Zo, nu kunnen we weer rustig verder kletsen! Wat leuk, al die babyshowers! En prachtige foto's zeg! Matje heb ik nog niet neergelegd, maar wil wel twee extra witte lakens kopen. Onze eigen lakens zijn zwart, dus daar zou je niet op kunnen zien welke kleur het vruchtwater heeft als 's nachts ineens mijn vliezen zouden breken. Ik denk dat ik deze week ook eens een begin ga maken met de vluchttas. Mijn man blijft er maar over beginnen, haha. Hij is vast ook zenuwachtiger dan hij doet voorkomen! En inderdaad Gember, ik kan heel paniekerig worden als ik denk aan de stuitligging, maar we gaan aan de moxatherapie en er staat een versie gepland, dus hopelijk komt het nog op tijd goed. Zal straks even kijken of ik de lijst uit het vorige topic omhoog kan halen, nu eerst boodschappen doen voordat het weer gaat plenzen.
Zo hebben we goed voor elkaar 5000 berichten haha. Vluchttas is hier bijna klaar. Hij maakt zich er vooral druk over dat er niks te snacken in zit hahaha. Heb kleertjes voor haar erin zitten, ondergoed en hemdjes voor mijzelf en de camera. Toilettas kan je toch pas pakken als je gaat. En kleding pak ik op dat moment zelf ook wel.
Och jee, zoveel gekletst dat we moesten sluiten Ik zal de laatste lijst nog even opzoeken en hier in zetten Ik ga ook maar een matje in de auto leggen, geen extra setje kleding, want ik heb al zo weinig broeken die ik nog pas
16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥ 22 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ 11 meisjes 9 jongens 5 verrassingen Afspraken 22 jun - Hardlopertje - Controle gyn 24 jun - Mam1991 - afspraak vk 24 Jun - LadyL - afspraak vk 26 jun - 4dogs82 - afspraak vk 26 jun - Kimberly33 - afspraak vk 29 jun - Mikjez - afspraak vk 29 jun - LadyL - afspraak vk 29 jun - Mam1991 - liggingsecho vk 29 jun - Flengeltje - afspraak vk 01 jul - MissRedDragon - 36 weken echo (ligging/groei) + afspraak vk 06 jul - Flengeltje - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 13 jul - Flengeltje - afspraak vk 20 jul - Flengeltje - afspraak vk Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Zo dan. Was even wat werk dat lijstje haha. Kon die in het oude topic niet meer quoten dus alle kleurtjes waren eruit haha.
16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥ 22 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ 11 meisjes 9 jongens 5 verrassingen Afspraken 22 jun - Hardlopertje - Controle gyn 24 jun - Mam1991 - afspraak vk 24 Jun - LadyL - afspraak vk 26 jun - 4dogs82 - afspraak vk 26 jun - Kimberly33 - afspraak vk 29 jun - Mikjez - afspraak vk 29 jun - LadyL - afspraak vk 29 jun - Mam1991 - liggingsecho vk 29 jun - Flengeltje - afspraak vk 01 jul - MissRedDragon - 36 weken echo (ligging/groei) + afspraak vk 06 jul - Flengeltje - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 13 jul - Flengeltje - afspraak vk 20 jul - Flengeltje - afspraak vk Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Wat een mooie shootfoto's! En wat leuk! Al die babyshowers! Hier ook nog geen matje neergelegd.. Ga ik vanavond wel doen overigens.. Volgens mij net de slijmprop verloren en al sinds gistermiddag veel last van harde buiken en vooral rugpijn! De afgelopen weken weinig rugpijn gehad dus dit is nieuw! Ik doe weer rustig aan vandaag, ik wil niet de eerste zijn! Haha Vluchttas dus ook alvast klaarleggen straks Heeerlijk al dat geklets! Op naar de volgende 5000! Al zat dat wel nog even duren haha! Gelukkig is de lijst er nog!!
Oh Flengeltje, ik hoop dat het nog even duurt voor jullie! Nog erg vroeg nu.... Beeb, ik heb de blauwe kleur en het laatste stukje even aangepast (en mezelf verschoven ), die fel gekleurde blauw leest niet echt fijn op mn laptop (te licht).
Slijmprop verliezen hoeft op zich niks te betekenen he, maar ik hoop ook dat het nog even duurt voor jou Flengeltje!
