April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel fijn dat het goed gaat met je neef, naar omstandigheden dan.

Ingrid, leuk he die spanning voor school.

Zeepaardje, beterschapjes voor de klein man.
    Wat mag Sem al vroeg wennen op school joh!

Vanmiddag mn intake gehad bij de vk.
    Standaard vragenlijst doorgelopen, bloeddruk 110/70 dus harstikke mooi.
    Ben ondertussen al wel 1,5 kilo aangekomen hhahahahahaha en dat terwijl ik amper kan eten. Hoe vind je die:p
    Ook bloed geprikt. 3 buisjes voor standaard onderzoeken(oa rhesusfactor)
    En suiker geprikt, die was 4,4 dus harstikke netjes.
    Papieren meegekregen voor de echo morgen.
    Jeeeeeeeeeeeej om 09:00 uur al!!
    Ik hoop zo dat het hartje klopt :D Ben al helemaal zenuwachtig!
    Na die tijd moet ik gewoon werken, maar kom wel ff posten hier.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mams;oh haha tja weet het ook niet...
    de kinderen mogen 8 keer komen wennen... dus weet het verder ook niet;) Morgen nog 5 weken:$

je suikerwaarde is zeker netjes!en ook mooie bloeddruk...
    ik vermoed dat die van mij nog steeds te laag is, net als me ijzerwaarde...

Heel veel succes morgen met de echo, veel kijkplezier:)

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mams fijn dat je bloeddruk en suikerwaarden goed waren.
    Spannend hoor morgen de eerste echo! Alvast veel plezier!

4. Zeepaardje

hoe vaak mogen jullie kids wennen op school?

sem 8x , jullie?

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier 5x..

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier idd ook 5x wennen

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ryan gaat volgende week woensdag kennis maken met zijn juffen en de nieuwe kindjes die gelijktijdig met hem gaan beginnen na de voorjaarsvakantie dus vanaf 27 feb gelijk voor het echie! Wat zijn die 4 jaren toch snel gegaan zeg, mijn lieve kleine jochie gewoon naar school......

8. Bri

Bri Niet meer actief

Hier nog géén idee van hoe het wennen in zijn werk zal gaan. Er zijn nog geen afspraken over.
    We zijn nu nog druk in de weer om de BSO voor elkaar te krijgen. Hoop gedoe tussen de kinderopvang-organisatie en de school, en nu lijken wij tussen wal en schip te komen. Dat lossen we vast en zeker weer op (daar zijn we handig genoeg voor) maar ik baal er wel van dat het niet gewoon normaal kan verlopen....
    Ik heb voor de zekerheid al wel bij oma en 3 oppassen gevraagd of zij beschikbaar zijn voor wat vaker een middag met Deane. Just in case...

mams, mooie uitslagen bij de vk! en ik snap het helemaal dat je zenuwachtig bent voor de echo, wie zou dat niet zijn?

corina, knuffel! ben je niet al te misselijk? doe rustig aan he, je moet je niet te druk maken.

9. kili

kili Niet meer actief

@zeepaardje, ze lopen hier bij het cb erg achter, had zelf al gebeld voor een afspraak ( eind maart).

Iedereen een f ijne dag vandaag !

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even een snel bericht uit t ziekenhuis. Luuk is dinsdag dinsdag weer opgenomen. Gisteren leek het iets beter te gaan, vandaag weer minder. Wat krijgt hij toch een klap lichamelijk gezien van dit soort dingen. Helemaal slap, veel huilen e.d. Hij kan zelf amper zijn hoofdje rechtop houden zo uitgeput is hij.. Roel ook weer aardig van slag door alle veranderingen. Hij komt vanmiddag weer even knuffelen met Luuk.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, wat voel ik met jullie mee meid.
    Wat een zorgen en verdriet elke keer toch weer :(
    Jullie zijn echt een supersterk gezin en jullie gaan je hier doorheen slaan!! Echt waar!

Hier vanmorgen de 1e echo gehad.
    Het vruchtje was echt heel klein dus een goeie meting heeft ze niet kunnen doen. Maaaaaar....
    Het hartje klopt!
    En dat is het belangrijkste.
    Vond het wel appart dat het gewoon een uitwendige echo was.
    Dacht dat dat zo vroeg niet kon.

