Mams....ik sluit me ook aan bij je complimenteuze woorden. Ingrid....nog gecondoleerd met je oom (had er overheen gelezen) Tijden veranderen inderdaad...maar ik kan me er niets bij voorstellen dat kleuters een eigen mobiel hebben. Wat doen ze daar dan mee Mijn idee is ook niet een kind kan goed overweg met, dus hij krijgt dat van ons. Hier is de kleine man ook erg handig met de computer, tablet of nintendo (hij ziet natuurlijk veel van zijn zussen) maar dat is geen reden om hem er zelf nu één te geven. Ik stimuleer hem liever met fietsen, voetballen, bouwen etc etc. Volgende week woensdag hebben de kinderen vrij ivm studiedag school. En gisteren kregen we te horen dat de leraren dinsdag gaan staken dus zijn ze ook vrij. Heerlijk weer twee dagen alsof het vakantie is. Even bedenken wat we dan gaan doen.
Heerlijk Kwebbel, 2 extra vrije dagen!! Lekker gaan zwemmen ofzo?? Ik vind ook niet dat omdat hij er goed mee overweg kan, of omdat anderen dat ook hebben dat hij dan ook maar "moet". Tygho gaat straks als hij 4 is lekker op zwemles,krijgt een fiets voor z'n verjaardag en als hij het nog wil gaat hij gewoon weer lekker verder met voetbal. Ik weet dat het in de stad allemaal anders is...maar ik persoonlijk het belachelijk en te triest voor woorden. Straks krijgen kids op de basisschool nog een tablet ipv een schrift en een pen!! Is toch van de zotten! Kinderen van 4 horen te spelen met lego/duplo/playmobil, te knutselen of lekker buiten te spelen. En als ze eens een x spelletje doen op onze smartfoon/tablet/spelcomputer ok..Tuurlijk, ze worden langzaam aan groter. Maar een 4 jarig kind met een eigen laptop of mobiel gaat mij echt veel te ver. Ik vroeg aan manlief wat hij er van vond en die moest serieus z'n kin vanaf zn knieen weer omhoog tillen... Nog maar 5 nachtjes slapen tot aan de volgende echo En gelukkig hebben we een reeeeeeeetedruk weekend hhaahha. Dan zal te tijd vast voorbij vliegen!!!
Wij hebben vandaag een pretecho laten doen. Was eerst de bedoeling om het geslacht te bepalen maar dat zijn we via een makkelijke weg al te weten gekomen door het chromosomenonderzoek. Die echo hebben we toch laten staan na die spannende weken. En alles zag er nu goed uit gelukkig. Nu dus echt proberen weer een beetje te gaan genieten.
Mams, gaan we zeker doen. Fijn dat je ook weer snel een echo hebt. Gaat alweer opschieten bij je joh. Nog zo misselijk of niet meer? Hier is het nu sinds anderhalve week helemaal over. Af en toe nog wat weeig als ik te lang wacht met eten maar als dat alles is
De misselijkheid is grotendeels weg. Alleen idd als ik te lang wacht met eten, of als ik teveel in 1x eet. Ja erg fijn zoveel controles en echo's. De 15e ook weer, maar dan de nekplooimeting.
ff abonnement nemen. zit op de tel dus reageer. ff kort. hier nog geen ide qua cadea, zal wel iets van buiten speelgoed worden. absoluut geen eigen laptop/tablet/ mobiel ed. Ze zijn beide erg handig met de telefoon en ipad maar ze krijgen er zelf echt nog geen 1. van de week met Mats bij het cb geweest. een beetje dwars,was ie maar uiteindelijk toch een goede ogentest . hij is nu 1.03 m en 16,4 kilo. prikjes gingen redelijk ff verdrietig,snel weer over... ingrid gecondoleerd met je oom, sterkte. corina,wat fijn dat de,echo weer goed,was. lekker genieten van die kleine meid.
Hoi meiden, Ik heb lang getwijfeld maar dan toch even een berichtje vanaf de Veluwe. Ik ben hier al heel lang niet meer actief geweest maar heb wel veel meegelezen. Ik heb dan ook vanachter de laptop veel met jullie allemaal meegeleefd. De leuke maar ook de heel wat minder leuke dingen. Echter kon ik het niet opbrengen om actief te reageren door de situatie hier thuis. Ik heb het afgelopen jaar aardig wat voor mijn kiezen gehad en dit is nog lang ook het einde niet. Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik hier nog wat blijf meetikken.
Heej H25 leuk om weer wat van je te horen. Natuurlijk mag je af en toe nog mee reageren, is alleen maar leuk. Gaat het privé niet lekker omdat je zegt best wat voor je kiezen gehad te hebben en het nog niet voorbij is. Als je niets wilt zeggen begrijp ik het hoor meis. Ingrid ah wat lief!
H25, wat fijn om weer wat van je te horen meid! Helaas klinkt het allemaal niet fijn Hopelijk kom je snel weer op een punt dat het allemaal weer zonniger word. En wat heeft jullie 2e een bijzondere naam gekregen zeg!!! Wow. Ingrid, geweldig!!!!!
