Hi meiden, Bri dat klinkt als een erg vermoeiend (voor jullie) kinderfeestje HIHI. Moet er wel om lachen waren alle kindjes zich in huis hadden verspreid vooral die 3 op de wc.... Kwebbel ook jullie kinderfeestje klinkt erg leuk. En zag op FB dat Eva haar eerste communie heeft gedaan, leuk hoor. En heb het al vaker gezegd maar wat heb jij toch 3 prachtige kinderen en wat lijkt Isa ontzettend veel op jou. Hier op school ook gymmen in het ondergoed. Ryan zit niet op een verticale school, maar wel samen met groep 1 en 2 en zij houden dezelfde juf tot ze naar groep 3 gaan en zo af en toe komen er kinderen van bijvoorbeeld groep 8 wel knutselen met de kleuters. En ik moet dan wel lachen want als we dan over het dorp lopen en zien toevallig een kindje uit groep 8 dan zegt hij vol trots, dat kindje is van mijn school uit groep 8!! En ik word tante!!!!!! Vele hebben het waarschijnlijk al op FB gelezen. Ik vind het zooooooo leuk, toch wel wel anders van je eigen broer ipv je zwager. En Jill is echt een inhaalslag aan het maken zeg, ik zei het laatst al dat het heel lang duurde voordat er maar enigszins een beetje beweging in kwam, maar nu is het echt niet meer bij te houden...... Vandaag met haar Nijntje loopauto lopend door de kamer. Morgen Ryan alweer 4 jaar, wat zijn die jaren toch voorbij gevlogen. Ik zei al tegen Ray ik weet ook nog precies hoe deze avond er 4 jaar geleden uitzag, apart hè de avond voor je bevalling. We hebben net samen het hele huis versierd heb gisterenavond 2 hele mooie piratentaarten gemaakt en ook nog eierkoeken versierd als piraatjes, zal er morgen wel een foto van maken en op FB knallen, ben er namelijk erg trots op!!
isra; dat is hier ook het geval gr 1/2 samen en 1 of 2 x pw groep 8 om te knutselen en spelletjes te doen. vorige week had sem al een vreemd verhaald hij had gekleid met een meneer, nou snapte er niks van...bleek om een jongen van gr 8 te gaan leuk dat je weer tante mag worden enne veel plezier morgen!
isra, dat gevoel had ik ook, de avond voor Deane's 4e verjaardag. Moest echt even terugdenken aan die laatste uren voor zijn geboorte (ben 's nachts bevallen). Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Ryan! en gefeliciteerd dat je tante mag worden. Heb Deane vanmorgen voor de 2e keer naar school gebracht, en ik heb het er toch moeilijker mee dan vorige week... Hij lijkt zo klein tussen zo heel veel kinderen, maar hij stapt er zelf heel onbevangen en onbevreesd in. Gelukkig maar. Betti vond er niks aan, op het kdv zonder broer. Ze werd heel verdrietig van het afscheid. Maar haar kennende, zat ze 2 minuten later al weer lekker te spelen. En ik moet nu nodig aan het werk. Heb maar een paar uurtjes, voor ik Deane weer moet ophalen. Doei!
Isra, van harte gefeliciteerd met Ryan. Ben benieuwd naar je taarten en traktatiespam Heeft ie een beetje zin om te trakteren? Bri, dan zie je hoe snel de kinderen al gewend zijn aan regelmaat. Arme Betti helemaal alleen naar kdv.
Ryan.....gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Paps,mams en kleine meid ook van harte. Een leuke gezellige dag vandaag met veel taart en kado's. Isra....ook nog van harte met het tante in wording. Erg leuk. En wat gaat je kleine dame hard ineens. Wil zeker haar grote broer achterna Hier gisteren een geweldige dag gehad. Eva die haar eerste communie deed en tevens haar verjaardag vierde. Pfff....ze is echt TE veel verwend. Zal het allemaal maar niet benoemen Maar ondanks het weer was ze echt het zonnetje van de dag. En wat deed ze het goed in de kerk. Ze wilde graag het één en ander voorlezen in de kerk (het meest van allemaal) en ze deed het zo mooi en goed. ** trots ** **trots ** De meeste zullen het al welop Fb hebben gezien,maar wil ze toch ook nog even hier spammen
Goedemorgen Isra gefeliciteerd met Ryan! Trakteren.. Ik weet nog steeds niet zeker wat ik Wayne meegeef als traktatie. In elk geval iets van een snoepzakje, maar dan iets gezonds erin, en een klein speeltje erin ofzo.. Wayne heeft ook zijn langste tijd op het KDV gehad... Als hij naar school gaat, gaat hij nog maar 3 uur per week naar de opvang, en dat is alleen nog maar de ochtend voordat hij naar school gaat. Wel een gek idee hoor.. Maar ik heb sinds kort een vast rooster, en daardoor kunnen we de opvang regelen met de opa's en de oma's. Wel fijn.. Hier verder weinig bijzonders nu.. Deze week nog werken, en dan lekker een weekje vrij, zodat wij Wayne zijn eerste echte schoolweek, lekker bij hem zijn.. Ben alleen hartstikke hees vandaag, heb afgelopen weekend iets van keelontsteking gehad, dikke keel, moeilijk kunnen praten opgezette klieren in de hals... Maar ik heb nog steeds pijn, en mijn stem is hees.. Lekker dan.. Gelukkig kan ik hier in principe altijd meeluisteren, mocht het echt niet meer willen...
