Veel te veel Cars Duplo, een grote houten treinbaan (100 delig), gewone Duplo, een grote Takel (Cars), een boek met kabouterverhaaltjes, sokken, pyjama, een DVD van Bob de Bouwer, een DVD van Woezel en Pip en domino van Bob de Bouwer, een waterfluit, klein trekkertje en een klein kraantje. Nu ik het zo hier neer zet vind ik het eigenlijk niet normaal...
Hihi... haast teveel om op te noemen. Zal een poging wagen; Cars laptop, Cars puzzel 50 stukjes, Dokter Bibber, Cars domino click&go, emmer met play doh klei en gereedschap, Cars play doh klei, Playmobil vuilnisauto, Playmobil weg werkbord en nog wat kleine dingen. Dit is de buit van zondag. De week ervoor hebben we het bij mij thuis gevierd toen was het ook al een flinke Playmobil verzameling
@Kwebbel: Wat heftig van je neef... Het leven kan ineens zo anders zijn dan de dag er voor.. @Bri: Ik had je op Hyves al gefeliciteerd en hier nogmaals. Bijzondere dag, om op 5 december jarig te zijn. Luuk was vanmorgen afgevallen ten opzichte van vorige week. Hij eet ook minder dan hij eerst deed. Nu maar proberen nog wat extra calorieën toe te voegen. Ik baal er wel een beetje van...
Hahahahahah Goed verwend dus Tygho had trouwens ook een een racebaan gekregen van mijn ouders. Zo een met van die auto's met een soort van frictiemotortjes.
Oh jee dat is zeker balen Marleen. Zeker omdat het zo goed ging. Je bent toch weer bang dat hij aan de sonde moet denk ik
Whihihih ik dacht al dat Tygho zoveel had Maar het valt best mee zo te zien. Hij heeft wel nog 3x wat in de schoen gehad, Hamertje Tik, Springende Apen(spel) en Angrybirds voor op de laptop. Marleen, is Luuk veel afgevallen??? Hoe gaat het verder met eten??
Hier zijn de kids ook goed verwend. Wat hebben ze gekregen...even denken.... handschoenen, een wii-spel van mickey, veel klei, spullen van topmodel (momenteel favo bij de meiden) lipgloss, oorbellen, fietshelm tijn van cars, een mickeyknuffel, potloden, kleine auto-tjes. Het klinkt zo heel veel, maar behalve het wii-spel wat voor ons allemaal is zijn het "kleine" kadootjes. Mams..zag je kerstboom al voorbij komen. Leuk! Heb daar ook alweer zin in. Van de week maar eens de boom gaan halen. De buitenverlichting hangt al wel. Was vorige week even bij de bloemenwinkel hier achter en zag een hele leuke kerstdecoratie. Ze hadden een houten plank met stof bekleed...daarop goren, kaarsen en wat kerstdecoratie....met witte sneeuw bespoten en klaar om op tafel te leggen. Stond erg leuk en gezellie....prijs (schrik niet) E 62,- Ik wil dus zoiets zelf gaan maken. Mocht het me lukken zal ik het eindresultaat hier even showen Verder is het niet de bedoeling dat we met kerst aan kado's doen. Maar misschien doe ik mezelf wel een 'tablet' kado.
Ik ben inderdaad bang dat hij een terugval krijgt, want hij heeft het beter gedaan dan nu. Met de flesvoeding ging het destijds ook steeds minder en minder. Toch eet hij nog best veel. Op de één of andere manier heeft hij heel veel eten nodig om te groeien. Voor mijn gevoel meer dan een gemiddeld ander kind. Hij is niet heel veel afgevallen, maar ten opzichte van vrijdag 120 gram (beide nuchter gewogen dus redelijk betrouwbaar). Groei schijnt wel in ups en downs te gaan dus maar even afwachten op de lange termijn en steeds aan blijven bieden.
Marleen...snap dat je baalt. Het gaat een beetje op en af hé. Verwen hem maar lekker. Ik zei gisteren ook tegen kwebbelman...weer een feit dat we echt van elke dag moeten genieten...wat jij ook zegt, het kan zo ineens anders zijn.
