April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    KWebbel, altijd leuk om voor jezelf te shoppen
    Ben benieuwd

Marleen, Luuk is dan inderdaad wel heel vatbaar voor alles. Dat hij nu voor de vierde keer al ziek is. Misschien toch eens bellen met de kinderarts

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Morgen moeten we naar de kinderarts toe. Anders had ik inderdaad vandaag gebeld, maar nu wacht ik morgen maar even af.

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja dan kan je het net zo goed morgen vragen. Het blijft wel steeds onzeker hè omtrent Luuk. Lijkt me onwijs moeilijk. Dikke knuffel meis.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een rotnacht voor jullie, Marleen. Hopelijk is het spugen gauw weer over, en zakt de koorts ook weer. Sterkte voor jullie allemaal!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Corina, jij bent echt supergoed bezig zeg. Ik weet niet hoelang dit al in je onderschrift staat (al 20 kilo afgevallen, nog maar 4 te gaan) maar petje af hoor! En dat met die heerlijke bolussen in je buurt :D of kun je die eigenlijk niet meer zien...?

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Bri, staat sinds vorige week in m'n onderschrift. Vorige week de magische 20 kg bereikt. Langzaam aan komen we er wel

7. Bri

Bri Niet meer actief

Dan valt het nog mee met mijn onoplettendheid, ik lees er pas een week overheen...
    Maar echt complimenten hoor. Hoe voelt het voor jou?

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja valt mee hoor.
    Voel me super fit en helemaal blij dat m'n rugklachten grotendeels verdwenen zijn door het trainen en het afvallen.
    Af en toe wel eens vervelend dat je zo goed op moet letten wat je eet.

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hoi meiden,

Ben ik ook weer :D

Ik ben erg aan het genieten van mijn lieve gezinnetje, maar wilde jullie ook even gedag zeggen en bedanken voor jullie felicitaties en alle steun rondom mijn bevalling.

Pfff wat een heftige lange dag hebben wij achter de rug. Om 06:50 zijn mijn weeen begonnen en die kwamen gelijk om de 5 min. Ray uit zijn werk gebeld, oppas geregeld voor Ryan en de gyn gebeld. Ik mocht gelijk naar het ZH komen. Thuis nog even lekker gedoucht en toen naar het ziekenhuis, waar we om ongeveer 10 uur aankwamen. Hier werd ik gelijk aan de CTG gelegd en Jill deed het erg goed en mijn weeen waren duidelijk aanwezig en werden steeds heftiger en ik had al 2 cm ontsluiting (toen dacht ik nog zo dit gaat snel). Rond 11/12 uur (juiste tijden zijn me een beetje ontschoten) waren me weeen al zo heftig dat ik een ruggenprik heb gekregen. Maar doordat ze bij de vorige bevalling de ruggenprik verkeerd hebben gezet, zijn ze hier nu erg voorzichtig mee geweest. Waardoor ik na ongeveer anderhalf uur de weeen alweer voelde. Dus de ruggenprik is in totaal 3 keer verhoogd en toen werd me verteld dat ze hem niet verder mochten ophogen. Maar keer op keer kwamen die weeen er toch weer doorheen :(

De ontsluiting vordere helemaal niet, ik deed zo'n 2 a 3 uur over 1 cm, dus bij de 5 cm maar besloten om hormonen te gaan toedienen om het toch wat meer opgang te brengen.

Het ging uiteindelijk wel iets sneller, maar helaas zo snel als waarop ik had gehoopt.

Om 22:30 uur had ik (een grote) 7 cm ontsluiting. Ik zat er helemaal doorheen en trok het echt niet meer. Toen hebben ze me toch nog overgehaald om nog vol te blijven houden, want ik deed het zo goed, de baby deed het ook nog goed het was zo zonde nu ik al zo'n eind opweg was om er mee te stoppen.

