mams, jammer van de test. en sneu dat tygho zo ziek is. Klinkt het zelfde als pas met Betti. Ze wilde heel graag water drinken, maar spuugde het vervolgens meteen allemaal uit. Het was gelukkig na een paar uur net zo plotseling over als het begonnen was. Beterschap! Deane is wel klaar met Sinterklaas, maar Betti heeft het er nog iedere dag over. Dan blijkt weer dat ze toch wel een heel slim grietje is, dat alles begrijpt wat je zegt.... Eerst zong ze nog iedere keer laasje bomme bomme bomme (lastig hoor, die medeklinkers). Maar sinds dit weekend is het: Laas, Piet... Panje! En dan gaat ze daahaag, daahaag, daahaag zingen. Dit weekend heb ik m'n verjaardag nog gevierd met vooral familie en een paar vrienden. Was gezellig, en ben weer lekker verwend met vooral cadeaus van Rituals. Wat zal ik lekker zacht en poezelig worden Nu weer aan 't werk (kopje koffie, rustig opstarten, even de zp-abbo's aflopen). 't Wordt een drukke maar leuke week, denk ik. Maar oooh, wat ben ik toe aan vakantie!
mams; balen van je nega test meid en je ventje niet lekker, beterschap!!! bri; mooi die ontwikkelingen met praten Fijn dat je lekker verwend bent dit weekend S6 met je drukke week... all; nou opa is nu in het zkh, wordt straks geopereerd...
oh meiden wat doe ik mezelf toch aan... Vanmorgen met ochtendurine negatief getest, maar de misselijkheid wekte toch de nieuwschierigheid en ik heb mn laatste test tevoorschijn gegraaid (waarom kan ik nou toch niet gewoon wachten tot morgenochtend, moet vandaag ongi worden, dus dat zou logischer zijn) Maar ik zie dus wat... Ik zou toch willen dat ik gewoon een LF van 14 dagen zoals de meesten, dan weet je wat zekerder waar je aan toe bent. 10 dagen schiet natuurlijk niet echt op... Maar nu heb ik ook geen testen meer dus als ik al niet ongi zou worden kan ik toch pas morgen weer halen (met dikke smoel als ik van de tandarts weerkom)..
Oh jee... Mams kon je het niet laten hihi. Laat anders je foto ff zien, kunnen we mee kijken of we wat zien. Helpt volgens mij ook als je 'm in negatiefbeeld zet.
Ik kan hier toch ook gewoon niet tegen...Als ik dan toch ongesteld moet worden, waarom moet ik daar de hele godsganse dag op wachten...Laat me er dan toch mee wakker worden hahahahaah
Sorry, ben geen geweldige streepjestuurder. Ben bang dat je toch moet afwachten (suffie toch, waarom ben je nou vandaag nog weer over dat stickie heen gaan plassen ). Probeer jezelf niet gek te maken... zal niet meevallen vrees ik. Toch veel sterkte gewenst.
Tis gewoon die stomme misselijkheid... Als ik niet misselijk was geweest had ik wel gedacht van ach ja shit happens.
Ik zie op de foto's in ieder geval geen streep. Misschien morgen even voorleggen aan de tandarts dat je evt. zwanger zou kunnen zijn i.v.m. verdovingen of zo?
Een paar fanatieke tuursters in het testentopic zien hem ook...Nou dan verbeeld ik me iig niks. Nu hopen dattie duidelijker word. Verdoofd moet ik morgen sowieso worden, er moet een verstandskies uit.
Een gewone verdoving bij de tandarts mag een zwangere ook gewoon hebben. Ik heb geen idee verder. Weet alleen wel dat er een hoop misselijkheid rondwaart, er zijn wat vervelende virusjes in omloop, en je kunt zomaar iets hebben opgepikt van Tygho.
ja is ook zo, daar hou ik ook wel rekening mee hoor... Ga mezelf nog niet rijk rekenen Vond het gewoon heel typisch.
Zie zelf niets. Maar soms kan je met de test zelf net wat meer draaien als je wat ziet of wilt zien. Foto is dan lastiger. Had het de vorige ronde ook, was ook misselijk. Maar heb me in kunnen houden om te testen. Blijft gewoon lastig, zeker als je op het wachtbankje zit.
Marleen...n.a.v Fb en gluren in je woonkamer ..zie hier http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/287960-show-woonkamer-etc-39.html..... (onderaan pagina)...zijn donkere foto's...toen snel gemaakt en intussen staat er op de laatste foto links naast de tv in de hoek ook een vloerlamp. Ook zwarte kap passend bij de rest.
@Kwebbel: Hee, dat is inderdaad leuk om te zien! Lekker ruime woonkamer. Hoe is het inmiddels met je neef? Nog nieuws?
Ze zouden vandaag proberen om de beademing eraf te halen en dan kijken wat hij zelf doet. Heb mijn ouders niet meer gesproken vanaaf dus morgen even bellen voor de laatste info. Sinds gisteren was hij wel koortsvrij en hij lijkt iets meer te reageren. Ligt nog wel steeds op de ic. Maar elk lichtpunt is er één Moest gelijk aan dat topic denken toen ik je bericht op Fb las Dacht even opzoeken. Haha!
@ corina van harte gefeliciteerd meis, het is je gegund! @ kwebbel fijn dat het iets beter lijkt te gaan. heel veel sterkte, hopelijk komt hij er bovenop. @ mams hopelijk voor jou ook goed nieuws de komende dagen hier is de kogel door de kerk. We stoppen ermee. De artsen wilden dat ik uitgebreid onderzocht werd op hormoonwaardes, eventueeel ook naar de mk's en dat wilde ik niet. Groot kans dat er weer niets uit komt, en dan ben je zo weer een jaar aan het modderen. We hebben 2 januari nog een gesprek met één van de artsen, an dan hoop ik ook wat hulp te kunnen krijgen om dit hele gebeuren een plekje te geven. We prijzen ons natuurlijk gelukkig met onze gezonde zoon, maar er zijn nog zat dingen waar ik gewoon minder goed mee om kan gaan momenteel, dus daar hoop ik wat hulp voor te krijgen meiden bedankt voor jullie steun en alle lieve woorden, ik zal zo nu en dan nog wel even langskomen, maar ik denk dat jullie wel snappen dat ik dit forum op een laag pitje zet. dikke X