Wilde even laten weten dat alles goed is. Niets geen chromosoomafwijkingen godzijdank. We zijn echt blij en opgelucht. Nu proberen weer te gaan genieten.
Fijn nieuws Corina! Mams, veel succes bij de echo morgen. Mijn duimen draaien weer. Zeepaardje, wat balen. Desnoods gewoon naar de SEH gaan hoor! Klinkt allemaal niet goed... laat ze er nog maar eens goed naar kijken.
Marleen, wat een superopbrengst van de verkoopdag! Bri, fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad.
Kwebbel, hoe gaat het nu met je schouder en nek? Isra, veel plezier nog vandaag met carnaval. Je hebt het flink gevierd hè!
Hier druk geweest. Van het weekend met de kinderen naar de optocht geweest. Was erg leuk, al was het wel heel harde muziek. Maar vooral M vond het helemaal geweldig. Vandaag taarten gemaakt voor de traktatie op mijn werk (was valentijn jarig). J heeft geholpen, die vind dat echt leuk om te doen (en mama ook ). Zal ik ze morgen eens verrassen.
Boni nog gefeliciteerd Mams succes morgen. Jeetje je bent ook alweer over de 8 weken Zeepaardje zou er ook op staan om binnen 24 uur een afspraak te hebben. Klinkt echt niet goed zeker niet met koorts erbij
Thnx meiden...ben wel zenuwachtig hoor! Dalijk maar snel gaan slapen hahahah Dan is het zo ochtend. Mag om half 10 al!
Mams. fijn dat je al zo vroeg kan. Omdat Peter mee gaat kunnen we eigenlijk alleen s middags. Dan duurt het wachten best lang Duim voor je hoor
Corina.....super. ben zo blij voor jullie. Zeepaard....heel eerlijk gezegd begrijp ij niet zo goed waarom je nu pas aan de bel gaat trekken. Vanaf de bevalling zeg je al veel bloedverlies te hebben. Heb al eens eerder tips en advies gegeven. Tussen het vele bloedden door schreef je wel eens ik ben vanmiddag naar de stad of iets dergelijks geweest. Als je echt veel bloedverlies hebt en jezelf ook niet lekker ben kan ik me dat bijna niet voorstellen. Je zegt....dan wel koorts en dan niet. Heb je tegen de gyn gezegt wanneer wel en wanneer niet? En waarom nu nog een extra week aankijken met pcm? Neem aan dat je dat toch gevraagd hebt. Al met al denk ik dat je te lang gewacht hebt. Morgen nogmaals bellen en hopelijk kan je dan nog dezelfde dag terecht. Zaterdag update me! Ga nu lekker slapen...morgen richting Mickey mouse en zijn vriendjes
Heel vele plezier Kwebbel!!! Zoooo ffkes snel een crackertje eten en dan de kleine boef naar mn vriendin brengen en naar de gyn. zenuwappig!!!!!!! hahahaha
Corina, gefeliciteerd met je goede uitslag! Nu dus echt definitief, op basis van de 'lange kweek'. Mooi hoor, hopelijk kun je nu onbezorgd doorgroeien. mams, sterkte vandaag, ik duim voor mooie plaatjes van een prachtig kindje. zeepaardje, wat een rare gang van zaken dat ze je nog weer een week willen laten aanmodderen met pcm. laat je niet te makkelijk afschepen, vraag door en geef aan dat je je zorgen maakt. beterschap! boni, nog gefeliciteerd. mooie datum heb je voor je verjaardag.
Ben weer thuis Heerlijk naar ons frummeltje gekeken. Ben 3 daagjes vooruit gezet naar 25 september en nu dus precies 9 weken zwanger. Hebben ook het hartje mogen horen en wat is dat een heerlijk geluid!! Meteen ff spammen uiteraard
ff heel snel en heel kort!! Corina, TOP meid dat alles goed was, nu idd lekker genieten. Mams, wat een geweldige echo. Leuk man een september kindje, die zijn ook ZOOO leuk .
mams, gefeliciteerd met je mooie echo! wat een mooie spam, ben heel blij voor jullie. de uitgerekende datum komt steeds dichter bij Mylan*s geboortedatum; hoe voel je je daarover?
Corina wauw meid dat is nog eens een positief bericht, super! Ik ben blij voor je! Mams en jij ook een goede echo, uiteraard ben ik ook erg blij voor jou!! Kwebbel Mickey de groetjes, heel veel plezier. Boni jaaaaaaaaaaa ik heb carnaval dat jaar wel goed gevierd ja, en het was geweldig. Vandaag moest ik met Ryan naar het CB voor zijn laatste bezoek en ook zijn prik, och wat was mijn missie toch stoer! Hij zei tegen de arts 'au je doet me zeer joh' HIHI maar hij hoefde niet te huilen BINKIE Ogentest ook prima, hij is 16,6 kg en 106 cm.
Bri...Ja dat is wel iets heel dubbels, maar als het zo zou zijn dat ik 16september zou bevallen, tja dan heeft het zo moeten zijn. Ik ga er niet van uit. Ik ga er wel van uit dat dit me weer de kermis gaat kosten Bij ons gebeurt er namelijk ALTIJD iets tijdens de kermis hahahahahahah Maar voor dit goede doel geef ik het met alle liefde op. Isra, wat een stoertje zeg!!! Leuk ook dattie dan zn woordje wel klaar heeft. Booky...Mafkees Kwartier na het opstaan in de sportschool hahahaha. Ja septemberkindjes zijn leuk he???Heb ik vaker gehoord hahahaha. Corina, hoe gaat het daar op je roze wolk???? Boni, wat heb je voor traktatie gemaakt??? Manlief is aan het koken...ben weer eens kotsmisselijk. Hoop dat ik straks wat binnen kan houden. Hebben jullie trouwens nog ideeen voor een leuke traktatie voor Tygho's afscheid van de psz???? Vanmiddag 1 zwager en schoonzus ingelicht over de zwangerschap. Waren heel blij voor ons. Nog 1 zwager te gaan en de rest doen we dan met Harmen's verjaardag.