12. Bri

Bri Niet meer actief

wow mams, wat een heerlijk nieuws! inderdaad bijzonder dat het uitwendig ook al kon, maar wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen.

marleen, heel veel sterkte. ook voor Roel, ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn voor zo'n jochie om iedere keer z'n broertje zó ziek te zien. Dat ze maar lekker met elkaar mogen knuffelen vanmiddag. Hopelijk knapt Luuk daar ook een beetje van op. Wat sneu dat hij zo beroerd is... :(

Ben nu druk bezig met laatste werkzaamheden (kinderen slapen, dus ik kan m'n laatste werkdingetjes nog even afmaken). Heb 2/3 van de benodigde spullen al ingepakt. En morgenochtend vroeg vertrekken we naar Zwitserland. Ik heb er ontzettend veel zin in!
    Nu maar hopen dat Deane niet ziek wordt. Die werd gisteravond laat nog wakker met pijn aan zijn oor (en ooh wat is het fijn dat hij dat gewoon kan zeggen, dat is wel anders dan bij z'n laatste oorontsteking, toen was hij wat minder welbespraakt). En nu tussen de middag zei hij dat hij ziek was, zich niet lekker voelde en heel erge buikpijn had. Hij is met een warm beertje naar bed gegaan, hopelijk knapt hij daar genoeg van op.

Misschien kom ik later vandaag nog even langs, misschien ook niet. In dat geval: tot over (ruim) een week! Iedereen alle goeds gewenst. (en marleen: een heel goede verkoopdag gewenst, met een mooie opbrengst.)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marleen zo balen dat Luuk weer in het ziekenhuis ligt. Gelukkig is hij weer in goede handen en knap hij snel weer op. Beterschap en sterkte voor jullie.

Mams, hier was met 8 weken de echo idd ook uitwendig. Fijn dat het hartje in elk geval klopte. Dat is voor nu toch even het belangrijkste.

Bri, veel plezier met de kids. Geniet er van!!
    Hopelijk geen oorontsteking voor Deane

14. Zeepaardje

bri; hopelijk heb jij ook snel wat duidelijkheid over het wennen;)
    jij lekker genieten!

kili; tja hier schijnbaar dus ook;)

marleen; oh wat een klap weer, sterkte!

mams; super meid:Dgefeliciteerd!

vandaag naar me nichtje geweest... eindelijk is onze band weer hersteld...
    heb haar ruim een jaar niet gezien en vorige week kwam ze op kraambezoek... en ze is afgelopen maandag geopereerd en nu ben ik met de kids bij haar geweest... dingen uitgepraat en we gaan er weer voor ben er erg blij mee!

Daarna door naar me opa en oma... toen we wilden gaan werd pim wakker dus me oma mocht hem de fles geven, helemaal trots haha

Thuisgekomen de wasmachine maar weer aangezet hihi en nu zo weer beginnen met eten koken...
    lekker eten en dan nog ff naar de bieb...

fijne dag nog, xxx

15. Zeepaardje

nog een vraagje;

wat vinden jullie van combinatiegroepen?

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri....heel erg veel plezier.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri heel veel plezier!

18. Bri

Bri Niet meer actief

zeepaardje, ik heb geen problemen met combinatiegroepen. de diversiteit in een groep is sowieso al groot, dus zo lang een leerkracht goed in staat is ieder kind individueel te benaderen vind ik het goed. Nog liever zou ik zien dat groepen geen vaste grenzen hebben, en een kind het programma volgt dat hij/zij nodig heeft en aan kan.
    Heb zelf 3 jaar lang in een combinatieklas gezeten (klas 3 t/m 5 lagere school; op basisscholen noem je dat groep 5 t/m 7) en daar heb ik geen slechte herinneringen aan. Maar ik had in die jaren dan ook een superjuf!

Bijna klaar met inpakken. Wat een werk zeg.... zal blij zijn als ik in m'n bedje lig!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even snel.. Luuk is weer thuis! Erg fijn. Nog wel met sonde, maar dat is niet erg, want dat kan ik natuurlijk allemaal zelf. Hij krijgt nu 24uur per dag voeding en ik hoop dat hij snel weer een beetje bijkomt qua gewicht.

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn om te horen Marleen. Hopelijk komt er snel wat gewicht bij

Deel Deze Pagina