mams voor mij is de voorjaarsvakantie geen probleem, maar ik weet natuurlijk niet of er een aantal zijn die dan op vakantie gaan...... maar het is inderdaad wel het leukst om met zoveel mogelijk af te spreken net als de vorige keer.
Ik heb geen vakantieplannen in de meivakantie (al kan ik niet beloven dat die plannen er ook niet gaan komen ), dus ik vind het een goed idee om in die week een datum te prikken. zeepaardje: ja, hier gaan ze hun eerste halve dag naar school op hun verjaardag. maar ik vind er ook niks geks aan om op je verjaardag naar school te gaan. Het is dat Betti's verjaardag op een zaterdag viel, maar als het een kdv-dag was geweest, had ik haar gewoon naar het kdv gebracht. Er zijn zo veel manieren om een verjaardag te vieren, thuishouden is daarbij voor mij echt niet nodig. Het voordeel dat Deane's verjaardag op een woensdag valt, is dat we voor die middag een paar schoolgaande vriendjes en neefjes kunnen uitnodigen. Al vraag ik me wel af of dat een goed idee is; die eerste halve dag naar school zal vast al heel veel van hem vragen...
Hier ook geen plannen en die gaan er ook niet komen waarschijnlijk. Weet natuurlijk niet hoe de rest zit, maar leek me de beste kans om er weer zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen.
bri; nee is ook zo, maar t/m 4jr is het wel leuk vind ik om die gehele dag thuis als gezin te beleven... tenminste, manlief neemt die dag vrij altijd... wel net zo gezellig vind ik altijd... wij vieren trouwens ook altijd de verjaardag op de dag zelf en nooit op een andere dag... ach als hij straks naar school is, vieren we het gewoon na 15.u) zwangeren; hoe voelen jullie je? xxxxxx
Mams nou ik kan ook iig in de vakantie, zullen we maar weer een lijstje maken? Dinsdag 1 mei - Isra Woensdag 2 mei - Isra Donderdag 3 mei - Isra Vrijdag 4 mei - Isra
Ik denk ook dat ik Ryan met zijn verjaardag gewoon naar school laat gaan en dat als hij uit school komt dat we daarna zijn feestje vieren. Wij doen het ook altijd op de dag zelf. Maar uiteraard gaan wij s ochtends al voor hem zingen en krijgt hij ons cadeautje, vind het zo sneu als hij daar dan op moet wachten tot hij uit school komt. En normaal gesproken was Ray altijd thuis op de verjaardag van Ryan, maar dan was Ryan ook gewoon de hele dag thuis, ik weet eigenlijk niet of hij nu ook thuis blijft of eerst een ochtenden gaat werken, eigenlijk nog niet echt over nagedacht.
denk dat manlief dan gewoon de ochtend werken gaat. en dan de middag vrij neemt... oh morgen gaat sem voor het eerst wennen... sinds de geboorte van pim heb ik ernaar uit zitten kijken... maar nu; kan wel janken:x moet ik hem morgen daar achterlaten... voel me gewoon slecht moet voordat ik hem naar school breng... pim eerst naar me ouders brengen (lopen is te ver en heb geen auto tot me beschikking) dan op de fiets sem weg brengen... hopelijk red ik het allemaal op tijd knuffels
Mams nou ik kan ook iig in de vakantie, zullen we maar weer een lijstje maken? Dinsdag 1 mei - Isra Woensdag 2 mei - Isra Donderdag 3 mei - Isra - kwebbel Vrijdag 4 mei - Isra Ik kan dan alleen de donderdag.
Tijn gaat hier wennen vanaf begin april. Vrijdags de 20e wordt hij 4 en vanaf maandag de 23e gaat hij in het echie naar school. Hier alles prima verder. Gisteren een prachtige foto van mijn neefje/nichtje ( 3d echo) gekregen....kwebbel is in Love hihi Schoonzusje is nu ruim 28 weken.