Het gaat inderdaad een beetje op en af, maar het vermoeiende vind ik dat je hem echt veel aan moet bieden aan calorieen . Hij heeft nu een paar dagen minder pap op en ik heb een mandarijn gegeven i.p.v. geprakt fruit met liga en een extra schepje melkpoeder er doorheen en dan zie je dat meteen terug in zijn gewicht. Toch maar weer wat meer pushen dus (en met een spuitje geven) en meer calorieen toevoegen. Ik heb soms zo het gevoel dat ik hem helemaal vol prop met voeding.
@Kwebbel: Ja, ineens kan alles anders zijn. Had het van de week ook weer met de moeder van een vriendin. Een paar weken geleden ging alles nog goed en nu uitgezaaide kanker en uitbehandeld... Ik probeer altijd optimaal te genieten van alle fijne dingen in ons leven.
Hmm Marleen, kan me voorstellen dat je baalt en bang bent voor een terugval. Misschien heeft hij juist wat meer nodig omdat hij al die tijd een achterstand heeft opgebouwd?? Ik heb er natuurlijk geen verstand van dus ik roep ook maar iets hoor. Kwebbel, jeetje 62 euro is idd nogal een bedrag maar als je crea genoeg bent kun je dat vast wel zelf maken. Ik ben vanmorgen zelf eerder opgestaan omdat ik zoooooo'n zin had om de kerstboom op te zetten hahahahaha
Ik ben ook druk bezig met de kerstboom. Hij staat inmiddels, lampjes en slingers zitten erin en een paar ballen. Straks de rest afmaken (Luuk ligt te slapen en kan nu de kerstballen niet halen op zolder, want dan wordt hij wakker). Box gisteren naar boven gedaan. Luuk ligt er toch nooit in, want hij kruipt niet weg dus ligt altijd op de grond (dat is dan wel weer een voordeel )
Marleen, heb je nu ineens zeeen van ruimte zeker nu de box weg is. Kan me voorstellen dat je zelf het idee hebt dat je 'm helemaal vol propt. Hopelijk kan je het vrij snel weer inhalen.
marleen, sterkte met die onzekerheid. hopelijk is het een gewone schommeling in de groei, en gaat Luuk eigenlijk lekker verder met eten en groeien. Qua cadeaus: echt te veel om op te noemen. Ik weet het niet eens meer allemaal. Deane: puzzel 100 stukjes (om samen met mama te doen), cars2 dvd, buurman&buurman dvdbox, houten zelfbouw knikkerbaan, doos met lego, bord&beker van cars, opbergdoos van cars, een setje tollen, een weekplanbord (zodat hij kan zien wat er op welke dag gaat gebeuren) met magneten en stiftjes, buurman&buurman knuffelpoppen. Betti: Bert&Ernie knuffelpoppen, Babyborn pop, Pip knuffel, trui en vest, yummy dough (eetbare klei), 2 vakjesborden, legpuzzel, boekje van ridder Ernie, doos met duplo, nog n boekje, .... ik weet het niet meer (en dan te bedenken dat ik alle pakjes voor haar heb helpen uitpakken...)
Mams...echt crea bea ben ik niet hoor, maar zoiets moet me nog wel lukken Kwebbelman mag voor het stuk hout zorgen En ik ga even op zoek naar een grijze doek voor er om heen...wil natuurlijk wel iets wat bij de inboedel past. De kerstboom gaat zoals elk jaar zilver met wit (glans en mat) worden dus ook dat past
marleen, dat volproppen is ook relatief. Betti deed dat op die leeftijd helemaal zelf. Vreten, niet normaal meer. Maar omdat ik het er niet in hoefde te stoppen voelde het minder als volstoppen dan nu voor jou, denk ik. Ze hebben gewoon belachelijk veel nodig, althans sommige kindertjes... @kerstboom: mams, je bent echt goed bezig. Ik moet nog even kijken wanneer wij dat gaan doen. Ik denk dat ik vandaag nog even flink ga opruimen, en dan morgen of overmorgen de kerstspullen tevoorschijn haal. Gezellig!
Ja, dat is ook zo. Mijn vader zegt regelmatig: Ga je hem nu wéér eten geven? Ja pa.... Ik ben ook voor mijn gevoel de hele dag bezig met eten geven mede doordat het niet zo snel gaat bij Luuk en ik pap ook met een spuitje moet geven (ook met lepeltje, maar op een gegeven moment stopt hij en dan wil hij met een spuitje nog wel). Drinken gaat met een gewone beker en duurt erg lang, want hij kan niet uit een fles meer drinken.