Haha... ja dat geloof ik Marleen. Een boom neemt altijd behoorlijk wat plek in beslag Poeh wat een tijdrovend werk om Luuk eten te geven. Dan begrijp ik dat je zegt er al zoveel tijd in te steken. Des te frustrerender is het dan als hij niet gegroeid is.
Ja, hij krijgt nu 2 x per dag pap, 2x fruit met liga er doorheen (dus eigenlijk meer tussendoortjes dan normaal, want anders geef je of fruit of een koekje), brood en warm eten en dan nog drinken tussendoor. Dat is echt een strakke planning, want hij moet natuurlijk ook nog slapen
Och ja, op die leeftijd heb je inderdaad wel dat je de hele dag kunt vullen met eten en slapen. Als je dan ook nog een slaapkopje hebt (weet niet of dit voor Luuk geldt), is er weinig tijd over voor andere dingen. Hoe gaat 't verder met z'n ontwikkeling? Motoriek en zo? En is hij wel een beetje happy?
hier heel pedagogische bezig Sem met oma voor een dvd en ik ff lekker liggen haha heel mooi bloemstukje van me oma gekregen, zo lief Weet niet of ik er vanavond ben... Glee kijken
bri; jij bent lekker verwend kwebbeltje; meid wat een vreselijk nieuws...heel veel sterkte! marleen; balen dat hij nu afvalt! verwende kids; heerlijk sint; sem heeft een chocoletter gekregen, megablocks van thomas de trein, vrachtauto van de cars met 2 auto's erin, en een sleepwagen van bruder. kerstboom; afgelopen zaterdag gehaald... manlief heeft hem samen met sem opgetuigd, zo lief all; knuffels
Even een update over mijn neef....hij heeft er nu een longontsteking bij Verder begreep ik van mijn pa dat het (nog) niet goed gaat. Hij is weinig tot niet aanspreekbaar. Ik heb er zelf een mega slecht gevoel bij en denk steeds....wanneer komt het telefoontje dat...... (hopend dat ik er met mijn gevoel compleet naast zit)
Dat klinkt inderdaad helemaal niet goed. Longontsteking is niet iets wat iemand in die conditie er bij kan hebben.... Ik hoop met je mee dat het kwartje de goede kant op gaat vallen voor je neef...
Het is ook erg zorgelijk. Momenteel ligt hij op de ic aan de beademing. Het is erop of eronder Hopelijk slaat de AB aan. Gisteravond laat nog een spoed scan gehad omdat hij zo achteruit ging...daarop geen nieuwe afwijkingen te zien. Elke telefoon die hier rinkelt vind ik 'eng' om aan te nemen.
Kwebbeltje, las het net op facebook. Kan me goed voorstellen dat je bang bent van iedere telefoontje wat je krijgt. Hoop dat je neef er bovenop komt. Hier brandt in elk geval een kaarsje. Sterkte!
Vanmiddag om 13.30uur had ik controle van de verloskundige...alles was gelukkig weer goed! Wel aangegeven dat ik ons kindje normaal 24uur per dag voel, 7dg in de week... en sinds gisteren hele uren helemaal niet... Was eigenlijk best een omslag van zo'n druk kindje! Moest dus door naar het ziekenhuis voor een CTG (hartfilmpje) en een echo... Dus naar het Lukas toe en melden bij route 33 Gynaecologie & Verloskunde. Even wachten en mocht toen op bed voor de CTG... een uur! Hartslag van het kindje was helemaal goed... wel veel harde buiken te zien... Toen de echo, er werd gekeken of er voldoende vruchtwater was... dit was gelukkig wel zo! Maar dat ik dus veel harde buiken heb, kan komen door een blaasontsteking, dus urine ingeleverd... Morgen om 15.00uur terug voor een extra groeiecho, door de vele harde buiken kan het zijn dat het kindje niet goed groeit... en krijg dan ook de uitslag van de urine! Kleine is nu weer lekker aan het bewegen!
Oh jee, hopelijk geen blaasontsteking zo op het laatst. Gaat nu wel echt opschieten hè. Ben je met Sem veel eerder bevallen?
corina; ja nu wel weer alleen momenteel ontzettend last van me onderrug.... maar komt zo ook wel weer goed als ik in bed lig en jij over 4dg testen, spannend!s6
corina; ik hoop het niet, moet wel veel plassen maar ja had ik toen met sem ook... toen bevallen met 40wk en 5dg denk nu ook zo iets...
Spannend hoor! Dat is minder pijn in je onderrug. Ja idd over 4 dagen testen. Nog geen idee welke kant het op gaat. We zullen het zien
corina; ja rug is hier altijd zwakke plek...moet het er maar mee doen meid ik duim voor je! Het is altijd spannend, hopelijk heb je ons snel goed nieuws te vertellen!!!
Hier ook een zwakke rug. Tob er ook alweer sinds oktober mee. Is een jaar goed gegaan door het afvallen en trainen in de warmte cabine. Sinds oktober al 4x bij osteopaat geweest. Maar is nog steeds niet goed Hoop ook dat het goed nieuws word hier, maar ik reken er maar niet op. Kan het alleen maar mee vallen