Dinsdag 1 mei - Isra - Mams136 Woensdag 2 mei - Isra - Mams136 Donderdag 3 mei - Isra - kwebbel - Mams136 Vrijdag 4 mei - Isra - Mams136 Ik kan ze tot dusver allemaal.
lieve meiden sorry voor dit ego bericht maar ben kapot! wel vloei ik nu niet meer!!! Vanmorgen sem naar school gebracht. Hij vond het geweldig, me mams ging hem ophalen, de juf zegt daar is oma, hij haalt zijn schouders op en speelt verder, hahaha! Ik zeg maandag mag je weer naar school... nee mama morgen wil ik weer Geweldig zo, wel was hij nu erg moe! Maar dat lijkt me logische, had ook gym gehad, wist ik niet, dus gymschoenen gekocht net een hele nieuwe (leuke) fase gaan we nu in! Heb er lang tegenop gezien, maar nu denk ik er wel van te kunnen genieten! Pim is nu bij me mams... raakte geiirriteerd van het huilen en das niet goed, ga nu lekker slapen! Knuffels
Zeewolfje slaap lekker @all groeten Hier druk de laatste tijd maar vandaag heerlijk kunnen genieten van het mooie weer met de dames. Vorig weekend naar zee en k3 geweest (was super). Nu nog een dag werken en dan weer weekend. Mams las nog van de mooie echo, super. Hopelijk morgenavond weer wat forum-tijd.
Dinsdag 1 mei - Isra - Mams136 - Bri Woensdag 2 mei - Isra - Mams136 - Bri Donderdag 3 mei - Isra - kwebbel - Mams136 - Bri Vrijdag 4 mei - Isra - Mams136 - Bri Voorkeur voor de donderdag, maar ik kan (nog) op alle data in die week.
@boni: hihi, zeewolfje? je maakt er echt wat moois van... klinkt wel als fijne uitstapjes, zee en K3. Hier gisteren ook heerlijk genoten van het mooie weer. Naar de speeltuin annex voetbalveld geweest, eind 'fietsen' met de kids (Deane op Betti's loopfiets, en Betti laat zich lekker duwen op haar fiets-met-zijwieltjes), picknicken op ons dakterras. Deane is nu gelukkig ook weer helemaal beter, hij heeft weer volop energie. Alleen dat hoesten blijft bij hem al net zo lang hangen als bij mij. mams, ik zag op fb een prachtige echo van je. Fijn hoor! zeepaardje, gelukkig dat je niet meer vloeit. maar voor de rest ben je er nog niet helemaal? mooi dat Sem zo graag naar school gaat, is toch leuker dan dat ze huilen bij het afscheid. corina, wat een gave schilderfoto op fb. Leuk, dat Jochem zo goed kan meehelpen met de babykamer.
Boni wat super leuk dat je bij K3 bent geweest, vond J. het leuk?? Bri ja genieten he dat heerlijke weer, ik kan er ook geen genoeg van krijgen.... maar helaas de lucht is hier nu aan het dichttrekken dus denk dat het weer gedaan is met het heerlijke weer. Fijn dat Deane weer is opgeknapt. Zeepaardje wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad op school en al zin heeft om weer te gaan. Hier is het nog steeds iedere ochtend huilen..... zo zielig. Maar de juf zegt wel zodra jij weg ben is het ook direct over.
bri; ik moet eerlijk bekennen dat ik me nu helemaal top voel, geniet ook een stuk meer van je jongens. isra; ja dat lijkt me ontzettend rot maar ja wat doe je eraan...gelukkig is het snel weer over, maar jij zit dan toch beetje met een rot gevoel of valt dat mee? Niet lullig bedoeld, maar dat lijkt me vreselijk, denk dat ik zo mee kan huilen dan hier gisteravond voor het eerst wezen zwemmen;genieten! pim heeft gisteravond om 21u fles gehad en toen om vanmorgen om 8u Morgen gaan we dagje naar center parcs, lekker genieten! fijn weekend nog allemaal! xxx
Bri, ja hij heeft goed geholpen met de muur verven. Prachtig vond ie het om te doen. Hij was van tevoren al helemaal teleurgesteld dat we het eventueel op een ochtend deden dat hij naar school was. Dus hebben het donderdag gedaan zodat hij echt mee kon helpen. Zijn nu bezig de nieuwe spullen van Jochem z'n kamer in elkaar te zetten. De commode en kledingkast van het babykamertje stonden nog steeds bij hem op de kamer. Die staan nu in de badkamer. En manlief is nu bezig een bureau in elkaar te zetten. Dan is z'n kamer klaar.
Zeepaardje ja ja gaat hard ineens. 26 maart de 20 wekenecho in het EMC, dat is toch wel weer spannend
JEeeee Corina, wat ga je hard meid!!! Foei zeg Al bijna op de helft!! Hier volgende week de uitslag van de combinatietest. De echo was prachtig mooi, zal van de week ook hier nog ff spammen, maar nu met manlief op de bank!