April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

corina; daar heb je gelijk in;)

ik neem nu ook elke avond een lekkere warme kruik mee, niet voor de kou maar voor me rug;)

all; fijne dag gewenst!!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Corina, jij vgaat dus ook voor maandag...Ik ook, al zegt mn banner wat anders hahahaha

3. Zeepaardje

mams; jij ook veel s6 gewenst meid!!! Hopelijk snel roze erbij:)

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mams, ja zag dat jij je banner veranderd had. Denk tot zondag afwachten maar heb zwaar gevoel in m'n buik dus denk dat ik weer ongi ga worden.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmmm zou jammer zijn.
    Hier ook zo'n onderbuik gevoel maar moet zeggen dat ik sinds de curretage veeeeeel vaker krampen in mn buik heb zo'n zwaar onderbuik gevoel. Onafhankelijk van waar ik in mn cyclus zit.
    Ik ga er deze maand ook niet van uit omdat ik echt geen flauw idee heb wanneer ik mn eisprong heb gehad hahahah (ik vermoed op dag 14 of op dag 22)

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kwebbel, wat een naar bericht over je neef. Hopelijk gaat het toch weer de goede kant op. Sterkte en een dikke knuf!

Lees over de kadootjes. Eens kijken of ik het nog allemaal herinner:
    M boodschappenmandje, tas, bouwblokken, bumbapuzzels, knuffeltje, chocoladeletter, rokje, leggings, nog een houten puzzel, een boek
    J een kassa, mandje met boodschapjes, nog meer boodschapjes, tas voor de boodschapjes, leggings, 2x puzzel (een van 50 en een van 70 stukjes), chocoladeletter, setje duplo, spelletje, een Dora stickerboek.
    Sinterklaas had wel een thema zoals je ziet, maar ze kunnen zo leuk winkeltje spelen, nu steeds meer samen. Ze hebben ook nog een paar keer iets in de schoen gehad, waarvan de toverstaf van J het grootste succes was.

Marleen, hoe gaat het nu met het eten van Luuk?

Kerstboom gaan we zaterdag samen halen, nu al zin in het opzetten!

Wolfje, het gaat hard, je bent al ruim 37 weken! Spannend! Hoe is het bij je thuis, gaat het nog een beetje? Doe je het rustig aan?
    En alles is nu idd in het Lukas hè. Raar idee, mijn nichtjes zijn nog op het Juliana geboren, daar woont mijn moeder ook niet zover vanaf.

Corina, sterkte met je rug. En blijft toch spannend, nog 4 dagen. Ben benieuwd, ik gun het jullie allemaal zo!

Mams, dat geldt dus ook voor jullie!

Ik hoop op allemaal mooie testen.

Hier vanochtend wat boodschappen gedaan. Eerst pasfoto's laten maken en een id besteld voor J. Volgend jaar kosten die 30 euro, dit jaar nog 9. En vanaf juni volgend jaar geldt de bijschrijving in mijn paspoort niet meer. Dus snel nog even geregeld. Toen nog even wat winkels langs en toen riep J dat ze honger had en graag in het dorp wat wou eten (haha, ze wordt zo wijs!). Dus lekker een broodje bij Bakker Bart gegeten met zijn drieën.
    Nu lekker rustig aan!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Hier ook een hele leuke Sinterklaas gehad. De Sint is ook nog met 2 pieten langs geweest dat vond Ryan wel erg leuk en hij had genoeg te vertellen tegen de Sint, die is inmiddels op de hoogte van alle soorten trekkers :)
    Ryan heeft de duplo trein gekregen met een een uitbreiding en nog een spelletje en kleren en voor Jill wist ik ook echt niet wat ik moest kopen heb van Ryan zo ongelofelijk veel speelgoed liggen dus zij is lekker verwend met 4 nieuwe setjes kleren.