Ingrid...dat zijn de smelt-momenten. H25...wat leuk om wat van je te horen. Hopelijk is er bij jullie niets ernstigs aan de hand. Hoe gaat het met je meiden? Corina...fijn een goede echo. En nu als de donders gaan genieten Mams...blijft spannend hé die echo's. De zwangerschap zal sowieso beladen zijn, maar zoals ik je hier ken blijf je alles toch positief zien. Zwemmen is trouwens een leuke optie, maar om nou alleen te gaan zwemmen met drie kids (waarvan 2 zonder diploma's) lijkt me niet zo'n goed plan. Wie weet gaan we wel naar mega pret dichtbij jullie. Booky...fijn dat alles goed was. Moet toch weleen beetje lachen over de dwarsheid...zie het al voor me. Tijn zit hier nu steeds te zeggen..dit oog is goed de andere heb ik gefopt. We zullen zien begin april hoe hij de test dan aflegt. Ik ga me er verder maar niet druk om maken. Marleen...hoe gaat het met de jongens? En trek je alles zelf ook een beetje?
Ik zal even in het kort (hoop ik) vertellen wat er is gebeurd. Begin 2011 (3 jan) is plotseling mijn opa overleden. Nog geen 4 maanden later volgde mijn oma van de andere kant van de familie. Begin juli zijn we de trotse ouders en zus geworden van een gezonde dochter Eileyna. Gelukkig weer wat vreugde maar precies op de dag af 6 weken later bevalt mijn lieve collega. Bij het doorknippen van de navelstreng overlijd haar mooie meisje Eleina. Nog geen twee maanden later is het zoontje van mijn andere collega overleden in haar buik met 25 weken zwangerschap. Ellende genoeg voor een jaar zou je denken. Op 16 december geeft manlief aan dat hij niet meer weet of hij genoeg van mij houd. Twee weken doorgemodderd. Hij zei niet gelukkig te zijn en niet meer van me te houden als moet voor zijn vrouw.. Heb ik door die onzekerheid de knoop doorgehakt en gezegd dat ik hem los laat omdat ik van hem houd. Gevolg is dat ik nu middenin een scheiding lig. Hij heeft sinds een week of drie een ander die door onvoorzichtigheid ook nog zwanger van hem is geraakt...... In het kort even het verhaal.
Het positieve is nu wel. Ik heb twee kerngezonde dochters die het heel goed doen en waar ik heel gelukkig mee ben dus daar doe ik het voor.
Jeetje meid...je hebt het niet mals zeg En ook nog in scheiding en een halfbroertje/zusje voor je meiden onderweg. Kan me voorstellen dat je het erg moeilijk hebt. Gelukkig heb je wel 2 hele mooie meiden om je heen, jouw geluk en trots. Maar dat maakt de rest niet makkelijker. Als je van je af wilt typen...je weet ons te vinden he!!
Kwebbel, dankjwel voor het compliment, ik probeer het idd zo zonnig mogelijk in te zien. Heb echt wel dagen dat de angst overheerst en dat ik het liefst onder de dekens weg kruip..Om vervolgens de dag erna weer wakker te worden en het allemaal weer positief te kunnen zien. De echo's zijn heel spannend. Gelukkig heb ik een gyn die dan zegt: Hey daar ben je weer, zullen we maar meteen gaan kijken??? En niet eerst het standaard praatje: hoe gaat het, voel je je goed blablabla. Eerst kijken en geruststellen en dan de koffiepraat
H25 OMG hoeveel kan een mens hebben zeg...... Wat heb jij een ellendig jaar achter de rug en het houdt ook nog niet op pfffff, wat ontzettend heftig. Een hele dikke knuffel voor jou en je meiden!
Meiden gaat hij er nog komen, de meeting? Ik dacht ik gooi hem er toch nog maar een keer in! Het lijkt mij namelijk wel heel leuk om jullie allemaal weer te zien. Maar aangezien Ryan al op school zit ben ik nu wel erg gebonden aan dagen. Op vrijdag is hij altijd vrij dus dat zou ook voor ons nog kunnen. Ik zal een aantal data in de groep gooien en hopelijk kunnen jullie daar op aansluiten. Vrijdag 16 maart: Isra Zaterdag 17 maart: Isra Zondag 18 maart: Isra Vrijdag 23 maart: Isra Zaterdag 24 maart: Isra Zondag 25 maart: Isra
Poeh ja de meeting!!! hahaha was het alweer vergeten. Vrijdags kan ik alleen smiddags. In de weekenden kan ik vaak wel, maar moet ff mn planning nakijken hoe ik die weekenden zit. De 25e kan ik sowieso niet, dat weet ik.
Meiden gaat hij er nog komen, de meeting? Ik dacht ik gooi hem er toch nog maar een keer in! Het lijkt mij namelijk wel heel leuk om jullie allemaal weer te zien. Maar aangezien Ryan al op school zit ben ik nu wel erg gebonden aan dagen. Op vrijdag is hij altijd vrij dus dat zou ook voor ons nog kunnen. Ik zal een aantal data in de groep gooien en hopelijk kunnen jullie daar op aansluiten. Vrijdag 16 maart: Isra Zaterdag 17 maart: Isra Zondag 18 maart: Isra Vrijdag 23 maart: Isra Zaterdag 24 maart: Isra - Kwebbel Zondag 25 maart: Isra - Kwebbel