Ik snap niks van het weer. Vorige winter was het in december al wel eens 25 graden en in april was het lekker zomers weer. Nu hebben we gisteren pas de eerste dag van 22 graden gehad. Heb het zo gehad met de kou
Nou hier heb ik dus echt geen zin in!! Was zo blij met dat heerlijke zonnige lenteweer. Ik hou echt van sneeuw, maar dan wel in de winter.
mijn telefoon zegt dat het morgen gaat sneeuwen, niet 1 april. Laat het maar allemaal natte sneeuw zijn die direct weg is.
Geen 1 april grap helaas. Code oranje is ook al afgegeven voor morgenmiddag. Baal echt ... sneeuw in april hoeft echt niet meer voor mij! Vooral de hollandse sneeuw niet. Lekkere derrie altijd. Bleeegh
Met mooie sneeuw in de winter wel. Niet met de vieze gesmolten prut vrijdagmiddag als het dooit. Eén van de kindjes heeft een been in het gips dus die kan niet in de sneeuw spelen.
Ben gek op sneeuw, maar ik heb net vorige week al m'n bessenstruiken geplant. Dus hoop het eigenlijk niet.. M
Best hoor, vind sneeuw véél leuker dan regen! ('t is vandaag weer begonnen..) Heb het sowieso gehad met kou maar zeker ook met regen.
Ik merk gewoon dat het helemaal invloed heeft op mijn stemming. Ik ben bij voorbaat al bloed chagrijnig. En ook nog eens doodsbang door een eerdere ontmoeting met de vangrail in de sneeuw
Van mij mag die sneeuw wel wegblijven. Zoon van 14 gaat sinds de voorjaarsvakantie weer op de fiets naar school. Enkele reis 23 km. Knap koud dus in de sneeuw Maar even aankijken of het te doen is... Ik vond het zonnetje deze weken echt heerlijk. Lekker de was naar buiten, achterdeur open. Zon door de ramen, daar wordt ik vrolijk van. Een pak sneeuw vind ik leuk, maar dan in januari of februari, maar nu wil.ik gewoon voorjaarsweer