April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

zeepaardje, dat is een enerverend dagje. Wat balen dat ze eigenlijk niks kunnen zeggen over Pim, waar dat huilen vandaan komt.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Zeepaardje: Kunnen ze zo snel al conclusies trekken? Hoe weten ze dan dat hij geen reflux en KMA heeft? Ze moeten toch eerst een PH-meting doen om te weten of hij geen reflux heeft? Is wel erg kort door de bocht om hem meteen een huilbaby te noemen lijkt me? Luuk is ooit ook volgens protocol huilbaby opgenomen en dan observeren ze eerst een aantal dagen. Bij hem zagen ze echter meteen dat er meer aan de hand was.

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @All: Bedankt voor jullie opbeurende en lieve berichten! Echt heel fijn! Vandaag voel ik me een stuk beter dan gisteren. Met Roel naar de Efteling geweest. Luuk had bij de hulp wel een hele grote BHS aanval gehad zei ze toen wij weg waren en ze had de telefoon al in haar hand om 112 te bellen omdat hij niet meer bij kwam, maar toen gelukkig wel weer. In de Efteling was het super! Echt genieten met zn drieen. Even de volle aandacht voor Roel.

Morgen laatste dagje PSZ voor Roel. Ik heb de cadeautjes klaar staan voor de andere kindjes.

@Kwebbel: Heel veel sterkte! Ik las het op FB. Gelukkig alleen materiele schade en geen grote schade aan jezelf, maar de schrik zal er goed in zitten.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marleen fijn dat je gisteren zo genoten hebt. Heb je vast weer even de batterij op kunnen laden. Balen dat Luuk weer een BHS aanval had gekregen bij de hulp en ook nog best heftig. Lijkt me wel heel eng. Heb je trouwens nog een andere hulp gevonden?

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    #2765 Mams136, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Marleen, fijn hoor zo'n dagje! Kan me voorstellen dat je dat af en toe echt even nodig hebt.

Zeepaardje, ik verbaas me ook eigelijk wel dat ze zo snel conclusies kunnen trekken...maargoed zij hebben de diploma's, ik niet(A)

Hier is Tygho voor zn laatste wenochtend.
    Ze hebben vandaag theater van een toneelopleiding.
    Enige punt was, dat dit niet op school plaatsvind maar in het dorp.
    Dus moest hem vanmorgen wegbrengen....Draaaaaaaaaaaamaaaaaaa!!
    Heb hem brullend bij de juf op de arm achter moeten laten.
    Vreselijk!
    En dan moeten ze ook nog met zn allen teruglopen naar school...ben heel benieuwd hoe dat gaat, heb er een hard hoofd in.
    Als hij met ons een stuk gaat wandelen zegtie vaak al: Ik ben moe, mag ik op je arm???
    Dus ik ben heeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mams...ik stuur je even een Pb.

Marleen..wat blijft alles toch dubbel steeds weer. Genieten met je oudste (wat ook erg belangrijk is) en de kleine man thuis bij de hulp.
    Morgen een feestdag en dan volgende week weer ziekenhuisopname en dingetjes van Roel moeten missen. Je bent een kanjer!

Mams....och wat zielig dat Tygho zo moest huilen vanmorgen. Dat gaat jezelf toch ook niet in de koude kleren zitten. Maar het zal vast snel over zijn geweest. En vanaf morgen eerst zelf ook ontbijten he! ;)

Zeepaardje....heavy day yesterday. Knuffel de kleine maar extra veel.

