April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeej! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Jill! En geniet er lekker van!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En nu aan het werk...

3. Bri

Bri Niet meer actief

Isra, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jill! Wat een superleuke naam hebben jullie haar gegeven. (ben stiekem nog wel benieuwd welke jongensnaam jullie gekozen hadden :))
    Ik hoop dat je er goed doorheen bent gekomen en dat je herstel voorspoedig zal zijn.
    Welkom Jill, dat je maar een goede start mag beleven.

Chelleke, sorry iets te laat, maar niet minder gemeend: gefeliciteerd met de verjaardag van Damian.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lieve isra. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een schitterende naam hebben jullie haar gegeven! Geniet lekker van je kraamtijd en je prachtige gezin!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Isra; van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jill, nu lekker genieten met jullie 4en!

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Bekijk bijlage 146657

Dank je wel Bri

7. Bri

Bri Niet meer actief

En chelleke, hoe is 't met jou? 24 weken alweer, zie ik. Je krijgt vast al een mooie buik...
    Leuke verjaardag gehad?

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ isra, isra-man en ryan gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Jill! Inderdaad een super leuke naam. Geniet van de kraamtijd en kom gauw spammen want ook wij zijn reuze benieuwd!

@ chelleke nog gefeliciteerd met damian (en ook nog met je zwangerschap....had ik helemaal gemist joh! )

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank jullie wel :)
    Alles zijn gangetje aan deze kant. :)
    Met Damian ook alles prima, een echte draak ;)
    Hij heeft een leuke verjaardag gehad en gisteren zijn we naar de dierentuin geweest

10. Bri

Bri Niet meer actief

mielenl, hoe is het nu met je kleine man? weer een beetje opgeknapt?
    en ik zie dat je je banner hebt aangepast. haha, 't weer is niet zo mooi meer, dan hoef je niet meer in het zonnetje te zitten ;) Spannend of dit hèt ei zal zijn... ik doe m'n duimen maar weer in de aanslag voor je!

11. Bri

Bri Niet meer actief

chelleke, wat een lekker jochie! ziet er helemaal niet uit als een draak ;) (dat zijn de ergste he...)

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hihi inderdaad ;)

13. Zeepaardje

zo ik doe weer mee met MvM voelt goed:)

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wolfje mooie test hoor :) en goed dat je meedoet. Mocht het ooit nog een keer gebeuren ga ik nog wel informeren want inmiddels is het alweer bijna een jaar geleden dat ik te horen kreeg dat ons inleverpunt was vervallen.....wie weet....

@ bri mannetje is weer opgeknapt, en op het kdv. het was toch niet zo heel druk, en zijn koorts was weg dus toch maar even gedaan zodat ik nog wat werk kon verzetten.
    banner is veranderd, maar ik denk niet dat dit hem gaat worden. siemens is een paar dagen van huis en een spugend kind is niet bevorderlijk voor je libido.....

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra......gefeliciteerd met je dochter Jill. Isra-man en Ryan jullie ook van harte.
    Een hele fijne kraamtijd en lekker genieten met jullie vieren.

Chelleke...ook hier te laat,maar niet minder gemeend.....alsnog van harte met de kleine man. Leuke foto ook.

16. Zeepaardje

mielenl; thanks:) oh dat is dan naar ja... hier komen ze het ophalen dus heb er geen omkijken naar; gelukkig:)

17. Bri

Bri Niet meer actief

mielenl; nee zeg, dan zit je nog met die geur in je neus en dan zou je even zin moeten krijgen... zo werkt het niet.
    gelukkig is bosch nu wel weer wat opgeknapt.

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mielenl, fijn dat Bosch weer op is geknapt.

Gezellig dat je weer mee leest Chilleke

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vandaag beginnen met de zoektocht voor een leuke feestelijke jurk voor mezelf. Half juni gaat mijn schoonzus trouwen dus het wordt tijd.
    Eva en Isa zijn voorzien :) Mooie kleine bruidsjurkjes met schoentjes
    (lang leve de site suits your well)
    Ga daar voor tijn ook maar eens snuffelen. Maar nu eerst voor mezelf op jacht.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Pff... wat een nacht... Luuk is behoorlijk ziek, nog steeds koorts en hij was vannacht niet te troosten. Het kan toch niet zo zijn dat hij in 8 weken tijd voor de vierde keer een virus heeft?? Hij heeft gisteren ook 3 keer flink gespuugd. Erg vermoeiend... Ik blijf me afvragen wat er toch met het mannetje aan de hand is. Nu is hij gelukkig in slaap gevallen, hij was helemaal uitgeput van het huilen.

Deel Deze Pagina