April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar meiden!

Ingrid: Hier hoest ook iedereen, schijnt vreselijk te heersen! Beterschap.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even kijken of er al nieuws is van Zeepaardje... Nee dus!

Jullie ook allemaal de beste wensen.

Hier verder weinig nieuws geloof ik. Nog steeds vakantie met zn vieren en dat is erg gezellig.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lieve allemaal.....nog de beste wensen voor 2012 en dat één ieders dromen/wensen mogen uitkomen.

Isra...inderdaad een jubileumjaar voor ons :D

Zeepaardje....al aan het puffen? Toi toi meid.

Ingrid...beterschap. Je hebt dit al vaker gehad niet?

Corina....alles goed? Bijna echo tijd..spannend! Wordt het daarna wereldnieuws?

Bri...verbouwing achter de rug? Zal vast mooi geworden zijn/ mooi worden. En wanneer gingen jullie nu op de latten? Heerlijk hoor.

Marleen....lekker van je gezin aan het genieten...heerlijk hoor dat al je mannen thuis zijn.

Hier alles z'n gangetje. Hebben nieuwjaarsdag onze zomervakantie geboekt. :) Duurt nog een hele poos, maar nadat we even hebben getwijfeld wat we zouden gaan doen..toch gekozen voor dezelfde camping als vorig jaar. Kids wilde dit ook erg graag en het was gewoon uitstekend daar. Alleen doen we het dit keer iets anders. Hebben een andere stacaravan (hebben we vorig jaar op de camping gezien en die vonden we veel mooier ;)) en dit keer ga ik alleen met de kids heen vliegen (kwebbelman gaat een dag eerder met de auto) en dan rijden we wel samen terug. Op de terugweg plakken we er dan nog een paar dagen oostenrijk aan vast. Eens kijken hoe dit bevalt.
    Mijn neef gaat op en af. Hij is recent geopereerd en heeft een canule gekregen. De bloeding in zijn hoofd leekop de laatste scan wat minder te worden dus dat betekend dat zijn lichaam hard aan het werkis. Twee dagen terug leek de koorts wat minder te zijn en heeft hij een aantalkeer zijn ogen geopend...mijn ouders dachten zelfs te zien dat hij dmv zijn ogen iets reageerde. Echter gisteren was het 'pet'. Koorts van 41, amper wakker te krijgen en de beademing was weer opgeschroefd. Inmiddels al een maand op de ic. Maar we blijven met ons allen hopen!!
    Hebben jullie allemaal aleen uitnoding van Cb gehad? Hier nog niets ontvangen. En even een vraag....ik haal de inenting voor Tijn hier in Dld...is het nog steeds alleen de Dktp5?? Hoor het graag van jullie.

Hier het type caravan waar we straks in de zomer gaan vertoeven...dit keer met een overdekte veranda :D:D

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel het blijft kwakkelen met je neef dus :(

Hier het laatste bezoek al gehad in november.... Was een klein foutje in de planning hahahaha.
    Maar wij zijn dus al een poosje CB af.

Isra, idd komende zomer kletsen we al 5 jaar met elkaar!!!
    Wow!! Wat gaat de tijd hard, heb helemaal niet het gevoel dat het al 5 jaar is... Maarja onze nu iets minder kleine boeffies worden over een paar maandjes alweer 4!
    Gaan we een hele andere periode in he...De basisschool...

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Isra, jeetje idd ons 5 jarig jubileum. Blijft bijzonder dat we al zo lang met elkaar kletsen.

Kwebbeltje, blijft dus toch nog spannend bij je neef. Heeft hij nu dan ook al een maand aan een stuk al zo'n hoge temperatuur?
    Lekker dat je al geboekt hebben voor de zomervakantie. Tegenwoordig moet dat ook wil je nog een mooi plekje hebben. Die foto van de caravan ziet er goed uit!!

Yep idd bijna de echo. Weet nog niet of we het dan al vertellen. Vind het nog vrij vroeg met 8 weken, dus denk dat we wachten tot 12 weken.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina...kan me voorstellen dat je dan nog even wacht. ;) Was je bij Jochem ook misselijk?
    Mijn schoonzus is nu iets van 18 weken (wie weet leest ze dit ook wel :);)) en gaat dus richting de 20 weken echo. Gaat echt snel allemaal. Tijn had al een naam voor evt een jongetje....Cars :D:D

Mijn neef heeft bijna de hele maand al die hoge koorts. Soms met een koelmatras dat die wat omlaag gaat. De artsen (die eerst zeiden dat zijn temperatuurscentrum niet was aangetast) gaan nu toch twijfelen. Van de week volgt weer een gesprek met de arts(en) en mijn tante gaat dit weer aankaarten op advies van mij.

