Rustig hier. Heb zelf nog last van mijn schouder / nek. Nu wel goede pijnmedicatie gekregen en ik merk door voldoende rust te nemen iets vooruitgang. Geen carnaval dus voor mij dit jaar.....wil wel volgende week op vakantie.
thx bri kwebbel sterkte meiden ik blijf nog steeds vloeien en te laag hb... dus binnenkort naar ziekenhuis, krijg dan echo knuffels
Zeepaardje jeetje nu nog steeds. Kan niet goed zijb. Fijn dat ze nu een echo gaan maken. Is niet gek dat je hb laag blijft als je nog steeds bloed verliest
corina; ja nog steeds 5,8 dus schiet niet op.. voel me ook niet lekker en zit niet lekker in me vel... echo ben benieuwd...
Zeepaardje hopelijk geeft de echo wat meer duidelijkheid. Gaat alles goed met je jongens en is Sem al gewend aan zijn broertje? Kwebbel beterschappies voor jou. Oh heerlijk zeg bijna op vakantie en jammer geen carnaval voor jou dit jaar, maar volgend jaar is er weer carnaval! Ik ga dit jaar wel weer carnavallen, heb vorig jaar natuurlijk moeten missen omdat ik hoog zwanger was, dus dit jaar ga ik er een heerlijk feestje van maken. Zaterdag saampjes met Ray en vrienden naar een dorpje hier iets verderop. Zondag met gezin en schoonouders naar Oosterhout, daar woont de familie van Ray dus gaan daar naar de optocht kijken. En op maandag met vriendinnen naar Breda, dus ik kom het weekend wel weer door! ALAAF!!! Marleen ik ben heel benieuwd hoe vandaag de Luuk verkoop dag is geweest. Bri lekker op wintersport, och ik ben jaloers!! Corina hoe gaat het meid?
isra; de eerste 2weken was sem een beetje witjes en erg moe, maar nooit naar gedaan en is (tot nu toe) superlief voor zijn broertje
Wow super Marleen!!!! Ilse, ok dus achtergebleven weefsel...Balen zeg Hier niet lekker in orde. Heb erg last van misselijkheid en overgeven dus. Daar bovenop dus nog stevig verkouden en geen neusspray mogen gebruiken, dan word het er niet prettiger van.
mams; jeej wat naar om nu verkouden te zijn, knuf sterkte met de misselijkheid marleen; goede opbrengst zeg! corina; ja dat snap ik dus ook niet maar goed... ben er zooo klaar mee bah
meiden, we zijn weer thuis. De reis ging prima! En het skiën was heerlijk. Deane vond het wel leuk om wat te glijden op z'n ski's, maar dat lopen met die dingen aan vond hij niks. Uiteindelijk heeft hij maar 2 keer 2 uur op ski's gestaan. Achteraf gezien denk ik dat hij iets onder de leden had (of nog heeft). Hij heeft een paar dagen verhoging gehad, loopt enorm te hoesten en klaagt af en toe nog steeds over oorpijn. En hij is continu moe.... Gelukkig slaapt hij nu wel goed, hopelijk knapt hij gauw op. Maar al met al: een heerlijk weekje gehad. We hebben geskied, gezwommen, gewandeld en het gewoon heel gezellig gehad. Volgend jaar weer (en hopelijk heeft Deane er dan meer zin in, en wil Betti het ook echt gaan proberen)! Corina, gaat 't goed met je?
bi; welkom terug, fijn dat jullie genoten hebben!!! hopelijk knapt hij snel weer op! all; morgen toch de ha of gyn bellen, gaat hier helemaal niet goed... krijg telkens plotseling hoge koorts, word daarbij duizelig en hoofdpijn... ook het vloeien is veel meer geworden knuffels
heb trouwens voor sem nog steeds geen oproep gehad voor cb denk dat ik maar eens ga bellen deze week...
@Bri: Welkom terug! Vervelend dat Deane niet helemaal in orde was.. Ik heb trouwens vorig weekend al een Bloom gekocht. Wilde m zo snel mogelijk hebben omdat Luuk echt niet meer goed in de wipstoel zat. In de Bloom zit hij wel heel goed en nu kan hij eindelijk bij ons aan tafel zitten. @Zeepaardje: Lijkt me echt niet goed hoor... Hoge koorts en bloedverlies. Vraag me af of je niet meteen had moeten bellen, want kan heel gevaarlijk zijn. Hier ook nog steeds geen oproep voor Roel gehad van het CB. @Corina: Hoe is het met je? Moet veel aan jullie denken. @Kwebbel: Hoe is het nu met jou? Nog erg veel last? En hoe is het inmiddels met je neef? @Isra: Lekker aan het carnavallen?
Zeepaardje, jee wat rot dat het niet goed gaat. Zo stel je je kraamtijd niet voor. Bri, welkom terug!!! Hoe gaat het met de carnavallende dames????Iedereen nog in leven??? hahahaha Hier alles ok...wel kots en kotsmisselijk maargoed, wel weer een geruststelling. Morgen afspraak bij de gyn en de 2e echo. Ben helemaal zenuwachtig. Corina, hoe gaat het bij jou???
mams, hou vol he. niet té zenuwachtig maken, daar word je alleen maar misselijker van. maar ik kan het me heel goed voorstellen, dat je in spanning zit. ik duim gewoon voor weer een goede, mooie echo. zeepaardje: meteen naar de dokter hiermee! restweefsel, toenemend bloedverlies en koorts, dat is niet de bedoeling. zorg goed voor jezelf! veel beterschap gewenst. marleen: je hebt helemaal gelijk dat je niet op mij bent gaan wachten met die bloom. ik had 'm je graag gegeven, maar voor ik weer 'ns bij je in de buurt ben... zijn weer zo veel dagen dat luuk niet goed aan tafel kan. ik hoop dat-ie je goed bevalt!
nou ja zeg ha vakantie, bel ik de vervanging, nee hoor alleen voor spoed:x moet dus volgende week weer bellen gyn gebeld en ik moest paracetamol nemen en ze zouden volgende week contact met me opnemen corina; hopelijk horen we snel wat van je! mams; hmm misselijk, fijn knuffels
@Zeepaardje: Ik begrijp het echt niet... Later ze je nog een week wachten? Ik heb er geen woorden voor.. Heb je nog steeds koorts en verlies je meer bloed dan voorheen of hoe gaat het nu?
marleen; kwam net me kraamhulp tegen, die begreep er ook helemaal niks van en vond het belachelijk dat ze me er mee rond laten lopen verlies nu meer bloed sinds vrijdag met de echo... en koorts is met vlagen. op dit moment weer niet... ben continu duizelig omdat me ijzer nog steeds niet op pijl is... voel me nu ff ellendig, wil gewoon eens opknappen!