Leuke foto's, erg mooi! Hier vannacht veel gerommel, menstruatiekrampen en krampen, zo begon het bij mn dochter ook maar wachten af! Duik nu ff mn bed in, kleine slaapt ook dus kan mooi wat bijslapen! Flengeltje hoop dat t nog even op zich laat wachten. Wel spannend allemaal.
Vluchtkoffer ben ik gisteren aan begonnen en is zo goed als af. Matrasbeschermer had ik gisteren erop gedaan maar was zo'n vervelend plastic ding. Die heb ik er vannacht dus weer afgehaald. Nog 3 dagen en dan ben ik 37 weken en zou ie al mogen komen. Spannend flengeltje, hopelijk blijft de baby toch nog even zitten. Mooie foto's trouwens Mikjez.
Jenn78 op dezelfde dag uitgerekend, ben benieuwd! 😀. Vanmiddag weer naar vk dus kijken hoe de controles nu zijn. Jij nog geen gevoel of t eerder of later gaat komen? 😊
16 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥ Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥ 22 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ 11 meisjes 9 jongens 6 verrassingen Afspraken 22 jun - Hardlopertje - Controle gyn 22 jun - Mriek88 - afspraak vk 24 jun - Mam1991 - afspraak vk 24 Jun - LadyL - afspraak vk (liggingsecho) 26 jun - 4dogs82 - afspraak vk 26 jun - Kimberly33 - afspraak vk 29 jun - Mikjez - afspraak vk 29 jun - LadyL - afspraak vk (versie) 29 jun - Mam1991 - liggingsecho vk 29 jun - Flengeltje - afspraak vk 01 jul - MissRedDragon - 36 weken echo (ligging/groei) + afspraak vk 06 jul - Flengeltje - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 13 jul - Flengeltje - afspraak vk 20 jul - Flengeltje - afspraak vk Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
27 😀! Leuk dat ik er ook bijsta! Wel goed verdeeld qua meiden en jongens en nog een aantal verrassingen! Ben benieuwd 😀😀
Vluchttas hier ook al gedeeltelijk ingepakt 😊 wat stoppen jullie er allemaal in? Spannend flengeltje, slijmprop hoeft gelukkig niks te betekenen. Hier aardig rustig in de buik vandaag. Straks naar de tandarts voor een beginnend gaatje.. Ik haat de tandarts 😝 Verder babykamer vandaag schoonmaken en dan bedje opmaken ☺️ Komt echt dichterbij nu
Hoeft inderdaad niks te betekenen.. Ik blijf lekker rustig wasjes draaien! Vk zegt dat als ik harde buiken blijf houden, ik even langs moet gaan voor een extra controle!
Spannend, bijna 37w! Jenn en Mriek! Mam, ik had nooit gaatjes, 2 maand geleden zag ik wel ineens een gaatje, en na 2/3 weken brak er een heel stuk van die kies af verder geen pijn aan gelukkig, morgen ochtend wordt hij hersteld de tandarts zei wel dat sommige vrouwen bij ieder kind dat ze krijgen een tand verliezen maar deze was nog te redden omg! Ik houd er ook helemaaaal niet van en in die stoel werd ik ook helemaal achterover gekanteld, moest echt mn best doen, niet te gaan overgeven succes straks Rustig aan doen Flengeltje! Vanavond zwangerschapsgym mét de mannen erbij, ben benieuwd
Aah nieuw topic, kunnen we lekker verder kletsen. Erg mooi shootfoto's zag ik voorbij komen! Zag nog dat iemand de slijmprop had verloren? Hoeft idd niks te zeggen. bij mij bij de eerste wel, maar ik was toen 39.6 dagen , zoon is precies met 40 weken geboren. Slapen wordt hier steeds slechter. ben al tijden een draaier in bed, ivm mijn si gewricht, maar goed dat draaien gaat niet makkelijk meer, dus wordt ik wakker van de pijntjes. helaas maak ik vl er ook mee wakker Verder laatste werkweek Had niet verwacht dat ik tot 36 weken kon werken, heb het idee dat ik nog wel verder kan, tot de weeën beginnen bijvoorbeeld haha. Veel uitrusten wordt het in iedergeval niet. De eerste week zitten de kinderen nog op school, maar ook daarna zijn ze vrij en tja dan lopen er hier 4 rond ( ook bonusdochter komt 3 weken) En tja als de kids vakantie gaan vieren bij de andere ouder moet ik bevallen, dus ik hoop echt dat hij niet eerder komt