Kwebbeltje, had je foto's idd op fb gezien. Prachtige foto van een hele mooie meid! Hihi... trotse mama spreekt. Ingrid balen dat je keelontsteking hebt, is geen pretje.
ryan gefeliciteerd met je vierde verjaardag! veel plezier op school! kwebbeltje gefeliciteerd met je dochters eerste communie. ingrid; fijn een vast rooster! bri; jammer dat zusje der grote broer mist! hier; alles goed...volgende week met pim naar het cb te en nu druk bezig met de voorbereidingen voor sem zijn verjaardag... xxx
Vandaag weer veel gebeurd... Vanmorgen contact gehad met onze kinderarts. Ze wilde Luuk morgen opnemen voor verder onderzoek. Roel is vrijdag jarig dus dat zag ik echt niet zitten. Hij wordt nu maandag opgenomen voor in ieder geval de hele week. Toch wel een tegenvaller... Ze wil in eerste instantie niet meteen een PEG plaatsen, maar de ookzaak van het spugen proberen te achterhalen. Ik verwacht er niet heel veel van, want de vorige keren konden ze ook niks vinden. Ook wordt er een eetconsulent ingeschakeld. Verder zijn ze vandaag geweest voor een aangepaste stoel via de AWBZ en... de stoel mochten we meteen hier houden. Heel mooi ding! Dit had ik niet verwacht dat we nu meteen de goede stoel hebben. De levertijd is normaal best lang, maar VGZ heeft een nieuwe regeling dat er meteen geleverd mag worden en Luuk was de eerste waarbij dat was. We krijgen er nog wel een werkblad bij, dat komt later. Verder vind ik het een heftige week. De 8e opname op komst (we gaan richting de 80 dagen in het ziekenhuis het afgelopen jaar..), ik ben er zo klaar mee.. Maar ja, het moet... Mijn energie is wat aan het afnemen op het moment merk ik. Maandag eerste echte schooldag van Roel en ik ben er weer niet bij... Ik ben met Luuk in het ziekenhuis. Donderdag eerste schoolreis van Roel en ik zou meegaan. Kan ook weer niet, want ik kan Luuk ook niet alleen in het ziekenhuis laten de hele dag (als er allemaal onderzoeken zijn). Soms zou ik me zo graag op willen delen bij beide kinderen, maar dat gaat natuurlijk niet. Luuk had vandaag zoveel jeuk, dat hij op verschillende plaatsen bloedde zo hard was hij aan het krabben. Echt een rotgezicht. Hij wist zich gewoon geen raad. Heeft ie nooit eerder gehad, dus wat dat dan weer is??
Jeetje Marleen jullie krijgen het ook voor je kiezen. Zou zo graag wat voor je willen doen, maar zou niet weten wat. Kan me heel goed voorstellen dat je energie wat aan het afnemen is. Wat geheel logisch is, want je pompt er zelf zoveel energie in en keer op keer is er weer iets anders met Luuk. Kan me ook goed voorstellen dat je er van baalt dat je niet bij Roel z'n eerste echte schooldag kan zijn en ook niet bij z'n schoolreisje. Dat zijn toch dingen waar je als moeder graag bij wilt zijn. Lieverd, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen, je steeds wat moed in praten en een dikke digiknuffel geven. Meer kan ik ook niet voor je doen, hoe graag ik het ook zou willen. Heeft hij weer last van eczeem of niet?
Marleen, ik voel enorm met je mee. Wat zul jij je verscheurd voelen tussen je zoons, die je allebei nodig hebben. Zorg goed voor jezelf. Plotseling opkomende heftige jeuk kan ook een acute allergische reactie zijn. Dat is wat Deane nu al twee keer heeft gehad, na het eten van cashew en pistache. Hij krijgt daar ook bulten bij (en de laatste keer een enorm dikke lip). Cetirizine (antihistamine) helpt dan vrij snel, maar voor een drankje heb je wel een recept nodig - en zoiets wil je ook niet zo maar geven. Eventueel ook wat mentholpoeder op de jeukplekken doen, hoewel dat waarschijnlijk niet fijn is op een kapotte huid. Koelen is sowieso fijn bij jeuk. Gaat het zkh ook op zoek naar allergieën, of is dat al grondig gedaan? (met huidkrastest, want alleen bloedonderzoek geeft onder de 4 jaar nog vaak valsnegatieve of valspositieve uitslagen) Heel veel sterkte, en probeer je niet schuldig te voelen - je wéét dat je jezelf niet in tweeën kunt delen.
Pff Marleen Het houdt ook niet op voor jullie he. Dikke knuf! KWebbel, meid wat heb je gedaan joh!! Ik lees allemaal nare berichten op facebook!
vandaag met pim bij de KA ivm het vele huilen nu net thuis met sem broodje eten en met hem naar zwemles, me mams is bij pim nu..
hoi meiden... pim om 8uur in het zkh gebracht, ik was heel de morgen bij hem... toen naar huis met sem broodje eten en me mams ging naar pim... ik ben toen met sem naar zwemles gegaan en toen ging manlief naar pim... druk geregel maar ja... pim kreeg telkens kleine beetjes melk...heeft geen kma... hij spuugt wel erg veel maar is geen reflux te noemen... maagje kan weinig aan. ook is er een osteopaat bij geweest niet de normale gang van zaken, maar er was een arts in opleiding die dat gedaan heeft... alles zit bij hem goed... wel heeft hij een nekwervel los gemasseerd en lag hij erg strak met zijn handen naar zijn oren zo ligt hij altijd hij schrikt overal van en is snel van zijn stuk... dus volgens hun helaas een echt huilbaby en daar kunnen we weinig aan doen. veel bij ons houden en troosten ja dat doen we natuurlijk altijd! hij is ook mega verkouden, moeten we goed in de gaten houden, tja dat wisten we al. verder hier morgen een drukke dag. sem naar school, boodschappen, overblijven en dan visite van vriendin. savonds oma ophalen die blijft maar liefst 10 dg! dan de boel versieren en vrijdag feest ben er dus voorlopig heel weinig:x liefs