hi, Bri beterschap met je ziekenboeg, hopelijk allemaal snel weer fris en fit!! Mams jullie gingen toch met H. zijn verjaardag het grote nieuws bekend maken, veel plezier! Zeepaardje leuk dat je zo goed geslaagd bent met kledingshoppen. Ik ga ook straks voor de verjaardagen van de kids shoppen, allemaal leuke en nieuwe verjaardagskleer. Marleen ik hoop heel hard met je mee dat de artsen het toch verkeerd hebben, maarja dan is weer de grote vraag wat heeft hij dan wel..... Heb echt bewondering voor jullie hoe jullie ermee omgaan. Ryan inmiddels alweer 2 weken op de basisschool. De ene keer gaat het wegbrengen goed en de andere keer weer helemaal niet, maar als hij er eenmaal is en ik ben weg zegt de Juf dat het heel goed gaat, dus daar ben ik alleen maar blij om. Hij is op vrijdag altijd vrij en dat vind hij heerlijk, hij zegt dan tegen iedereen dat hij schoolvakantie heeft HIHI.
Isra, fijn dat het goed gaat op school! Hoezo heeft hij op vrijdag vrij??? Hier is gewoon elke dag(di en do ook smiddags) en vanaf groep 2 moeten ze ook de vrijdagmiddag al naar school????? Klopt, morgen vieren we H's verjaardag en dan gaan we het grote nieuws bekend maken. Spannend!!!! En nu op naar Ulft, heb herhaling van de EHBO. fijne dag/fijn weekend meiden!
Mams ja hier vanaf groep 2 ook op vrijdag naar school hoor, maar groep 1 is op vrijdag altijd vrij. Hij gaat hier op maandag, dinsdag en donderdag van 8:15 tot 14:15 naar school en heeft dus een continu rooster. En woensdag van 8:15 tot 12:15.
Deane heeft straks ma, di, do en vr les van 8.30 tot 14.30 en op woensdag van 8.30 tot 12.15. Dus vrijdag ook gewoon 's middags, maar het zijn maar korte middagen. Voorstel om alle dagen tot 14.15 te doen is pas afgewezen, dus voorlopig nog wel een vrije woensdag.
Bij ons gaan ze vier hele dagen naar school; van 8.30 uur tot 15.15 uur. Op woensdag zijn ze de hele dag vrij, maar de andere dagen dus wel behoorlijk lange dagen (meteen vanaf het begin). Zal een hele overgang zijn denk ik. Roel komt tussendoor wel naar huis om te eten, maar omdat we niet zo heel dichtbij wonen blijft er weinig tijd over tussen de middag.
Ja idd... hier ma-di-do; 8.30-11.45 en dan van 13.00-15.00 woe-vrij: 8.30-11.45 maar voorlopig houd ik sem de vrijdagen thuis ivm zwemles, anders ga ik het niet redden...
Vrijdag 16 maart: Isra - Mams136 - Nickyy Zaterdag 17 maart: Isra - Bri - Mams136 Zondag 18 maart: Isra - Bri Vrijdag 23 maart: Isra - Mams136 - Nickyy Zaterdag 24 maart: Isra - Kwebbel - Bri Zondag 25 maart: Isra - Kwebbel - Bri - Nickyy
Heel erg veel sterkte H25! Wat een droevige berichten allemaal. Jari gaat voorlopig alleen de ochtenden naar school, hij slaapt sinds kort ook weer 's middags. Sinds we de televisie niet meer aanzetten overdag stort hij in om 13:00. Ik wil niet slaaaapzzzzzzz... Hij begint na de laatste dag van de peuterschool, vanaf begin april. Mijn voornemen is om hem zo lang mogelijk alleen de ochtenden te laten gaan. Ik denk dat dit voorlopig voor hem intensief genoeg is.
nikita; hij zal het dan wel nodig hebben ff lekker slapen! hier sliep sem vanaf 6wk overdag niet meer, pim gelukkig wel denk dat het idd een goed plan is alleen de ochtenden, zit daar zelf ook wel over na te denken, het is al zwaar genoeg lijkt me!
Wayne gaat de 27e voor het eerst wennen op school. Hij zal tot de zomervakantie alleen 's ochtends naar school gaan, en vrijdag is de onderbouw altijd vrij. Wayne zijn juf blijkt hier in de straat te wonen. Schuin tegenover ons. Ze kwam zich afgelopen vrijdag hier thuis voorstellen.
Het was heeeeelemaal super!!! En de reacties waren echt superleuk!! Ben nu net thuis met de kleine man, helemaal gesloopt! Dalijk lekker op de bank!
Pfff echt bagger geslapen vanacht Gister steeds het idee dat er wat in mn oog zat en ik had vanacht toch pijn!!!! Nu is het nog steeds gevoelig, maar de ergste pijn is wel weg. Kleine man heeft gister op het feestje een fiks blauw oog opgelopen door in botsing te komen met een stilstaande fiets... Zo zielig, zn oogje is rondom helemaal blauw. Gelukkig heeftie er niet zo heel veel last van.
Vrijdag 16 maart: Isra - Mams136 - Nickyy Zaterdag 17 maart: Isra - Bri - Mams136 Zondag 18 maart: Isra Vrijdag 23 maart: Isra - Mams136 - Nickyy Zaterdag 24 maart: Isra - Kwebbel - Bri Zondag 25 maart: Isra - Kwebbel - Nickyy
Heb mijn naam weggehaald bij de zondagen. De 18e heeft Deane een verjaarsfeestje van een kdv-vriendje en de 25e heb ik afgesproken bij m'n zus. Deane gaat op z'n verjaardag (4 april) voor het eerst naar school. Eerste 3 keer alleen 's ochtends om te wennen, daarna ook de middag (tot 14.30, dus als hij moe is zal hij dan nog een uurtje naar bed kunnen thuis). En het lijkt erop dat we toch vanaf 16 april een plekje hebben op de BSO voor 3 middagen! Dat is toch een hele opluchting. Een fijne BSO, pal naast de school, die veel aanbiedt op het gebied van sport en dans.
Bri, fijn dat je opvang hebt kunnen regelen, en zo kortbij is helemaal ideaal. Het is wel een karig lijstje voor de meeting ofniet. Is de meivakantie niet een idee? Lijkt me dat de meivakantie in heel nederland gelijk ligt (ivm koninginnedag) Dan hoeven we ons niet druk te maken over schooltijden????
mams; leuk dat je het niets bekend hebt gemaakt klinkt wel pijnlijk een blauw oog! bri; op de verjaardag zelf naar school? nee hier niet is trouwens ook op een vrijdag (de 13de, ojee) en hij blijft de vrijdagen thuis... donderdag gaat hij hij voor het eerst wennen, spannend, net al een leuk kaartje in de bus; leuk dat je bij ons komt fijne dag allemaal!