April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

corina en kwebbel; gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Thanks meiden.

Mams, alles goed bij jou? Heb je je ei al gehad?
    Hier weer een geklungel met ovulatietesten, heb nu al 5 dagen een licht streepje. Heb geen één keer een streep gehad die eruit knalt

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou ik had lichte streepjes tot donderdag(iets donkerder) en toen waren mn testen op....
    Dus heb besloten deze cyclus gewoon af te wachten..
    Ik heb vermoedelijk mn ei of donderdag of zaterdag gehad...Voelde beide dagen als een eisprong hahahaha.

Welke ovulatietesten gebruik jij??

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik gebruik ze van Sensitest, hier dus of woensdag of vandaag. Weet het echt niet, toen voelde ik wel wat. Maar zie nog steeds een licht tweede streepje. Morgen nog eens kijken of het dan nog is. Anders weet ik bijna zeker dat ik geen duidelijk eisprong heb

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja die heb ik ook, van sensitest.
    Ik ga er maar vanuit dat het zaterdag is geweest(dan "denk" ik iig mn NOD niet te vroeg ;))
    Gelukkig werd de test nog wel donkerder voordat ze op waren hahaha.

Hmm zou wel raar zijn als je geen duidelijke eisprong hebt gehad.
    Maar je hoeveelste cyclus is dit nu???(zonder anticonceptie)
    Het kan ontzettend wisselen he de 1e maanden.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me net heerlijk uitgesloofd in de koken terwijl Tygho met het buurmeisje aan het spelen was.
    Zelf pizza maken, vind het heerlijk.
    Vooral omdattie dan zooooo groot is, dat je er werkelijk van alles op kunt gooien.
    Heb salami,champignons,kipfilet,broccoli,spinazie,mozzarella en ham.
    Jumjumjum!!!
    Nog een kwartiertje en dan issie klaar :D

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dit is nu de 3e ronde. Bij Jochem was het ook een half jaar normaal. En toen had in ineens cyclussen van 80/100 dagen. Omdat ik geen eisprong had. Hou er nu dus weer rekening mee dat het kan gebeuren

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mjammie Mams, zag het op twitter.
    Hier gaan we zo pannenkoeken eten, is tenslotte feest vandaag.
    Mijn ouders, zusje met vriend en broertje komen ook

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ok...Nou ik hoop voor je dat dat niet weer gebeurt!!!

Ook lekker, pannekoeken :D
    De pizza is klaar, nu wachten tot manlief thuiskomt

10. Goedenavond allemaal!!

@ Corina en Kwebbel, gefeliciteerd!! Hoop dat jullie lekker verwend zijn!!

Euhm.. sorry verder ff niets onthouden van wat ik gelezen heb. Ja behalve wat Sint verhalen dan. Wayne heeft afgelopen zaterdag ook Sinterklaas gezien hier in het winkelcentrum. Was zo leuk, hij had ook echt het "grote boek" bij zich, en hij vroeg aan Wayne wat hij dit jaar wilde hebben.. Wayne antwoordde heel zachtjes en verlegen, "Takelcomputer". hihi,, Sinterklaas schreef het keurig op in het boek, en vertelde dat hij het tegen inpakpiet zou zeggen.
    Jammer dat ik geen fototoestel bij me had, want dat koppie van Wayne was geweldig..

AFgelopen weekend alleen met Wayne thuisgeweest. Ingman was een weekendje met een kameraad naar Manchester. Was wel raar hoor, vooral de avonden en nachten.. Ben er duidelijk niet aan gewend. Maar heb het overleefd..

Vrijdagavond een taartje gemaakt. Voor het eerst zelfstandig. Heb er natuurlijk al 1 op een workshop gemaakt, maar daar was dan nog een "juf" bij die tips en adviezen gaf, en ingreep als het mis dreigde te gaan.Nu moest ik het zelf doen. Maar tis aardig gelukt al zeg ik het zelf:
    Bekijk bijlage 202395
    Nu hopen dat hij ook lekker smaakt.. Maar daar komen we zaterdag achter..
    Mijn volgende 2 taartjes zijn er 2 voor de kerstdagen. Ben alleen nog aan het denken over de vullen. Denk aan een after eight vulling, of een bokkepootjes vullen. Maar daar denk ik nog ff overna.

Verder hier weinig nieuws.. Mijn oom gaat nu heel hard achteruit.. Mijn ouders zijn gister geweest om afscheid van hem te nemen. Hij heeft zelf al gezegd, dat hij gehaald wordt door zijn ouders:$ en mijn opa en oma:$. Hij had ze gezien op een grote witte wolk, en ze wachten op hem.. Ik weet niet of dat kan natuurlijk.. Maarja.

Nou.

Fijne avond nog allemaal!!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid leuk taartje!!!
    Ik las het idd van je oom...Snel gegaan zeg:( Hopelijk hoeft hij niet al te erg te lijden.