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja was bij Jochem ook behoorlijk misselijk.
    Nu wisselt het heel erg. Vorige week heel de week beroerd geweest, nu valt het wel weer mee. Daardoor ga ik me zorgen maken of het wel goed is. Dus van mij mag het snel donderdag zijn. Haha.... wel een leuke naam van Tijn. Denk alleen niet dat dat 'm gaat worden :D

Jeetje hij heeft echt al die hele maand zo'n hoge koorts. Kan toch niet goed zijn lijkt me. Lijkt me wel heftig hoor. Sterkte meis

8. Bri

Bri Niet meer actief

wij zijn vanmorgen net bij het cb geweest. ;t was inderdaad alleen de dktp.
    Deane is 1 meter 01, en weegt 16,4 kilo. Keurig dus. Met vlag en wimpel geslaagd voor ogentest, en hij wist ook netjes te vertellen hoe de school heet waar hij straks naartoe gaat als hij 4 is.

De verbouwing is nog niet klaar. De nieuwe muur staat, de oude muur is eruit. Vandaag bezig met elektra en daarna nog stucen, behangen en/of schilderen en de vloer terug leggen. Genoeg te doen dus, maar het wordt erg mooi en veel handiger dan het was.

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri...thanks voor de info. Kunnen we hier de inenting ook gaan bestellen. Ik zei tegen Tijn dat hij deze maand een prikje gaat krijgen. Krijg ik als antwoord: "mooi niet, alleen as eva en isa dat ook doen"....whahahaha onze held!
    Flinke klus nog die verbouwing. Ben benieuwd naar het resultaat.

Corina...heb vertrouwen in je lichaam. Maar dat is soms o zo moeilijk ;)

10. Bri

Bri Niet meer actief

Deane wilde ook geen prik, hij wilde met Betti mee naar het kdv ipv naar het consultatiebureau. Hij wilde overigens ook niet uitkleden. Gelukkig is de dokter bij het CB super met kinderen, dus ze heeft hem heel makkelijk tot medewerking gekregen.

Allemachtig wat waait het hard vandaag. Fietsen is echt geen doen hier, die windvlagen blazen je zo omver.

kwebbel, wat is je neef een ongelooflijke vechter. Al een maand op de IC, met van die hoge koorts. Het gaat dus nog op en af, maar liever dat dan alleen maar af... ik hoop zo dat het gauw weer op gaat, en dan ook steeds beter.

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden
    Ik zou 02-1-12 om 7.00uur ingeleid worden omdat er dus op 1-1-12 geconstateerd was dat ik te weinig vruchtwater had en te lage bloeddruk...

Maar de kleine besloot eerder te komen...
    02-01-12 om 02.00 uur begonnen de weeen, om 3.30 uur naar het zkh.
    Om 5.35 uur is P.im geboren!
    4280 gram en 56 cm lang!

Sem is een hele lieve trotse broer die graag overal mee wil helpen!

Ik ga nu lekker genieten van ons gezinnetje, tot gauw!

-xxx-

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon een broertje Pim!!!

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zeepaardje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje P.im!!

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoontje! Is snel gegaan zie ik en fijn dat je toch niet ingeleid hoefde te worden. Geniet ervan!

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zeepaardje....gefeliciteerd. super!

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zeepaardje gefeliciteerd met jullie zoon Pim.
    Geniet lekker van elkaar en van je kraamtijd

17. Bri

Bri Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd, met de geboorte van jullie kleine reus! 't Is een flinkerd, maar vergeleken met zijn grote broer zullen jullie hem wel inimini vinden :)
    Geniet van elkaar!

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Zeepaardje gefeliciteerd met jullie mannetje. Geniet van de kraamweek.

Kwebbeltje ziet er goed uit die stacaravan.

Uh, de rest ben ik alweer vergeten. Wil jullie natuurlijk een heel gelukkig en gezond 2012 wensen. Dat alle wensen dit jaar uit mogen komen!!!!

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zeepaardje van harte meid met de geboorte van jullie 2de zoontje! Echt een hele leuke naam!

Corina ben ook erg benieuwd hoe het met de echo was?

Kwebbel het houdt ook niet op zeg met je neef, erg hoor!

Ik ben vanmorgen met Jill naar het CB geweest en alles was weer goed. Ze blijft alleen iets achter in groei, ze scheelt op deze leeftijd met Ryan 7,5 cm maar qua gewicht zitten ze praktisch gelijk hihi dus een klein dikkerdje. Maar ik zelf ben ook klein dus maak me daar niet druk om.

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Joepie.... ben blij. Hebben net een prachtige echo gehad met een kloppend hartje.
    Ben nu 8 weken. Over 3 weken weer terug. Hoop dat het goed gaat

Isra zou er idd niet over in zitten. Jij bent ook klein en ieder kind is weer anders toch

Deel Deze Pagina