April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje lieve Mielen wat vind ik je een kanjer... Pff ik weet ook niet zo goed wat ik zeggen moet. Wat onwijs heftig en verdrietig allemaal. Een hele dikke knuffel van deze kant, we denken en blijven duimen voor jullie hoor!!

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    bedankt allemaal voor de knuffels en lieve woorden....

....en dan komt dus dat schatje van 3,5 naar me toe "Mamma, ben je blij?"
    "Nee, mamma is niet blij, maar ik ben niet boos op jou hoor!"
    ....(even stil)....
    "Mamma ik wil jou even een kus en een knuffel geven want dan word je weer blij"

nou dan kun je toch niet meer verdrietig zijn of wel soms?

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ach gos!! wat een schatje die Bosch..
    Kinderen voelen ons verdriet zo ontzettend goed aan.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Och lieve Bosch, ze voelen ons verdriet zo goed aan.
    Soms sta je dan gewoon echt met tranen in je ogen.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    @ Bosch.....je bent een kanjer....geef mama maar heel veel kusjes en knuffels. (voor paps natuurlijk ook)

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mielenl; oh meid wat heftig, hele dikke knuffel!

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Aha wat een scheetje die Bosch, grote kanjer!!

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ook van mij een dikke knuffel voor mielenl, al valt die natuurlijk in het niet bij die van Bosch. Wat een heerlijk mannetje, en wat ontzettend lief.
    Heel veel sterkte, want dit is en blijft een enorme dreun.

ingrid, jij veel sterkte met je oom. Ik hoop dat het hem troost en vertrouwen geeft, dat hij z'n familieleden heeft gezien die op hem wachten.

9. Goedemorgen

@ Mielen.. Ook van mij een knuffel.. En wat lief van Bosch. Ja kinderen voelen emoties feilloos aan.. Sterkte!

Hier inmiddels weer aan het werk. Tis niet druk in de lijn, gelukkig. Maar dat zal wel stilte voor de storm zijn verwacht ik..

Vanmiddag hebben we een teamuitje. WE gaan eerst paintballen, en daarna lekker naar de Mexicaan. Ik ga zelf niet mee painballen, maar ik ga wel kijken.
    We gaan met 2 teams en onze teamleiders, mogen gezellig in een kangoeroepak rondhobbelen. Dat wordt lachen denk ik..

Verder hier alles zijn gangetje.. Sinterklaas weekend voor de deur..
    Morgen bij mijn ouders, zondag bij mijn schoonouders. En dan maandag nog een klein kadootje gewoon bij ons thuis..

Prettig weekend alvast!!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mielen, Pff ik gun het je zo. Heel verdrietig, veel sterkte. Maar wat een lieve Bosch!

Ingrid, sterkte met je oom.

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri..gefeliciteerd!

12. Bri

Bri Niet meer actief

Dank je!
    Ben vanmorgen lekker verwend. Mooie badjas en baddoek voor in de sauna; prachtige boeken; handschoenen. En natuurlijk leuk gezang en hoera-geroep.

Ik zit nu net op 't punt op m'n computer uit te gooien, toen ik zag dat er een nieuw berichtje hier stond (dus ff gauw kijken, was-ie nog voor mij ook!). Laatste boodschappen halen, en nog een paar cadeautjes kopen. Zuslief belde gisteren met de vraag of zij en haar zoontjes (3,5 en 6,5) ook konden komen met pakjesavond. 'tuurlijk, hartstikke gezellig, maar nu moeten we nog gauw even wat pakjes gaan aanvullen. Zij zijn gewend Sinterklaas heel klein te vieren (doen meer aan kerst), terwijl wij met Sinterklaas voor héél veel cadeautjes gaan. En dat leek me nou wel erg sneu voor haar jongens, als die veel minder pakjes kregen dan onze kinderen.

Lekker excuus he, om nog gauw wat leuke dingetjes uit te gaan zoeken!

Voor iedereen die pakjesavond nog voor de boeg heeft: veel plezier gewenst!
    Voor iedereen die het al gedaan heeft: hopelijk heb je veel gezelligheid gehad!
    Voor iedereen die niet aan sinterklaas doet.... hopelijk toch een leuke tijd gehad (is hier iemand die het helemaal niet viert?)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Brij hier ook nog een keer gefeliciteerd

Iedereen een fijne Sinterklaas nog.
    wij hebben het gisteren gevierd. Sinterklaas kwam met 2 zwarte pieten. Het was echt super leuk en zijn ook mega verwend

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Bri, van harte gefeliciteerd. Heel veel plezier vanavond!,

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bri, van harte!

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bri gefeliciteerd, fijne avond nog!

all; wij gaan nu sinterklaas vieren:)

fijne avond allemaal! xxx

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier naar familie bericht gehad gistermiddag. Mijn neef van 40 heeft een hersenbloeding bij de hersenstam gehad. :(:( Vanmiddag is er een gesprek met de artsen hoe en wat. Ik geloof dat hij nu wel stabiel is. Bah bah en nog eens bah!!

18. Bri

Bri Niet meer actief

Kwebbel, wat vreselijk, en dat op zo'n jonge leeftijd! Hopelijk laat het weinig (of nog liever: geen) blijvende schade achter, maar de plek klinkt mij niet goed in de oren.

Allen: dank voor de felicitaties. Pakjesavond was een enorm succes gisteren, de kinderen vonden het erg leuk. Alleen voor Betti was het een beetje te vermoeiend; zij was helemaal afgedraaid toen ze naar bed ging. Maar gelukkig had ze goed geslapen.
    Deane stond vannacht ineens naast m'n bed, omdat hij boemerdeboem had gehoord in z'n kamer. Dacht vast dat er nog een piet verstopt zat, arm joch.
    Maar wat wás hij blij met zijn cadeaus! Echt leuk, ik kijk nu al uit naar volgend jaar :)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri fijn dat je een leuke verjaardag EN een leuke pakjesavond hebt gehad!!

Kwebbel, he getver zeg wat een rotnieuws :(

Hier ook een geslaagde pakjes avond.
    Kleine man is goed verwend - 4in1puzzel van cars,3in1spel van cars, koffer met klei,Dora boekje voor bij de miniloco, piratenplaymobil, dokterskoffer en als klap op de vuurpijn Mariokart voor op de Wii met een extra stuurtje(van Bliksem McQueen)
    Hij vond het helemaal geweldig. Alles is al open en geprobeerd.

Oh en laatst had ik toevallig bij de Action een spelletje gekocht (Knibbel Knabbel Knuistje) Voor 6euro en zag ik die in het intertoys boek voor ruim 10 euro meer!!! Hahah dat vondtie ook helemaal geweldig, en mama uiteraard blij met de ruime besparing ;)

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh jeetje Kwebbel dat is minder goed nieuws en ook nog zo jong. Hopelijk houdt je neef er voor de rest niets aan over.

Leuk al die verwende kids.

Deel Deze Pagina