Hier in principe de dag zelf. Alleen is Jochem op zondag jarig dus word het automatisch de dag er na.
marleen; tja geen idee... hier is sem op vrijdag jarig en die dag houd ik hem thuis ivm zwemles... dus daar wisten ze van af... hier dus de schooldag na zijn verjaardag.
Deane gaat ook op zijn verjaardag voor het eerst naar school. Dat valt op een woensdag, maar anders zou het ook alleen de ochtend zijn (de eerste 3 keer, in principe). Vind het wel een mooie manier om de verjaardag te beginnen.
Roel gaat sowieso eerst vier ochtenden wennen in de twee weken voor zijn verjaardag. Het komt nu ineens heel dichtbij. Hij is op vrijdag jarig en ik denk dat we hem maandag voor het eerst echt hele dagen naar school doen. Ik denk niet dat hij het trekt om op zijn verjaardag een hele dag naar school te gaan en daarna een huis vol visite te hebben. Die eerste schooldagen zijn toch al zo vermoeiend.
marleen 4 ochtenden wennen hier 8...wat een verschil dan ook! zal vast goed komen, maar idd vermoeiend lijkt mij ook!
Dat is inderdaad een heel verschil. Het gaat zeker goedkomen! De juf kwam vanmiddag zelf de kaart brengen met de data waarop hij mag komen en een kleurplaat erbij. Ze is een half uurtje geweest om kennis te maken. Roel was nog niet heel enthousiast haha (terwijl ik het juist zo'n spontane en leuke juf vind.)
marleen; ohaha ja kids kunnen er toch anders over denken wat leuk dat is is wezen komen kennismaken, doen ze hier niet... sem krijgt 2 juffen...ik vind de een wel spontaner dan de ander, maar zal vast goed komen! oh ja wat wennen zit me nu te denken sem is altijd bij mij geweest, misschien daarom vaker wennen...
't wordt hier misschien nog anders.... werd net gebeld door Deane zijn aanstaande juf. 4 april is zijn verjaardag, maar dan vieren ze ook een soort paasbrunch op school. oftewel een chaotische ochtend, en zij raadt het eigenlijk af om dan voor het eerst te komen. Dus stelde zij voor om op 5, 6 en 9 april te komen wennen. uhhh, vroeg ik, zijn jullie niet dicht met pasen en goede vrijdag? o ja, dat is waar ook. dan is het misschien handiger als hij pas een week later gaat beginnen, dus vanaf dinsdag 10 april. dus wij hebben weer iets om over na te denken... hier doen ze 3 wenochtenden en dan helemaal. maar 'helemaal' is hier van 8.30 tot 14.30, dus niet eens zo'n superlange dag. geen kennismaking vooraf. Deane komt in een groep met 2 juffen (of eigenlijk coaches, zo noemen ze dat op deze school).
Hey meiden!!! Heb niet teruggelezen, manlief heeft de laptop mee en ik ben nu toegewezen op onze megatrage pc en mijn mobiel (die niet meer oplaadt en nu dus uit is omdat de accu extern op een lader staat hahaha) Ga straks op de mobiel ff al mn topics bij lezen. Vanmorgen hadden we afspraak bij de gyn. Eest een gyn in opleiding die ff het babbeltje deed en daarna het hartje luisteren. Ze kon het eerst niet vinden, maar dat was logisch gezien de termijn totdat ik zei: Als je nou eens iets naar de midden gaat en heel iets omlaag duwt. En Bingo Hoeft zij natuurlijk niet te weten dat ik daar gisteravond met de angelsounds nog geluisterd heb. Toen door naar de gyn. Uitslagen van de combinatietest waren binnen en de uitkomst was prima. Uiterst minimaal risico op afwijkingen! Helemaal tevreden natuurlijk Toen zei ze: Wil je nog ff met de echo kijken. Ja natuuuuuurlijk!!! Wie wil dat nou niet! Oooooh wat is ons ukkie alweer gegroeid! WOW. Helemaal mooi, 2 fototjes meegekregen weer, 1tje waar je heel goed alle 10 vingertjes kunt zien. We moesten uk wel wakker maken, want die lag ALWEER te slapen hahaha, lekker met de duim in de mond. Heel gaaf gezicht. Helaas kan ik zo ff niet spammen, daar is de pc te traag voor maar dat doe ik vant weekend ff. 2 april mogen we weer terug, dan zijn we bijna 15 weken. Dan zijn we al bijna aan de termijn dat het bij Mylan misging. Als we daarna weer terug mogen komen, dan zijn we die termijn voorbij! Dat is wel een heel gek idee. Dat ik dan verder zwanger ben dan ik bij hem ooit geweest ben. Maar datis ook precies de bedoeling he! Dit kleintje moet in september gezond en wel bij ons komen! Volgens mij heb ik gister uk ook gevoeld...heel vreemd hoor en ik weet dat het heel vroeg is, maar ik kon zweren dat er een complete salto met schroef in mij gemaakt werd! En echt precies op de plek waar pukkie zit! Nou dat was weer een heel verhaal... Ga de kleine man douchen en naar bed doen en dan zelf ook op de bank want heb knallende koppijn.
