Ik vraag mij af of er mensen zijn die de kinderwagen van Qute hebben, en wat hun ervaringen hier mee zijn. Ik zag hem voorbij komen op de website van Babydump en de prijs ziet er aantrekkelijk uit, het is een beetje vergelijkbaar met de Joolz wat ik persoonlijk te duur vindt, en nu vond ik deze die er aardig qua uiterlijk bij in de buurt komt. Is er dus iemand hier die de Qute heeft, of mensen kent met de Qute en er ervaring mee heeft? (mocht dit hier verkeerd zijn meld het dan aub even, want ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen)
We hebben hem hier net binnen Als je binnen het forum zoekt op Qute zijn er paar topics meer over, maar heb nog niemand gezien die hem ook al echt gebruikt heeft en er wat over geschreven heeft. Ik moet ook nog even geduld hebben Het is een nogal nieuw merk... campingbedje van hun is door consumentenbond als beste getest dus ze maken ook producten die blijkbaar goed zijn. Wij vinden hem mooi en prettig rijden, alhoewel nog moet blijken dus hoe het buiten met kindje erin voelt. Hij is zo klein opklapbaar dat ie zelfs met bak in de kofferbak van onze suzuki swift past. Bak klikt gemakkelijk op het onderstel (vond ik bij Mutsy veel lastiger eigenlijk) en zitje kan in ligstand en is omkeerbaar. Inklappen en duwstang verstellen gaat makkelijk, zit met uitklappen alleen een vergrendel dingetje op wat je even door moet hebben. Zou keer naar babydump gaan en uittesten en vergelijken met andere wagens
Dankjewel voor je reactie! Ben benieuwd hoe die eenmaal bevalt als jullie kindje er is. Ga zeker even langs de babydump tegen die tijd om te kijken.
Wij hebben hem ook, maar nog niet gebruikt.. Baby zit nog lekker warm in de buik. Wel al alles getest en geoefend hoe en wat, en ik vind hem fijn precies om de redenen zoals hanneke benoemd.
1Hanneke Wij hebben een Renault Twingo, weet jij toevallig of die achterbak veel afwijkt van jullie Swift? Ik vind het ook een hele mooie kinderwagen, ook heel handig met de actie dat er nu een autostoel bij zit! Is zeker het overwegen waard als het zo ver is! Bloem93 Ik zal als ik jou was ook eerst gaan proberen bij de Babydump!
Lijkt me wel soortgelijke achterbak... ik zou kunnen meten voor je, maar beter nog als je tegen die tijd naar Babydump gaat en vraagt of je hem in je auto mag passen. Hebben wij ook gedaan, voel je gelijk hoe hij op straattegels loopt, goede oefening met uit mekaar halen en je weet heel zeker dat hij past. Ik vond t handig dat hij wat langer maar heel plat opklapt, Mutsy bv klapt compacter maar dikker op. Hierdoor konden wij onderstel onderop leggen en als we wielen eraf halen past zelfs de kinderwagenbak erop met de hoedenplank er (ongeveer ) op. Niet te blind staren op acties bij Babydump, dat je snel beslissing moet maken, want die prijzen zijn hele tijd hetzelfde. Qute is al half jaar zelfde prijs met autostoel en luiertas, andere kinderwagens weet ik eigenlijk zeker ook zelfde prijs gebleven. Alleen als ze actie hebben met nu 20% korting op alle ... dan is het tijdelijk.
Opmeten is niet nodig hoor Wel fijn dat je kon passen bij Babydump. En natuurlijk bedankt voor de tip over de acties!