Gevraag of ze ajb toch nog de ruggenprik nog een keer konden ophogen. In overleg mocht dit nog, helaas heb ik hier niks van gevoeld..... Uiteindelijk rond 1 uur had ik volledige ontsluiting, maar toen moest de ruggenprik uitgezet worden en wachten tot ik pers weeen kreeg. Dit duurde ook nog zo'n ander half uur, pfffffffff. En Uiteindelijk mocht ik om 02.30 persen. En na 40 minuten was onze mooie meisje daar dan eindelijk.

Oh jullie willen niet weten hoe blij ik was op dat moment. En ik ben zoooooo trots op mezelf dat ik ondanks ik het bijltje er wel 10 x bij neer heb willen leggen, het toch zelf gedaan heb. Want wow wat een geweldige ervaring is het toch. Bij Ryan heb ik natuurlijk een algehele narcose gehad en nu ben ik volledig bij geweest en de 1ste momenten met zijn 3tjes waren zo intiem.

Dus al met al een hele lange dag, die ik op het moment dat ik erin zat verschrikkelijk vond en af en toe echt heb gesmeekt om een keizersnede waar de gyn ook absoluut voor open stond, maar me toch iedere keer weer de voordelen noemde van een vaginale bevalling, waardoor ik toch weer moed kreeg. En ik zo blij dat het me gelukt is. En ik merk echt nu al met het herstel dat ik echt al veel beter op de been ben. En vooral met Ryan vind ik het heerlijk dat ik alweer lekker thuis ben, echt genieten met zijn 4tjes.

En Jill doet het echt heel goed, een heel tevreden meisje en Ryan is zo super lief voor zijn kleine zusje. Wat ben ik toch een gelukkige mama.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje Isra, je hebt echt een hele heftige bevalling achter de rug zeg.
    Meid, petje af dat je het helemaal zelf hebt gedaan!!
    Lekker genieten.

Heb jij mijn telefoonnummer nog? Ik heb namelijk een nieuwe telefoon en ben jou nummer kwijt.
    We willen jullie graag een kaartje sturen dus als je me je adres dan zou willen doorsturen(A)

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

isra; heftige bevalling meid, maar het zit erop;) nu lekker genieten met jullie 4-en!

hier; erg misselijk sinds vanmorgen...
    en iedereen vind dat ik er zo moe uit zie;)
    terwijl ik nu al om 21uur naar bed ga, ben zooo moe dan!

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra....klinkt inderdaad als een lange zware bevalling. Maar heb respect voor je meid. Je hebt het volbracht en een pracht van een dochter op de wereld gezet. Lekker genieten nu!

Marleen...kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit. Ben benieuwd wat de KA morgen zegt. Luuk zal inderdaad weinig weerstand hebben en de ene virus na de andere oppikken, maar dan blijft nog de vraag waar komt die pijn vandaan.

Het is niet te geloven maar ik ben vanmorgen zomaar geslaagd. Zag dit jurkje en was gelijk verkocht. Ook een glimmend zwart net soort of bolero met korte mouw erbij. Nu nog leuke schoenen erbij met een hakje en ik ben er klaar voor :D

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Isra, pffff.... is een heftig dagje voor je geweest. Maar wel met een super mooi eind, midden in de nacht. Super dat je door gezet hebt (als is het dan met overtuiging van de gyn) en heb je zelf Jill op de wereld gezet hebt. Lijkt me ook een heel fijn gevoel. Je kan daarna dan ook gelijk lekker genieten met z'n drietjes. Hoe vind Ryan het?

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gaaf Kwebbel!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Isra, klinkt inderdaad heftig maar met een hele grote mooie beloning op het eind! Super dat je het zelf gedaan hebt!
    En ben wel erg benieuwd naar spam ;).

Corina, respect voor je 20 kilo, goed zeg.

Kwebbel, leuke jurk idd!

Marleen, balen dat Luuk alweer slecht in orde is. Hopelijk kunnen ze morgen weer wat voor jullie betekenen...

