April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

kwebbel; hoe is het nu met je neef?

ingrid; hoe is het met s.zusje?

hier; vandaag boodschappen gedaan en kadootjes gekocht voor onder de boom... ook voor de baby wat gekocht kon het niet laten;)
    Maar ben ervan overtuigd dat de kleine na kerst komt...

Morgen naar Nijmegen toe... kijken of ik nog iets leuks kan kopen;)

Knuffels en goed weekend nog allemaal!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Iedereen een fijn weekend gehad?

Update neef: als het goed is mag hij morgen naar de medium care :)....stap 1 in de goede richting. Ik zeg het voorzichtig want tot nu toe gaat het steeds op en neer.

Marleen...hebben jullie al met N'gen contact gehad?

Owww...zijn jullie ook op de hoogte van een topic onder peuter/kleuter. Over Romy...een meisje van 2,5 jaar (meen ik) wat zeer slecht ligt...ik volg het vanaf het begin (zag ingrid en zeepaard ook voorbij komen)...:(:( en dan hoe veel leden acties op touw zetten om hun meeleven te tonen....* brok in keel *

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Fijn dat het iets de goed kant op lijkt te gaan met je neef. Een stap in de goede richting lijkt het.

Wat is met dat meisje (romy)aan de hand? Ik heb er nog niks over gelezen. Erg zeg...

Hier nog geen contact gehad met Nijmegen. Onze KA zou bellen zodra de verwijzing rond is. Ik vind het allemaal toch wel weer lang duren.. We zijn morgen alweer een week verder, vorige week dinsdag kregen we de uitslag te horen.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb net even het topic over Romy opgezocht. Wat ontzettend erg... Kippevel.. :(

5. @Kwebbel. Die 1e stap in de goede richting is positief! Nu hopen dat het doorzet!!
    En idd. Ik zit bijna vastgeplakt aan dat topic over Romy.. Moet soms keihard vechten tegen mijn tranen.. Vind het zo erg! Zeker nu ze door de artsen min of meer is opgegeven..
    En idd, al die acties... De poster, en een liedje aanvragen bij #Serious Request.. Prachtig toch..

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen....ja erg hé! Ze ligt aan de ecmo (hart-long machine), de nodige hartstilstanden al gehad, klaplong erbij....niet te bevatten. De ouders hadden vanmiddag een gesprek met de artsen en iedereen zit in spanning te wachten wat daar uit is gekomen :(

Jullie alweer een week verder. Gaat het een beetje? En manlief? Met de feestdagen in zicht zou ik morgen aan de bel hangen. Even informeren hoe de zaken ervoor staan en aangeven dat je voor de feestdagen nog graag bericht uit N'gen zou willen ;)

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Romy was in eerste instantie wel een gewoon gezond meisje toch? Echt zo erg...

Ja inmiddels hier weer een week verder. Het gaat best goed moet ik zeggen. Ik heb al best veel mensen gesproken die Stichting Energy4all willen steunen en er worden een aantal hardloopwedstrijden georganiseerd en daarvan gaat de opbrengst waarschijnlijk ook naar de stichting. Voor mijn gevoel ons enige redmiddel...

Gisteravond zag man in een flits een raar beeld op TV, het was een pop, maar hij dacht dat het een dode baby was. Ineens was hij helemaal in tranen. Hij kreeg een soort visioen dat het Luuk was... Zo zielig. :(
    Verder is het zo gek dat het geen seconde uit je gedachten is. Bij ALLES wat ik doe denk ik aan Luuk en aan die rotziekte.

Ik heb afgelopen vrijdag aan onze eigen KA gezegd dat ik echt wil dat begin deze week (maandag of dinsdag) alles rond is. Ze heeft gezegd dit te regelen. Ik hoop het maar.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbeltje, fijn toch weer 1 stap in de goede richting. Dat is altijd positief

Marleen, jeetje wat erg voor manlief dat hij ineens dacht dat het Luuk was. In je onbewustzijn ben je er ook gewoon nog mee bezig. Hoe gaat hij er mee om? Of is hij niet zo'n prater? Hopelijk krijg je snel bericht uit Nijmegen zodat het traject daar voort gezet kan worden

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Man is wel een beetje een binnenvetter. Aan de andere kant kan hij wel ineens heel verdrietig zijn. Hij zei dat hij vandaag een liedje op de radio hoorde en dat hij ook ineens zat te huilen in de auto... Je kunt je van tevoren niet indenken wat voor impact zo'n diagnose heeft en hoe bang je kunt zijn als ouders zijnde.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...over Romy...volgens mij was ze wel gezond hiervoor, maar ik herinner me vaag dat ze al wel eerder aan de zuurstof heeft gelegen.

