April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier het hele weekend met z'n allen wezen schaatsen. Volop genieten dus.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

corina; denk aan je!

mams; is misschien wel een idee... maar we wachten nog even af...

bri idd momentopname hopelijk is het de volgende keer beter:)
    fijn dat je bij ons blijft:)

all; hier nog niks van cb gehoord wat sem betreft... jullie allemaal al wel?

xxx

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hmm helemaal geen melding gehad van nieuwe berichten! Wat raar.

Corina hoe gaat het nu??

Bri..niet weggaan hoor!!

Iedereen lekker genoten van de sneeuw en/of het schaatsen???

4. Zeepaardje

nee niet genoten van de sneeuw...sem moet er echt niks van hebben!

oh heb woensdag intake basisschool spannend:D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier de uitnodiging binnen.
    Tygho gaat 28 maart voor het eerst naar de basisschool.
    Ben heel benieuwd!

6. Zeepaardje

spannend, wij eerst intake gesprek

sem vroeg gelijk maar toch niet zo lang he mama...hihi

baal ervan dak nog niks van cb gehoord heb over de inentingen...

7. Bri

Bri Niet meer actief

CB zijn we al geweest, werd keurig uitgenodigd.
    Wat jammer dat Sem sneeuw niet leuk vindt. Wij hebben ongelooflijk genoten van het winterweer. Vrijdagmiddag kinderen met de slee opgehaald van het kdv. Zaterdagochtend het ijs op achter ons huis: met slee, schaatsjes én sneeuwschuivers. Goed voor de gemeenschapsvorming. Wij wonen duidelijk in een straat waar niemand de stoep veegt (maar het fietspad is héél goed schoon, dus daar lopen mensen ook op als ze de stoep eng vinden), maar wel het ijs achter hun huis :)

Deane en Betti vonden het sleeën en het schaatsen allebei erg leuk. Jammer genoeg hebben we maar één paar kinderschaatsjes, dus ze moesten om de beurt (had niet verwacht dat Betti er al op zou kunnen, maar ze blijft ons verbazen). Maar wat een lol! En dan van die rode wangetjes en rode neusjes, echt schattig.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Grote meid die dame van jullie Bri, al op de schaatsen.
    Tygho gaat liever met de snowboots het ijs op. Dat schaatsen vindtie toch wel een beetje te moeilijk hahahaha.
    Maar hij is wel een onwijze sneeuwliefhebber. Helaas zijn we er beroerd vanaf gekomen deze winter hiero :(

Vanmorgen de laatste dag peuterzaal vastgezet. 26maart, dan mag hij meteen ook gaan trakteren. pffffff ik weet niet of ik het allemaal wel zo leuk vind hoor hahahaahah

9. Bri

Bri Niet meer actief

Dat lijkt me ook een heel raar en stiekem best moeilijk moment: het afscheid van het kdv. Deane z'n laatste dag daar zal 30 maart zijn. Natuurlijk zal hij er nog vaak genoeg komen, als we Betti gaan ophalen, maar het is toch gek. Ik denk dat Betti hem wel zal missen daar, ze spelen best vaak samen.

Tip voor het schaatsen: een 'schaatshulp'. Wij hebben een inklapbaar rekje van aluminium van het merk Nijdam, wat ze makkelijk kunnen vasthouden en voortduwen op het ijs. Dat maakt het een stuk beter te doen! Zelfs voor heel kleine meisjes die het ook echt willen proberen. Dat belooft nog wat, als we straks op wintersport zijn. No way dat die zich laat afschepen met de slee, als zij de ski's gezien heeft wil ze dat ongetwijfeld ook.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri...ik krijg al helemaal beelden in mn hoofd van zo'n pienter mini dametje dat op de ski's wil!! :D Geweldig.

Ja ik moet ook echt nog wennen aan het idee dat hij dan 26maart echt voor de laatste keer naar de psz gaat. De juf keek me ook al aan zo van: Nu al??? Jeetje wat is dat snel gegaan.
    En dan straks een nieuwe school, een nieuwe juf, allemaal nieuwe kindjes... Wel kort bij huis maar toch.

En dan word het voor mama ook wennen, elke dag vroeg opstaan hahahaha.
    Nu kan ik nog 3 dagen in de week een beetje luieren voordat ik opsta hhaha

Pff hier ternauwernood de wc vermeden vanmorgen.
    Manmanman, wat ben ik misselijk zeg. Dat ken ik helemaal niet uit mn vorige zwangerschappen.

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri....ach Betti op ieniemini-ski's :D:D

Mams...die misselijkheid is niets aan. Maar voor het goede doel ;) Was bij alle 3 drie lange maanden de beste vriend van de w.c :( Van smorgens vroeg tot 's-avonds laat waren we samen aan het kletsen....bleh!
    Achteraf denk je och wat zijn nu drie maanden....maar toen waren ze erg lang.

Corina...hoe is het bij jullie? Heb je al verder onderzoek gehad?

Marleen...sterkte weer.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Corina meid ik schrik helemaal van je bericht..... Is er al wat meer duidelijkheid??

Ik schrik er gewoon van hoeveel pech de april mama's hebben bij het (willen) krijgen van nog een kindje........ Dikke knuffel voor jullie allen!

Bri wat een dametje zeg HIHI moet er wel om lachen zeg wat een heerlijk moppie. Succes straks op wintersport! Ray is nu onverwachts een paar dagen, door de aanhoudende vorst kan hij niet werken dus hij had zo iets ik ga lekker een paar daagjes skieen en ik geef hem geen ongelijk!
    En wat betreft het minder vaak op het forum komen, die afspraak heb ik ook met mezelf gemaakt en wellicht merken jullie ook wel dat ik minder vaak online ben. Ik vond dat ik veel te vaak achter de computer zat waar mijn gezin maar ook mijn huishouden erg onder leed en dat gaat nu stukken beter en daar ben ik erg blij mee!

