu een mirena te laten plaatsen door de gynaecoloog. Hebben jullie daar ook last van of ben ik een raar geval
Ja wij wel maar wel pas na 7 dagen de pil slikken... Wil echt niet meer zwanger worden! Kon er overigens nog niet echt van genieten... zit niet lekker in mijn vel qua kilo's en de knip werkt ook niet mee...
Dat is echt mijn grootste angst op dit moment... Ik heb natuurlijk alleen hechtingen op m'n buik, dus daar zou ik weinig/geen last van moeten hebben, dus daar ben ik niet bang voor. Qua kilo's zat ik binnen twee weken alweer op m'n oude gewicht dus daar heb ik ook niks van, wel allemaal van dat 'losse' vel zeg maar.
Wij hadden 3 weken na de bevalling weer sex. Na 4 weken was ik weer ongesteld. Slik ook de pil. Oja en mn meisje heeft nu wel haar handjes ontdekt, ze kijkt r heel geinteresseerd naar Ook rolde ze ineens van haar rug op haar zij, wat ik wel vroeg vind
Die vertrouw ik dus niet zo Maar goed, ga me er binnenkort toch maar aan wagen Dacht vanmiddag wel even dat ik ongesteld werd, had opeens wat bloedverlies, maar daarna niks meer? Ik wacht het nu even af, anders kan ik deze week mooi meteen spiraal laten plaatsen!
Hoe gaat het met iedereen en de baby's. Hier een paar zware nachten achter de rug met baby én peuter. Maar vannacht heeft T voor het eerst een flinke ruk gemaakt van 22.00 tot 05.00 Betekent wel dat hij straks pas de 5e fles krijgt. Die maak ik wat groter dan doet hij hopelijk weer zo'n mooie dag. Ik heb nog niks gehoord van mijn baas. Ik moet officieel over twee weken werken maarja misschien ook niet... Kam slecht tegen slechte communicatie...
Hier gisternacht ook zo'n heerlijke nacht, van 23:30 tot 08:30! Vannacht ook weer slapen rond 23:30 en ze werd wakker van de wekker van manlief rond 06:30.... Daarna nog verder geslapen tot 10:15! Morgen tot en met maandag gaat er geen wekker, dus kijken of ze dit doorzet als ze wakker blijft worden van de wekker gaat ze binnen een week naar d'r eigen kamertje... Gek idee is dat!
Heerlijk hè pietje!!! Ach ja naar haar eigen kamertje wat een stap hè. .. Wij hebben geen wekker nodig wij hebben een kind van 3.5
Wow laten jullie de kindjes zo lang slapen? Dacht niet dat dat al goed was bij zulke kleintjes.. Of is dat gewoon prima? Gisteren hier de vaccinaties gehad dus nogal slaperig en huilerig vannacht sliep ze van 19:30 tot 03:00 dus wakker gemaakt voor voeding. Ze drinkt nu wel weinig, misschien omdat ze zich niet lekker voelt @pietje groeit ze wel goed? 9u slapen zonder voeding is erg lang voor een kind van 1,5 maand!
Als kindjes goed groeien mogen ze doorslapen. Je moet dat niet gaan trainen ofzo maar als ze het zelf willen is het prima. Alleen in de eerste weken moet je er niet langer dan 6 uur tussen houden. Met 2 maanden kan het prima.