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier vanochtend naar het CB geweest. Jasmijn is nu 13,7 kilo en 97 cm lang. Ze had een groeispurt in de lengte gehad, gewicht blijft onder het gemiddelde. Een slanke den dus :D. En verder was alles prima, ogentest, spelen met de blokjes en de bal. Vooral het praten was de arts van onder de indruk :D.

En nu liggen ze op bed, mama is aan het strijken en af en toe tussendoor op de laptop (jaja een vrouw kan multitasken :D).

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    30 bevallen april mama's van 31 baby's
    22 jongens
    9 meisjes

Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio
    mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle
    4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana
    LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander
    Corina- di 1 april 2008 - Jochem
    Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin
    tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin
    Isra - do 10 april 2008 - Ryan
    Tearke - do 10 april 2008 - Jurre
    Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus
    Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani
    Marleen - zo 13 april 2008 - Roel
    Mams136 - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit
    Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah
    bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn
    Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas
    Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan
    Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver
    H25 - do 17 april 2008 - Alyshia
    kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn
    Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria
    Butterfly24 - zo 20 april 2008 - Agnes Johanna melissa
    Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha
    8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano
    Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn
    Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina
    Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha
    Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan
    Chelleke – zat 26 april 2008 - Damian
    Kili - vr 9 mei 2008 - Andy

Maten en gewichten
    geboortegewicht en lengte
    tweeling1- Lars -------------- 1970 gram
    tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram
    mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm
    LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm
    4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm
    boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm
    Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm
    Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm
    cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm
    Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm
    Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm
    Mams136 - Tygho --------- 3530 gr. - 49 cm
    Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm
    H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm
    Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm
    Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm
    Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm
    Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm
    Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm
    Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm
    Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm
    AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm
    Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ?
    Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm
    Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm
    Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm

Gewicht/Lengte met 3 jaar
    boni001 -Jasmijn ----------- 13.700 gr. - 97 cm
    Bri - Deane -------------------15.200 gr. - 95 cm

18. Bri

Bri Niet meer actief

Kwebbel, superleuke jurk.

Isra, nogmaals gefeliciteerd. Met recht, dat je trots bent op je geleverde prestatie. Valt niet mee, om je meisje er zelf uit te duwen. (een voordeeltje: volgende keer zou het vast makkelijker gaan... ;) daar wil je nu natuurlijk helemáááál niet aan denken). Wat heerlijk dat je herstel goed verloopt; dat is toch anders dan na een buikoperatie.
    Geniet ervan! (en we komen op 9 juni allemaal kijken, toch?!)

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik ben van de partij :D:D Heb er zin in.

Leuk dat jullie de jurk ook leuk vinden. En ook al is dat niet zo.....i'm happy.
    Was allangere tijd naar zoiets aan het uitkijken, maar nog niet gevonden. En nu dus zomaar in 1x.
    Niet teveel poespas, maar door de stof en de satijnen banden toch ook erg feestelijk.

Boni....fijn dat Jasmijn weer is goed gekeurd. Hier voor Tijn de oproep nog steeds niet gehad :(

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Raar Kwebbel, hier had ik de oproep minstens een maand geleden al in huis.

Was ook wel dom, zat een vragenlijst bij om in te vullen, maar had ik niet meer aan gedacht. Ik meende dat ik hem vorige keer al had gehad, maar denk nu dat hij nog in het postbakje hier ligt.
    Had hem dus niet mee, zegt de CB-arts, tja is ook niet zo erg want het is ook een rare vragenlijst voor een driejarige. Tja, waarom stuur je hem dan op om in te vullen... Dat soort dingen, lekker die grote instanties. Het personeel staat helemaal niet achter het beleid van de instantie zelf..

Er stonden inderdaad van die rare vragen op voor een kind van 3, of hij/zij veel vriendjes op school heeft bijvoorbeeld...

Deel Deze Pagina