Pff Harmen kwam vanmiddag thuis met de mededeling dat hij 6dec voor 10 dagen weg moet.
    Ben ondertussen wel wat gewend, maar 10 dagen is 2x zo lang als normaal!!!! Dat word nog wat...

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

ik heb problemen met me Internet Explorer...kan hiermee niet op zp komen...
    via google chrome wel, maar erg irritant zo! En ook niet de oplossing, vind dat die gewoon met IE ook moet werken!

Drukke dagen gehad en ook nog voor de boeg...

Knuffels

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ingrid, nogmaals m'n complimenten voor je mooie taartje.
    Oh jeetje dat gaat dan ineens heel snel met je oom. Geen idee of het kan kan dat hij de overleden personen op een witte wolk heeft gezien. Is altijd moeilijk te beoordelen, maar is wel een teken dat het erg slecht gaat. Sterkte!

Wow Mams dat is minder 10 dagen van huis. Zou ik zelf ook niet zo heel leuk vinden.

Balen Wolfje dat je niet op zp kan komen

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee idd die 10 dagen vind ik ook wel heel lang...En net in dat weekend zouden we een avondje uit gaan samen.
    Maarja, dan maar niet...OF ik ga alleen(jeuuuj)

Wolfje, dat is irritant.
    Ik moest laatst ergens de nieuwste flasdhplayer downloaden en heb daarbij google chrome geinstalleerd.
    En nu doet dat dus niet meer in IE...Dus geen youtube,spelletjes enzo meer in IE...Zoooooo irritant.

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ingrid....sterkte met je oom. En taart is goed gelukt hoor. Neem aan dat hij ook lekker smaakt :D

Mams...bah...10 dagen is eigenlijk veel te lang. Kwebbelman was voorheen ook regelmatig weg, maar gelukkig niet zo erg lang (tenminsten niet vaak)
    Gelukkig bestaat er skype en dergelijk.

Corina...wat zijn we lekker verwend hé? Heb gister echt genoten van het jarig zijn. Hier kwam mijn broer en schoonzus ook mee-eten. Hadden hier het één en ander bij het restaurant besteld....was erg lekker.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hier even een ego bericht, heb het maar even gecopy/paste:

maandag
    even een klein dipje hier. vanmorgen weer geweest voor een fm, links zijn beide follikels verdwenen en rechts zaten er nu twee grotere (ongeveer even groot als die van vrijdag)
    ik was weer bij een andere arts en zij was nu de derde of vierde die begon over AMH (daarmee controleren ze het eicelreserve.....ze vrezen dat ik steeds minder goed op de puregon reageer omdat ik een laag eicelreserve heb)
    Aangezien we nog maar twee rondes wilde doorgaan, zullen we die test niet laten doen. Ze kunnen het alleen testen, niet verhelpen.
    Dus wie weet beslist mijn lijf net iets eerder dan ik dat het tijd wordt om ermee te stoppen.....heeft ook z'n voordelen natuurlijk. hoef ik achteraf nooit meer te twijfelen of we niet nog een halfjaartje door hadden moeten gaan

woensdag
    het dipje is een Dip geworden. Deze ronde is afgebroken, er zat nagenoeg niets meer en ze weten niet zeker of ik wel of niet een ei heb gehad dus dat gaan ze nog checken, zelf ga ik er vanuit van niet.
    ik heb bij de gyn aangegeven dat ik overweeg om niet meer te beginnen met de puregon, aangezien de vorige ronde ook al zo kansloos was. Ze wilde dan nog wel een gesprek met me hebben, dus zodra ik ongi word, moest ik een dubbele afspraak maken. Aan één kant zou ik nog wel graag een paar kansjes hebben, maar aan de andere kant ben ik er wel klaar mee......vanavond maar effe uithuilen bij mijn schatje....

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat ontzettend balen Mielenl... Weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven en moet reageren. Lijkt me heel normaal dat je een dip hebt. Het is toch steeds weer teleurstelling op teleurstelling... Sterkte en een dikke knuffel!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mielenl, ik weet niet wat ik moet zeggen...

Onwijs dikke digiknuf voor jou meid!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Poeh jeetje Mielenl heftig hoor. Kan me voorstellen dat je in een dip zit, het is ook niet niets. Ondanks dat je zelf al het besluit had genomen om te stoppen, dit komt dan toch hard aan lijkt me. Eigenlijk zijn het dan allemaal kansloze ronden geweest of niet? Hoop dat je vanavond even lekker kunt babbelen met je schat. Sterkte meid en een hele dikke knuffel, vind het zo oneerlijk

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen...hoeveel kan een mens toch hebben. Steeds als ik je verhalen weer lees dan denk ik "wat ben je toch sterk".
    Het lijkt er op dat de confrontatie steeds groter wordt. Je hebt het zelf over nog 2 rondes....dat het boek dicht gaat komt steeds dichterbij.
    En ondanks dat jullie een kanjer van een zoon hebben zal het verdriet niet minder zijn. Dikke knuf.

Kwebbel

Deel Deze Pagina