Ik ben dus niet de enige met een kindje die soms nog 2 voedingen krijgt snachts, soms toch wel fijn om even te horen dat je niet de enigste bent hihi
Nee hoor ik deel mee in de nachtvoedingen leed. Op zich vind ik het niet erg maar dan sochtends opstaan gaat net wat moeilijker.
Ook hier nog nachtvoedingen hoor. Meestal tussen 3 en 4 en keer. Daarna slaapt hij rustig verder. Moet zeggen dat ik er inmiddels aan gewend ben en t niet erg vind. Schijnt bij bv ook vaak langer nachtvoedingen te hebben dus ik ga er gewoon in mee. Was wel even wennen icm werken afgelopen week. . Vooral smorgens vroeg op en een heel geregel! Donderdag hier voor de 2e prik. 2 weken geleden woog Collin 5105 gram en was hij 58.5 cm. Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Ik blijf ook gewoon hier ipv fb hoor ☺
Dat is toch het enige leuke van het cb. T was de afgelopen maand 5 cm gegroeid ik schrok mij rot 😂
5 cm?! jeetje dat is veel! F is tot nu toe 10 gegroeid in 3 maanden hihi. Ik ben aan t werk, sprak vriendlief net. F slaapt... Ik weet niet zo goed waar ze mee bezig is maar ze gooit het hele flesschema in de war hihi. Ze heeft nu gehad om: 23.15, 02.30, 08.00 en om 13.00.. Normaal krijgt ze dan weer om 16.30 en om 20.00 uur.... Dat gaat nu dus niet lukken, ik denk dat ik het maar gewoon aankijk en haar gewoon geef wanneer ze wil en dan maar naar bed zonder fles en kijken hoe of wat... pffff, wordt hier wel een beetje onzeker van, voeden op verzoek.. Maarja het CB zegt dat dit het beste is. Hopelijk gaat ze snel een eigen ritme vinden! Benieuwd hoe het vannacht gaat....
Hij is in totaal ook 10 cm gegroeid... eerst dus heel langzaam en nu dus even supersnel. Al vraag ik mij af of ze wel goed gemeten heeft. Ik voed ook op verzoek en dan is het wel in een soort schema maar dat wijkt dan steeds een beetje af.
@prikjes volgende maand eerste, 6 weken later 2e, 6 maanden later 3e. Dtp, we volgen cb niet. @slapen door eerst bv komt ze nu ook nog steeds onder demand met flesje. Krijg haar wel op vaste tijden, maar ze drinkt maar half flesje dan. Komt 2 uur later voor de andere helft.
Ooooh dames, ben zo vreselijk geschrokken vanmorgen.... Omdat ik morgenochtend een afspraak heb voor een spiraaltje, deed ik voor de zekerheid een test. Tot mij grote schrik kwam er een streep op zetten 😱. Eerst leek hij ook nog echt roze, was zo bang.... Nu met water doorgespoeld en er staat nu nog een heel licht grijs streepje. Vanmiddag een tweede test gedaan en die is zo wit als maar zijn kan.... Voor de zekerheid doe ik er morgenochtend nog een... Vanmorgen ook voor het eerst weer gewerkt, ging redelijk, ben alleen zo moe nu een computer werk is heel zwaar.
Oh Jeetje Pietje! Ik begrijp dat het in ieder geval niet de bedoeling is dat de streep roze wordt?! (snap je daarin heeeeel goed hoor!, moet er ook nog niet aan denken). Is het onveilig gegaan? Is de kans aanwezig dat het kan? Succes morgen, ik duim met je mee voor een witte test!
Hihi Pietje... Als je veilig hebt gedaan kan er niets zijn. Mocht je wel onveilig gedaan hebben, dan kan het natuurlijk. Hier was die ook wit. Over paar maanden weer proberen, we willen graag een derde.<3
Nou ja op termijn wil ik wel graag wel een tweede, maar voor nu lijkt me dat echt afgrijselijk. Ben natuurlijk nog lang niet hersteld en na die keizersnede raden ze toch aan om te wachten tot de kleine en jaar is! Het leek me ook vrijwel onmogelijk hoor, hebben drie keer gerommeld, met condooms uiteraard, maar dat vinden we allebei niks , maar ja de kans is altijd aanwezig natuurlijk ...
Hoop het ook! Voel me zo stom, deed alleen die test voor m'n eigen gemoedsrust, wilde zeker weten dat er niks zat voordat die spiraal erin gaat... Ik ging er echt van uit dat ik een hele mooie spierwitte test zou hebben Nou ja, nu na die witte test ben ik al wat rustiger, maar oooo wat ben ik geschrokken 😬
Ik wist niet dat er ook een april topic was! Ik ben ook in april bevallen van een zoontje. Inmiddels weer aan het werk, maar nog steeds nachtvoeding helaas...
Ha Nacho, welkom!! Gaat het verder goed met je zoontje? Gelukkig was mijn test vanmorgen weer witter dan wit en is de spiraal dus geplaatst. Zag er beetje tegenop, maar viel uiteindelijk alles mee
Welkom Nacho! Hier ook nog minimaal 1 nachtvoeding hoor, soms zelfs 2 hihi. OOOOOh wat fijn Pietje! Ik ben alweer vrij snel aan de pil gegaan, volgens de VK was de 1e strip niet veilig en de 2e wel.
De pil vond ik even geen optie met een geheugen als een zeef en was ook wel beetje klaar met veel hormonen. De mirena geeft ook wel wat hormonen af, maar veeeel minder dan de pil
Oke ja dan is een spiraaltje een goede oplossing. Ik heb nooit echt last van hormonen van de pil, ook nooit gehad. En in die 12 jaar dat ik hem geslikt heb ben ik hem 1x vergeten hihihi. Vanmorgen echo gehad van F. haar heupje, gelukkig geen rare heupafwijkingen gezien! Scheelt weer een paar maanden spreidbroekje gelukkig. Wel gaat de radioloog nog een aantal metingen doen, maandag krijgen we via het CB de definitieve uitslag. Wat drinken jullie kindjes op een dag aan voeding?
Fijn dat ze geen spreidbroekje hoeft!! Ik dacht altijd dat ik geen last had van die hormonen, tot dat ik er mee stopte... Had meer energie en m'n libido werd ook hoger
Fijn lelie dat de echo goed was! Poeh pietje, dat zal zeker schrikken geweest zijn Zou er nu ook niet aan moeten denken om weer zwanger te zijn. Eerst flink genieten van deze kleine, wennen aan het ouderschap en genieten van sushi, filet etc haha. We weten ook niet zeker of we voor een tweede gaan. Bekijken in de loop van de tijd gewoon of de kriebels hiervoor komen. Komende donderdag weer naar het cb en zn tweede prikje. Net nu hij weer meer ritme krijgt en snachts 6 uur tussen zn voeding laat. . Vorige keer was dit na de prikjes en de hitte over, nu maar dingen dat het deze keer zo blijft..