Upperdepup! Net ff hartje geluisterd samen met manlief. Bm is nu boven het schaambot uit. Heb al een leuk buikje ondanks dat dat nog niet van de baby is. Hoe hard moet dat gaan als de baby groeit! Hahahaha.
hahahahaha Mis je je buik niet Zeepaardje??? 13 weekjes vandaag!!!! En wat een heerlijk weertje he???? Lekker, dat zonnetje. Dalijk ff een wasje ophangen en een nieuwe in de machine doen. Vanmiddag nog weer ffkes werken en dan morgen naar de gyn weer. hopelijk mogen we nog ff gluren!
Mams, gefeliciteerd met de 13 weken! Hoe is het nu met je misselijkheid? Het is zéker prachtig weer, ben zo blij dat het nu lente is. en Corina, allemachtig je zit echt al bijna op de helft. wat vliegt de tijd! Ik ben een beetje bezorgd om mijn moeder. Ze heeft vorige week een paar keer een black out gehad. Dus naar het zkh, aan de monitor. Kreeg ze eerst boezemfibrillaties, en dan weer een black out. Tijdens de black out ging alles even op 0 en daarna resette zij zich. Op zich is dat mooi, maar ik vind het helemaal niks dat zij nu gedoe met haar hart krijgt. Ze heeft nu wéér nieuwe pillen erbij, waar ze zich niet lekker van voelt. Mijn mama wordt nu echt oud, met alle ongemakken die daarbij horen. Ik word er eigenlijk een beetje verdrietig van als ik het echt op me laat inwerken. Hoog tijd om haar verjaardag te gaan voorbereiden, en lekker met haar te vieren dat ze er nu nog is.
Bri ik kan me je gerustheid heel goed voorstellen, ondanks dat je moeder wat ouder wordt wil je gewoon het liefst dat ze gezond blijft en nog veel ouder mag worden zonder mankementen, helaas hebben we dit zelf niet voor het uitkiezen....... Dikke knuffel en maak er ,aar een knalfuif van Corina en mams vind het ook zo snel gaan bij jullie, geniet er maar lekker van dames. Vanochtend met Jill naar het CB geweest en alles was weer helemaal goed. Ze wil in ene keer ook van alles, zo traag als dat ze in het begin was zo snel gaat het nu ineens. Ineens gaat ze staan....... Kom je een keer s'ochtends op dr slaapkamer staat ze in dr bed!! En nu dr eigen aan alles en iedereen willen optrekken. Pffff mijn kleine meisje is bijna geen baby meer...
Nou, dat is dan toch een vlotte tante! Wat langzamer uit de startblokken, maar een enorme sprint zet ze nu in. Wel leuk hoor, als ze zo hun eigen dingen willen gaan doen. Nog even en die gaat door de kamer wandelen. Ons wijffie is al een echte peuter. Ze zegt 'Nee', op alles wat ik voorstel. Zeg ik jawel Betti, zegt zij: echt niet. Of als ik een keer nee zeg, zegt zij: echt wel. En dan keihard lachen. zó eigenwijs, heerlijk. Vanmorgen ging papa haar uit bed halen. Lag ze op haar buik, in een boek te bladeren.
Bri, gaat hier idd snel hoor. Kan me goed voorstellen dat het confronterend is dat je moeder echt oud gaat worden. Vooral als het om het hart gaat is toch altijd een beetje eng. Zie het bij m'n moeder ook, die heeft MS en vliegt ook achteruit. Ze kan niet meer alleen lopen alleen met een rollator. Voor buiten heeft ze een rolstoel of scootmobiel. Denk dat ze straks de kleine niet eens meer vast kan houden want ze heeft bijna geen gevoel meer in d'r handen. Mams, hopelijk heb je nog even kunnen kijken naar jullie ukkie. Willen je het weten wat het word of niet? Net bij het cb geweest voor Jochem.... eindelijk! Hij weegt nu 20,2 kg en is 107,5 cm lang. Hij is echt ineens omhoog geschoten, iedereen zei het al. Een aantal weken geleden heeft ie ook echt last van groeipijnen gehad. Dat was dus niet voor niets. Z'n prik ging goed, voor hij het wist zat ie er in.
Jeetje Isra, wat heeft je dame ineens haast zeg!! Corina, we hebben morgen pas afspraak bij de gyn. Allereerst om de uitslag van de combinatietest te bespreken natuurlijk maar ik wil nog wel ff koekeloeren Wat heb je toch een reusje zeg!!! Jeetje...Hier 15 kilo en een beetje en iets meer dan een meter geloof ik hahahaha. Bri, wat heb je toch een heerlijk dametje. Ik moet nog steeds lachen als ik terug denk aan dat filmpje van Deane! Klein zangtalentje Corina, wij willen heel graag weten wat het word. Zijn zooooo nieuwschierig. Ons gevoel zegt heel sterk een meid. Dus ben erg benieuwd.
Mams spannend morgen de uitslag. Ben benieuwd wat het bij jullie word. Heb al een keer gedroomd dat jullie eeb meisje krijgen hihi
hahaha heb je over ons gedroomd ja???*voeltzichvereerd* Harmen had gedroomd dat we een meisje kregen En ik droomde vorige week dat het een jongetje was. De namen waren bijna hetzelfde (1 letter meer in de meisjesnaam hahaha) Maar mijn gevoel zegt dat we deze keer naar de roze kant gaan. Volgens de NUB theorie zou het ook een meisje zijn. Heb ik hier eigelijk mn echotjes al gespamd?? Nee he!!
hoi meiden mams; nee mis me buik totaal niet mooie echo ik zeg ook roze bri; leuke meid haha! ik kan me goed voorstellen dat je je zo'n zorgen maakt om je mams! isra; ja kleintjes worden groot hier met sem naar het cb geweest. 18,9 kg en 106,6 cm lang! Ogentest ging goed en prikje was geen probleem zei er niets van! xxx
Even een kort vraagje. Is het nou gebruikelijk dat ze op de dag dat ze jarig zijn naar school gaan of de dag er na? Hoe gaat dat bij jullie? Ik ging er eigenlijk vanuit dat het de dag na de verjaardag zou zijn, maar hier verwachten ze hem voor het eerst op de dag zelf zie ik.