Mams wat balen zeg dat je zo misselijk bent, ik had er ook bij Jill erg veel last van en bij Ryan nauwelijks. En leuk hè die ijspret!

Zeepaardje heerlijk dat je kleine mannetje zo goed doorslaapt en het ene kindje is het andere niet qua groei en ontwikkeling dat zie ik hier ook maar al te goed!

Kwebbel hoe gaat het nu met je neef?

13. Bri

Bri Niet meer actief

Isra, ik deel je schrik, dat er zo'n problemen en zorgen zijn bij de verdere kinderwens van ons groepje. Wat hebben wij een geluk gehad...
    Ik zag trouwens vorige week dat kellox inmiddels is bevallen van haar dochter, die de prachtige naam Jill heeft gekregen. Ze is deze keer ruim over tijd gelopen, in tegenstelling tot met haar oudste.

Bij mij was het trouwens vooral m'n werk wat onder mijn geforum leed, en dat kon ik voor mezelf ook niet meer verantwoorden. Ik beperk me dus echt tot mijn abonnementen-forums.

mams, sterkte met je misselijkheid. Bij mij begon dat beide keren zo rond 6-7 weken. Het hoogtepunt had ik bij 12-13 weken wel gehad, hopelijk hoef jij er ook niet meer dan een paar weken over te doen... sterkte voor nu, en zorg ervoor dat je nooit een lege maag hebt (dus steeds kleine beetjes eten).
    En vooral: een goede intake én eerste echo gewenst, ik zie dat je die morgen en overmorgen al gaat hebben.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het is eigelijk echt wel heel erg momenteel he?
    Ik vind het bij de september mama's erg opvallend worden hoor, denk dat al wel 10-15meiden zich weer hebben afgemeld.
    En er zitten daar ook een paar meiden die net als ik rond de 17 weken een kindje verloren zijn. Ook iemand met een mola-zwangerschap.
    Bij een ander cluppie is een meid er met 17 weken achtergekomen dat haar kindje met ongeveer 14 weken is overleden(leuk bij de pret-echo) En een andere meid had een windei...harstikke zwanger maar het vruchtje heeft zich nooit ontwikkeld.

Misschien omdat het me nu wat meer opvalt hoor, maar ik heb echt het idee dat er steeds meer vrouwen moeite hebben met zwanger raken/blijven.

Idd, Kellox is bevallen van Jill:) En wat een mooi popje! Dit x geen zwangerschapsvergiftiging en ruimschoots overtijd gelopen.

Hier begint de misselijkheid weer op te spelen...het zal wel weer etenstijd zijn ;)
    Vanmiddag met veel moeite een boterham weggewerkt met de kinderen...pfffff
    Het eten staat op en ik zit in de kamer. Af en toe met de neus dicht ff erheen om de boel om te draaien en wellicht dat ik dadelijk wel wat kan eten.

isra, oh lekker zeg, ray een paar dagen skien. Fijn dat dat kan.

Corina, weet je al wat meer??

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    wat super voor kellox....gefeliciteerd meid

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kellox van harte!!

Mams hopelijk neemt de misselijkheid snel af.

Corina ook ik denk aan je. Heb je al meer gehoord?

Basisschool: hier nog niets gehoord over wennen maar ze is natuurlijk pas eind april jarig. Ben wel erg benieuwd.

Tijd voor ZP: ik beperk me ook tot topics met een abbo maar lees vaak mee met de mobiel en dat reageert wat lastig als je dat uitgebreid wil doen.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb je idd al meer gehoord van je neef Kwebbel?

Hier donderdag verjaardag van M, ze wordt alweer twee. Zaterdag groot feest. Gaat hard!!

18. Goedemorgen

Eindelijk weeer een berichtje van mijn kant. Mijn laptop is niet helemaal goed, die laadt niet goed op, die moet eigenlijk gerepareerd worden. Dus nu alles vanaf mijn werk, als het rustig is.

@ Kellox, gefeliciteerd!

@ Corina, ook ik schrik van je berichtje.. Hoop dat het meevalt.

@ Mams, hopelijk duurt de misselijkheid niet al te lang.. Ik ben de hele zwangerschap misselijk gebleven.. Echt niet grappig...

Wayne gaat hier 27 maart voor het eerst wennen.. En al die jaren dacht ik, ach het hoort erbij, het moet nu eenmaal. Maar nu het dichterbij komt, krijg ik als ik eraan denk toch een knoop in mijn maag.. Ons kleine mannetje naar de basisschool.. Tis zo snel gegaan.. Denk dat ik zakdoeken meemag op de eerste schooldag.

Wayne vind het zelf helemaal geweldig. We waren laatst in de stad, toen zag hij een rugzak hangen van Cars, hij zei toen: Mama die wilt ik wel graag hebben, als ik naar school gaat!!
    Haha.. Nou waren we toch al van plan om voor die tijd met zijn 3-en een mooie rugzak en broodtrommeltje met beker te gaan kopen..

Verder hier geen nieuws..

Groetjes!

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Update neef.....gaat naar omstandigheden goed :D
    Zit nu sinds 2 weken in een revalidatiecentrum en krijgt daar de nodige therapie. Hij kan nu 2 min. Zelf staan, mag weer zelf eten en drinken en praten gaat redelijk goed. Wat langzamer, maar dat mag de pret niet drukken;)

20. Zeepaardje

hoi meiden

even snel berichtje;)

denk dat pim ziekjes wordt...

school was erg leuk...

15mrt wennen:)

als ik dan nog niks van cb gehoord heb ff bellen denk ik....

knuffels

Deel Deze Pagina