Tijn gaat vanmiddag voior de 4e keer wennen en tot nu toe vind hij het prachtig. Dinsdag bij het wegbrengen ietwat verlegen omdat er 2 nieuwe juffen voor de klas stonden.
    Isa kreeg gisteren bij het zwemmen een briefje mee....ze mag dan eindelijk door naar het derde bad. Nu met kleren oefenen en dan over een paar weken hopelijk afzwemmen voor A

Ik krabbel weer aardig rond met de nodige pcm. Ga morgennacht weer proberen te werken. De schrik zat er goed in en het besef dat alles in 1 sec zo anders kan zijn. Dat is altijd wel,maar het drong weer even goed tot me door.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bedankt voor je PB Kwebbel!
    Hahaha normaal ontbijt ik als terug kom van het wegbrengen naar school/psz oid.
    Dus rond kwart voor 9. Eerder eten heb ik moeite mee, dan komt alles er weer uit.
    Dat kan aangezien de school hier 100mtr vandaan is.
    Maar vandaag was het net allemaal een beetje anders.:p

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    #2768 kwebbeltje, 13 apr 2012
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
    Tygho en Roel gefeliciteerd met jullie 4e verjaardag! Ook de papa's, mama's, luuk en mylan* van harte.
    Een fijne gezellige dag samen.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Tyhgo en Roel gefeliciteerd allebei!!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Roel en Sem, van harte gefeliciteerd met jullie 4e verjaardag!
    Hopelijk hebben jullie een hele leuke dag met heeeeuuuuul veel cadeautjes!

Bedankt voor de felicitaties meiden!
    Net terug van een paar uurtjes zwembad...Oh wat heerlijk, was al wel een jaar geleden dat ik voor het laatst gezwommen had.
    En voor de kleine man dus ook.
    Toen hij de kat uit de boom had gekeken ging hij helemaal los!
    Hij deed zelfs 2x een salto vanaf de kant! (en heeft geen zwemdiploma!)
    Kleine stuntpiloot hahaha.
    Maar het was heerlijk om ff lekker te ontspannen in het water.
    Ben nu wel helemaal gesloopt en er moet nog van alles gebeuren hahahaah.
    En vanavond nog een verjaardag...Oh man hoe ga ik dat overleven...

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Oeps Sem vergeten :) Sem ook gefeliciteerd!

Mams...heerlijk hé en wat stoer dat Tygho al salto's kan maken. Wij willen binnenkort ook weer eens naar Bahia.

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Tygho en Roel van harte mannen!
    Sorry gister veel te druk;)

thx meiden:)

mams; fijn dat jullie genoten hebben in het water...

uitslag tja weet het ook niet...vertrouw maar op hun;)
    het spugen doet hij in ieder geval uit drift...

13. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ga morgen voor een klein weekje op reis (voor m'n werk). Eerst twee dagen Rochester Minnesota, en op woensdag reizen we door naar Washington. Zaterdagochtend vroeg weer terug. Zal wel een pittige jetlag worden :)

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Bri zo jij hebt een leuk/druk tripje in het vooruitzicht. Succes, werkse maar ook veel plezier.

Kwebbel hoe gaat het nu met je, al een beetje bijgekomen van de schrik? Zaten de kindjes ook in de auto?

Aan alle kindjes die jarig zijn geweest en die ik hier of op Facebook ben vergeten te feliciteren van harte!

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri...goeie vlucht. Have fun!

Isra....we gaan weer de goede kant op. Zat alleen in de auto (gelukkig). Heb afgelopen weekend weer nachtjes gewerkt en met de nodige paracetamollen ging dat goed.
    Voel mijn nek/schouder nog wel hoor,maar het wordt niet erger ;)

Bosch.....gefeliciteerd! 4 jaar alweer. Paps en mams ookvan harte een een fijne dag voor jullie.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri, goede reis!!!

Alle jarige kindjes (nog) van harte gefeliciteerd :D

bwaaaah bel ik voor de 20 weken echo... kan ik pas 18 mei!
    Dan ben ik 21,5 week al!
    *Gaat pretecho plannen voor 19 weken*

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ingrid gefeliciteerd met Wayne
    Mielenl gefeliciteerd met Mika

Oh jee das balen dat je nog zo lang moet wachten. Zou dan ook eerst nog een pretecho laten doen. Weet je toch het geslacht al wat eerder :)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Met een beetje mazzel kan de gyn het morgen al wel zien ;)
    Daar hoop ik wel op eigelijk hahahah

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh dat zou leuk zijn.....
    Ben zo benieuwd!!

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005