Goed dat je je grenzen aangeeft bij de KA. Hopleijkmorgen meer duidelijkheid voor jullie omtrent N'gen. Misschien wel goed dat manlief zijn tranen ook zo nu en dan laat lopen. Natuurlijk ben je er dag en nacht mee bezig. Het gaat niet over zweetvoeten ;)

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mannen zijn meestal van die binnenvetters, die van mij in elk geval ook. Op zich wel goed dat ie z'n emoties wel kan tonen. Op die manier 'verwerk' je het toch ook een beetje denk ik

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina...hoe gaat het dan bij jou? Voel je je helemaal zwanger? En met de rug?

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbeltje, lief dat je er naar vraagt. Gaat wel goed, ben alleen mega onzeker gewoon niet leuk meer word gek van mezelf. Met m'n rug/bekken is het heel wisselend. Gisteren veel last omdat ik zaterdag gewerkt had. Nu vandaag gaat het weer een stuk beter. Moet gewoon goed opletten. En dat met drukke kerst en oudjaar in het vooruitzicht.

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

kwebbel; voor neef een stap in de goede richting... sterkte!
    ja ik volg het idd ook...wat heftig allemaal...
    kan alleen zo meehuilen...pff

marleen; wat duurt het dan toch lang, voor je bericht krijgt uit nijmegen.. en wat naar van manlief zeg, bah!

corina; hier in de eerste weken ook erg onzeker...hopelijk gaat de tijd snel voorbij zodat het 5-1 is;)

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier Eva ziek thuis. Vanaf vannacht 04.00 begon ze met spugen en tot heden is ze er nog mee bezig. Lijkt wel iets minder vaak te worden. Zo zielig! Eens zien dat wij het niet gaan krijgen ;)
    Eva baalde als een stekker want ze zouden een placemat knutselen op school...ze had de kleren vanmorgen al aan en toen mocht ze niet van mij ;) Heb maar gezegd..beter nu dan in je vakantie :D (foei wat een mama)

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh jeetje Kwebbeltje.... arme Eva. Hopelijk blijft het voor de rest jullie allemaal bespaard. Maar vrees het. Zoiets gaat altijd zo snel het rondje

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ja meestal gaat het snel rond, maar Isa en Tijn hebben het laatst ook gehad (met onze verjaardag) en toen hadden we ook nergens last van. Dus duimen draaien maar ;)
    Het nodige drinken en beschuitjes zitten er in. Temp is wel stijgende...nah ja....er ziet niets anders op dan uitzieken.

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jochem heeft ook sinds vrijdag steeds wat koorts/verhoging. Gaat op en neer, gelukkig wel vrij fit. Er heerst op het moment van alles. Hoop dat het jullie nu ook weer voorbij gaat

19. Bri

Bri Niet meer actief

Och, is ze nou toch nog aan de beurt? Kan me idd nog herinneren dat je andere kids ziek waren. Hopelijk heb je het hierna weer gehad! Beterschap voor Eva dus.
    Het is wel een lichtpuntje bij je neef, dat hij nu naar de MC over gaat. Hopelijk wordt het nu een duidelijke opgaande lijn. Wat een vechter is die man!

Corina, logisch dat je onzeker bent; die eerste weken zijn ook zo spannend. Zal wel pittig voor je zijn; de grootste drukte van het jaar en jij voelt je misschien niet helemaal topfit. Hang in there, door die drukte vliegt de tijd voorbij en voor je het weet, krijg jij je echo!

Marleen, ik wil je alleen even een hart onder de riem steken. Het zijn zware tijden voor jou en Marleenman, gelukkig hebben jullie heel veel mensen om jullie gezin heen staan, die allemaal een stukje willen helpen om het draaglijk te maken. Hopelijk maakt de KA het waar, en kunnen jullie gauw worden overgedragen aan Nijmegen.
    Energie4all had ik ook al gevonden, ziet er uit als heel goed en belangrijk werk wat ze doen. Hopelijk kun je daar ook veel steun vinden.

Hier zijn we bezig met allemaal luchtige dingen. Wintersportweekje geboekt; we gaan met z'n zessen (wij 4 + opa en oma) naar een prachtig appartement in Zwitserland. Hopelijk gaan we het allemaal leuk hebben in de sneeuw!
    En deze kerstvakantie gaan Briman en ik samen Betti's kamer aanpakken, deze moet vergroot gaan worden. Hopelijk komt er nog wat handige hulp bij... ik hoop dat er ook nog tijd overblijft om een keertje te gaan schaatsen met de kids, of even te gaan oefenen met skiën in SnowWorld.

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Bri, het is inderdaad best spannend. ondanks die drukte ben ik echt aan het aftellen en bij alles wat je voelt denk je toch of het er wel bij hoort. Aan de ene kant maar goed dat het nu net in de decembermaand is, gaat de tijd misschien wat sneller hihi.
    Leuk joh op wintersport. Is genoeg werk denk ik om Betti d'r kamer te vergroten of niet?

Deel Deze Pagina