April 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    Haha grappig die buiken, mijn buik groeit ook behoorlijk en dat voor een eerste :roflmao:
    Ik moest al na 7 weken over op zw broeken mijn darmen waren zo opgezet dat mijn eigen broeken veelste strak zaten of al niet meer dicht konden.. maar nu is het een hele echte zwangerschapsbuik haha vind het wel hartstikke leuk!! durf er maar niet aan te denken hoe dat straks op het einde is :roflmao:

2. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    Misschien kunnen we binnekort foto's van onze buiken erop zetten om te vergelijken:rolleyes:

3. Remama2018

Remama2018 Actief lid

21 okt 2017
    279
    670
    93
    Vrouw
    hoi allemaal!

mijn zwangerschap gaat tot nu toe over rozen!
    ik heb echt nergens last van gehad niet 1 keer boven de wc gehangen , mijn borsten zijn niet pijnlijker geweest , niet vermoeider dan anders en ik voel mij eigenlijk beter dan ooit!

De wens voor een kindje was er al bij ons een tijdje, elke maand dacht ik van alles te voelen maar telkens toch weer die terleurstelling. uiteindelijk toen het echt raak was had ik juist nergens last van en had die maand de hoop al opgegeven en toen eindelijk een positieve test! ik heb er geloof ik 5 gedaan voordat ik het echt kon geloven.

Vanaf deze week begint mijn buikje ook voor de buitenwereld echt te groeien! wat een bijzonder iets.... ik ben ook al aan de positie kleding gegaan omdat mijn normale broeken nog wel dicht gaan maar gewoon echt niet meer fijn zitten!

ik kan ook niet wachten om voor het eerst onze kleine boef te voelen in mijn buik. verloskundige gaf aan dat mijn placenta aan de achterkant ligt en het mogelijk is vanaf 18 weken iets te voelen alleen tja waar moet ik op letten...?

4. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben zwanger van ons 2de kindje :) Op 2 april uitgerekend.
    Ook mijn buikje begint te groeien!!

Coco123 vindt dit leuk.
  5. JChris

JChris Actief lid

22 feb 2015
    324
    66
    28
    Ik wil ook wel meekletsen!

Ik ben op 9 april uitgerekend van een meisje. Het is ons tweede kind.

Coco123 vindt dit leuk.
  6. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    Leuk dat er wat meer meiden zijn die mee willen kletsen.. wilde Me eigelijk al bij een andere groep voegen :rolleyes:
    Hoop dat er wat meer meiden actief worden hier :thumup:

Deel Deze Pagina