Mams, fijn dat alles weer goed was. Hihi... wie wilt dat nou niet even extra kijken naar je ukkie. Had hier zelf ook het idee dat ik de kleine rond die tijd voelde. Iedereen wuifde het weg, maar weet het echt zeker
mams, wat fijn dat je alle vingertjes al hebt kunnen tellen! en dat de uitslagen goed waren, natuurlijk. we gaan er van uit dat deze kleine in september gezond en wel jullie gezin komt versterken, dat is zeker de bedoeling! Het blijven vast nog een heel aantal heel spannende weken voor jullie, dus extra fijn dat je vaak mag komen kijken naar jullie kleintje. Ik kon Betti ook al heel vroeg in de zwangerschap voelen, ergens bij 13-14 weken.
Mooie echo plaatjes mams. Fijn dat alles goed is. Willen jullie weten wat het wordt? Bri....natuurlijk maak je zorgen om je mams. Dat ze nog vele jaren in gezondheid bij je mag blijven en genieten van haar geweldige kleinkinderen. Wat een verschil per school. Tijn gaat drie ochtenden en drie middagen wennen. Hij kreeg vandaag de kaart en volgende week ga ik even met de agenda langs. Voor het echie wordt de maandag na zijn verjaardag.
Wij willen het heel graag weten wat het word kwebbel. Hopelijk met een weekje of 3 zekerheid of we blauw of roze kunnen shoppen. Hier vanmorgen fftjes met zn 3tjes naar de school gelopen en binnen rondgekeken. Tygho was heel erg onder de indruk en erg verlegen tegen de juf en het hoofd van de school hahah. Hij heeft erg veel zin in volgende week. Op zn verjaardag naar school ja of nee..dat gaat in overleg met de juf. We gaan aankijken hoe hij het vind en als hij graag wil, dan mag hij ook gaan. Maar ik denk dat we van deze dag nog ff gaan genieten met zn 3tjes. Ik weet zeker dat ik de kleine voel. Net werd er alweer een salto gedraaid! hahaha zo cool ,en raar om het zo vroeg al te voelen.
Wat leuk, een kleine circusacrobaat in de maak! Weet je wat ik zo raar vind aan Deane's school? Er is helemaal geen gelegenheid voor hem om al eens te komen kijken, of voor ons om een kennismakingsgesprek te hebben met een van zijn juffen. Alles gebeurt gewoon op de eerste wenochtend. Je mag een half uurtje erbij blijven en dan blijft hij gelijk de hele ochtend. Gaat vast goed, maar ik mis m'n overdracht wel!
Hmm ja hier ook geen kennismaking. Wel mag je altijd binnen lopen om te kijken. Dus dat hebben vanmorgen gewoon gedaan. Alles in bedrijf gezien. Dat was voor tygho wel leuk. Er kwamen al wat kindjes uit zn klas zich voorstellen hahaha heel schattig!
Iedereen al lekker genoten van het mooie weer? Tijn gaat woensdag 4 april (op eva's verjaardag) voor het eerst wennen. Elke week twee dagdelen tot hij 4 jaar word. Hij heeft er zin in. Toen ik in de klas was had meneer zijn schoenen al uit getrokken en ging direct in de bouwhoek spelen Buurjongen zit bij Tijn in de klas tot aan de zomervakantie. Daarna gaat hij naar groep 3, maar voor het begin dus wel fijn dat Tijn er al al een bekende heeft. De kleintjes van mijn vriendinnen komen na de zomervakantie op school. Dus dan wordt het dolle pret.
We zijn trouwens bezig omde achtertuin weer wat te veranderen. Ik wil graag een grote trampoline voor de kids in de tuin (hadden nog steeds een kleintje) dus de zandbak is al verplaatst onder de glijbaan. Morgen ga ik bij de makro de trampoline kopen en dan maakt schoonvader nog een overkapping bij het zitje achter in de tuin waar de loungeset weer komt. Zoiets wil ik graag hebben
Wow, mooi Kwebbel! Hier ook 2 dagdelen per week totdat hij 4 word. Vanmorgen de laatste keer peuterzaal gehad. Ook wel leuk om een soort van rapport te krijgen over hoever je kind is in de ontwikkeling. Het meeste was geen verassing. Behalve op taalgebied. Ik wist dattie iets voorliep maar dattie op het schema van een bijna 6 jarige loopt veraste me wel! Ben natuurlijk apetrots hahahahaha. Wel raar om deze fase nu te hebben afgesloten. Woensdag de eerste wendag op de basisschool en ik ben best zenuwachtig hahahahaha Hebben jullie dat ook?? donderdag weer naar de VK, Zo gepland dat Tygho mee kan om naar de baby te luisteren. En over een weekje weer naar de gyn. We komen nu steeds dichter bij de termijn dat het de vorige keer misging dus ik vind het eigelijk steeds spannender worden. Zou zo een paar weekjes door willen spoelen naar die 20 weken echo. Als die dan goed is, dan kruip ik echt op mn wolkje.
Kwebbeltje leuk al die veranderingen Mams, wij krijgen ook een heel boekwerk mee van de afgelopen 4 jaar. En z'n resultaten. Jochem gaat woensdag voor het laatst naar kdv. Spannend dat je nu weer bij de termijn aan komt waar het fout ging bij Milan.Lijkt me heel dubbel We hebben net de 20 weken echo gehad in het EMC. Gelukkig was alles goed. Zijn zo opgelucht en blij