Leuk Wolfje! Goed dat je dat gaat doen. Bij Tygho heb ik het niet gedaan, maar als ik weer zwanger mag raken wil ik het wel gaan doen.
mams; ja ik heb het met sem ook gedaan, tis voor een goed doel en dat doe ik graag plassen moeten we toch hahaha
Update Oei had er denk toch weer iets te makkelijk over gedacht, het valt me niet helemaal mee ondanks de ruggenprik. Hij is net weer opgehoogd want de pijn kwam er door heen, maar ze zei al dat ze erg voorzichtig was met me omdat de ruggenprik bij de vorige bevalling natuurlijk niet goed is gegaan. Over een kwartier gaan ze weer kijken hoeveel ontsluiting ik weer heb, 2 uur geleden zat ik op 4 cm. Liefs
Jeetje, balen Isra dat de pijn nog door die ruggeprik heen kwam. Hopelijk komt er nu snel schot in de zaak. Duim voor je!!
het gaat de goede kant op isra! bij mij gingen de eerste cm's ook langzaam, terwijl het al verdraaid veel pijn deed. maar ineens ging het als een trein! betti kreeg me toch ineens een haast om geboren te worden... blijf ademhalen, iedere wee is er weer een en brengt je kindje dichterbij.
Isra....owww vind het zo spannend. Ik neem aan dat ze ook laag drempelig besluiten tot een evt sectio? Hopelijk is de pijn weer snel weg. Of in ieder geval de top van de pijn eraf. Kom zo weer even kijken.
Haha Bri...had d'r graag bijgestaan Hier van huis uit zou ik echt even de gegevens willen inzien hoe en wat.....leef zowel "persoonlijk" mee, maar ook een beetje beroepsmatig
Ben zoooo benieuwd of er alweer nieuws is. Lieve Isra, als jullie wondertje er nog niet is, toitoitoi meid! Je kunt het!