Kwebbeltje wat een verschrikkelijk bericht zeg..... Zo jong nog. Ik kreeg van de week ook een heel naar bericht. Op Hyves had ik nog contact met de zus van mijn ex-vriend, althans we waren vrienden. Nu had ik daar wel is gelezen dat ze borstkanker had maar ik kreeg nu dus een privé bericht op Hyves dat ze de strijd niet heeft kunnen winnen en ze uitbehandeld zijn...... Ze wil heel graag thuis in haar omgeving in het bijzijn van haar man en zoontje haar laatste dagen/weken doorbrengen. Pffff als je dit soort berichten te horen krijgt lopen de rillingen toch wel over mijn rug en vraag me af waarom, maar hier zullen we nooit een antwoord op krijgen.

Bri jij ook nog gefeliciteerd.

Boni wat lijken jou meisjes op elkaar zeg en Jasmijn wordt ook al zo groot.

Corina en mams spannend hoor, hoop voor jullie dat het dit keer raak mag zijn.

Wolfje het wordt bij jou nu ook spannend zeg, het kan nu gewoon ieder moment gebeuren.

Marleen balen dat Luuk is afgevallen, ondanks je het gevoel,hebt dat je hem aan het volproppen bent.

Hier ook alles goed. Had ik jullie al gezegd dat Jill inmiddels rolt :) dus er komt wat beweging in. Verder zegt ze ook papa en mama en heeft al 2 tandjes.

Ik ga zaterdag lekker 5 daagjes op wintersport, erg veel zin in. Ik kneep hem wel even want tot vorige week was er nog geen sneeuw gevallen, maar inmiddels sneeuwt het er dus dat wordt lekker skieen.

9. Zeepaardje

boni; ik ben zelf ook in juliana geboren, woon er ook dichtbij;)
    ja gaat allemaal goed...
    oh kids ook lekker verwend;)
    leuke foto!

isra; kan idd ieder moment gebeuren, maar verwacht dat de kleine nog wel wat langer zal blijven zitten dan wat de bedoeling is;)
    veel wintersport plezier!

all; hier dus een fikse blaasontsteking...

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra....heel erg veel plezier met skieen en apres-skieen. Ondanks dat je je gezinnetje zalmissen zal je ongetwijfeld veel plezier hebben.

Wolfje...de laatste loodjes meid.

Hier net weer de laatste berichten omtrent mijn neef gehoord. Gaat nog steeds niet goed. De koorts was even weg, maar is inmiddels weer terug :( Hij ligt nu op een koelmat, nog op de ic aan de beademing. Mijn ouders zijn vanmiddag geweest en die zijn echt geschrokken. Opgeblazen door de vocht :(:(:(:( De artsen zien nog geen enkele verbetering helaas. Owwww......waar gaat dit heen.

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oei... dat is niet de bedoeling Kwebbeltje. Dat gaat idd de verkeerde kant op. Sterkte en een dikke knuffel meis

Isra, veel plezier

12. Zeepaardje

kwebbeltje; wat een rot nieuws meid, klinkt niet goed allemaal:x sterkte!!!

13. Zeepaardje

meiden had inlog problemen tijdje terug, heb iemand me inloggegevens gegeven van de pc winkel, maar ken er iemand dus heb me naam laten veranderen, zodat ze me niet kunnen zoeken;)

zo lekker gourmetten bij familie en morgen dagje lichtenvoorde... knuffels

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Zeepaardje kerstklokkenzondag morgen?? Wie weet zie ik je nog, ik ben dr aan het werk ;).

Kwebbel wat erg zeg van je neef.... Sterkte.

15. Zeepaardje

booky; ja idd:D waar werk je dan?

nou wij hadden gehoord dat het er erg leuk en gezellig moet zijn, dus dat willen we zien met eigen ogen:D

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Lichtenvoorde is ERG leuk en gezellig ;). Ik sta bij een sportieve kraam ;)

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Uhhm... meiden zie ik het goed????
    Heb nog nooit eerder deze test gedaan

Ga nog ff een testje er tegenaan gooien
    Kan het niet geloven.
    Zit hier helemaal te shaken

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wauw Corina! Dat lijkt me heel duidelijk een positieve test (die tests gebruike ik ook altijd). Super!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    De tweede test gaf nog sneller twee strepen
    Ben helemaal in shock, maar natuurlijk superblij.
    Vooral dat het toch spontaan is gelukt en dat al in de derde ronde.

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    JEEJ Corina dat is wel superduidelijk!!!! Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina