April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dank je Boni. Zeker super duidelijk

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kwebbel, hoe is het met je neef? Sterkte en een knuf!

3. Goedemiddag!!

@ Corina!! Wauw!! Wat goed. Kan me voorstellen dat je zit te shaken!! Er staan 2 duidelijke strepen hoor!! Gefeliciteerd!!

@Kwebbel, sterkte met je neef.. Dat klinkt allemaal niet goed..

Zo hier gister de kerstboom opgezet. Gezellig met Wayne erbij, die heeft goed geholpen. Ahum.. Haha.. Maar hij vond het prachtig.. De kerstboom is nu zijn beste vriend, zoals hij het zelf zegt. Maar alles is tegenwoordig zijn beste vriend.

Vind het zo gezellig die kerstsfeer in huis.. Heerlijk gewoon. Nu nog een lekker dik pak sneeuw, dan is de kerstsfeef helemaal goed. Hahah..

Mijn schoonzusje is afgelopen week opgenomen geweest in het ziekenhuis, met weeën, ze is 32 weken zwanger, dus het kindje moet nog ff blijven zitten. Maar sinds gister is ze weer thuis, maar ze is wel uitgewerkt, en moet het heel rustig aan doen. Er staat nu een bed in de kamer, en morgen wordt er een ziekenhuisbed bezorgd. Nu maar hopen dat ons neefje of nichtje nog ff blijft zitten..

Verder hier weinig nieuws onder de horizon.. Alles gaat nog zijn gangetje. Bij mijn oom is inmiddels 24u per dag zorg aanwezig, ook 's nachts. Eerder werden de nachten nog door familie opgevangen, maar de artsen vinden dit te zwaar voor de familie, omdat er nog een hele zware tijd aan gaat komen.. Tja, tis nu echt wachten op... Als het maar niet te lang duur, geen onnodig lange lijdensweg..

Misschien ben ik een tut hoor, maar ik vind het wel moeilijk om mijn oom en tante een kerstkaart te sturen.. Hoe kan ik nu iemand fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen, als ik weet dat er iemand terminaal ziek is, en mss de kerst niet eens haalt, en als hij het haalt, hoogstwaarschijnlijk in het nieuwe jaar alsnog komt te overlijden.. Dat kan toch niet?? Of wel... Ik vind het heel moeilijk... Stom he..

Nou ja...

Fijne zondag!

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dank je Ingrid.
    Spannend bij je schoonzusje. Die zal het de komende weken wel heel rustig aan moeten doen denk ik. Hoop dat je neefje of nichtje nog even blijft zitten.
    Op zich wel goed van de artsen dat de familie nu 's nachts niet meer komt. Lijkt me toch heel zwaar en net wat je zegt er komende misschien nog zwaardere tijden. Lijkt me ook lastig om dan een kaartje te sturen naar je oom en tante. Misschien beetje een neutralen kaart en dan met een passende kerstgroet erop. Sterkte

Kwebbeltje, al nieuws van je neef?

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Vraag me ook regelmatig af hoe het nu met je neef is. Het duurt voor mijn gevoel ook allemaal te lang nu zonder verbetering. Heftig..

@Ingrid: Ik zou inderdaad misschien ook een wat meer neutrale kaart sturen en een tekst erop dat jullie aan hen denken en meeleven en misschien dat je het moeilijk vindt om een kerstkaart te sturen in deze situatie.

@Corina: Kan me voorstellen dat je nog steeds helemaal verbaasd bent. Hoe lang hebben jullie moeten wachten voordat je zwanger was van Jochem? Behoorlijk lang toch?

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Klopt, bijna 2 jaar. Waarvan 5 maanden met Clomid.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Corina!!! WAUW Wat goed meid, gefeliciteerd!!!:D

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dank je Mams.
    Hoe is het bij jou? Je banner geeft 3 dagen overtijd aan zie ik

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik verwacht morgen ongesteld te worden.
    Denk niet dat het raak is deze maand.
    Maar moet iig wel testen want ik moet dinsdagochtend naar de tandarts om een verstandskies te laten trekken.
    Nou zit ik morgen 10DPO (das normaal bij mij) dus ik hoop, dat mocht het toch raak zijn, het wel duidelijk te zien is. Want ik wil natuurlijk wel weten waar ik aan toe ben voordat ik daar in de stoel ga liggen.

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Moet morgen ook naar de tandarts, dus wilde het ook zeker weten.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha nou hier hoef je niet over te twijfelen hahahahaha
    Duidelijk zat.

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja was echt helemaal perplex.
    Heb getest omdat ik nog geen rode vegen had gehad, anders wel altijd en omdat ik sinds 2 weken weer last van m'n bekken heb. Had dat bij Jochem heel erg, kon toen echt werkelijk niets. Kan nu wel vanalles doen maar is wel pijnlijk. Bovendien moet ik morgen naar de tandarts dus wilde wel ff wat weten. Had nu niet echt verwacht dat ie gelijk zo positief zou zijn. Maar ben super blij. Hopleijk volg jij snel Mams en Mielenl jij eigenlijk ook. Zou helemaal leuk zijn!

13. Bri

Bri Niet meer actief

Corina, wat een ongelooflijk goed (en tikkie onverwacht, zo snel al!) nieuws! Van harte gefeliciteerd en héél veel geluk gewenst.

Ingrid, denk er niet te veel over na. Schrijf een kaartje vanuit je gevoel, hou het kort en zet er gewoon op wat je ze toewenst. Kan niet verkeerd zijn, toch?

Allen: wij hebben donderdag samen de kerstboom opgezet. En Deane ging na het opzetten van de boom, er op een stoel naast zitten en uit het raam kijken "Nu ga ik wachten op de kerstman". En hij gaat nu iedere ochtend kijken of er al cadeautjes onderliggen.... Raar joch. We hebben wel gezegd dat we elkaar met kerst een cadeautje gaan geven, maar dat er geen kerstman langskomt. Hij gelooft daar geen snars van, en hoopt toch echt dat er ineens pakjes onder zullen liggen. Dat wordt nog wat....

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    CORINA, TE GEK VAN HARTE!!!

Ingrid, spannend bij je schoonzus..

Bri, aan die Deane. mats zei 1dag na Sinterklaas, Hey mama de kerstman brengt toch ook cadeautjes???

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden
    wij zijn vandaag naar een kerstmarkt gegaan...
    helaas veel harde buiken, hoofdpijn, rugpijn en duizeligheid, morgen de vk ff bellen...
    weet niet of het door de blaasontsteking komt... of door de medicijnen, maar voelt niet fijn zo...

vanmorgen belde me opa nog, 2mnd terug in het ziekenhuis gekomen doordat hij zo geel werd...
    had kanker en er is een stunt (ofzo) geplaatst...zodat de afvalstoffen weg konden...dit zou een maand/half jaar of een jaar goed kunnen gaan...
    Helaas heeft de stunt het nu op gegeven... opa wordt weer geel...
    Morgen dus zkh bellen, hopelijk dat hij snel terrecht kan voor een volgende stunt en dat die langer blijft zitten...hoop dat de tumor niet gegroeid is!

Bah niks aan zo... oh hoef er ook maar aan te denken en de tranen lopen over me wangen...

Maar goed... we zullen zien hoe het zal gaan allemaal...

Knuffels

Corina; gefeliciteerd meid, super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

booky; te laat gelezen... met die opblaasdingen erbij... toevallig???

ingrid; ik kan ook echt genieten van de kerstsfeer in huis, al hebben we er dit jaar minder aan gedaan...
    heel veel sterkte met je oom en het lijkt me idd erg moeilijk om hun een kerstkaart te sturen...

mams; s6 met testen morgen!

bri;'hier liggen nu ook al wat kadootjes voor sem onder de boom, net eronder gelegd... hopelijk blijft hij er netjes vanaf tot kerstavond;)

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Thanks meiden.

Bri, hier ook eentje die het steeds over de kerstman heeft en cadeautjes komt brengen. Weet nog niet of we wat doen. Vast wel wat kleinigheidjes. De sinterklaasliedjes galmen ook nog steeds door het huis

Wolfje, zou maar een beetje rustig aan doen meid.
    Weet het valt niet mee, maar je moet nu ff aan jezelf en de kleine denken. Hopelijk goed nieuws voor je opa

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

corina; ja idd, doe ik... maar idd hoop dat me opa snel terrecht kan... spannend allemaal...

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier vanmorgen getest, negatief zoals verwacht. Dan zullen de duivels vandaag wel komen.

Heb de hele nacht bijna op gezeten met mn kleine man. Hij moest steeds overgeven,houdt nog geen water binnen.

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hè balen Mams dat je een negatieve test had. Maar je had het ook al verwacht. En dan ook nog je kleine man heel de nacht wakker. Beterschap, hopelijk knapt ie snel op

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja idd balen maar had er wel rekening mee gehouden.
    Voel me ook niet zwanger ofzo, wel misselijk en last van mn buik maar ik zal wel net als mn kleine man iets onder de leden hebben denk ik zo.
    Nu maar hopen dat Harmen de laatste week van het jaar en de 1e week van het nieuwe jaar niet weg hoeft ;)

Deel Deze Pagina