Vandaag Sem zijn eerste officiële schooldag Vanmiddag 14.50 was ik op school, die om 15.00u uitgaat. Is hij alleen buiten aan het spelen?! Dus ik vragen van wat doe je hier alleen, zegt hij dat een jongen hem vertelde dat hij wel buiten kon wachten op mama, dus dat had hij gedaan... Breng ik hem naar de klas had de juf hem niet eens gemist...ben me rot geschrokken eigenlijk... Stel dat dit eerder was gebeurd en hij van het schoolplein zou zijn gelopen... Zit me nu best dwars... Morgen nog eens aankaarten of laten rusten?
Zeepaardje....oef...dat is niet prettig. Ik zou het zeker nog eens aankaarten bij de juf. Hoe heeft dit kunnen gebeuren. Vooral als het je niet lekker zit. En met name hoe kunnen ze dit voorkomen! Mams...en weten jullie het??? Las al op Fb dat alles goed was...fijn!
Zeepaardje, jeetje! dat mag toch niet gebeuren. Ik zou het zeker aankaarten bij de juf hoor, als het je niet lekker zit. Kwebbel, helaas weten we het nog niet. De apparatuur van de betreffende gyn was te verouderd om het met deze termijn al te kunnen zien. Maar idd was alles helemaal goed en lag het kleintje heerlijk te spartelen.
mams, gefeliciteerd met je goede echo! ik las het ook al op fb, wat een opluchting zal het zijn dat jullie de 17 weken nu hebben gehaald! ik heb zo'n gevoel dat jullie een meisje gaan krijgen, ben benieuwd of ik gelijk heb (toch ongeveer 50% kans, dus ik dacht: ik waag eens een gokje). Ik zit nu in m'n hotelkamer de mails te doen. Mag zo naar het ontbijt (bijna 6.30 hier). Goede nacht gehad, was gisteravond erg brak maar kon gelukkig om 20.30 local time naar bed toe (3.30 NL tijd). Vandaag een druk programma, met veel bezoeken (zkh, onderzoekscentrum, verpleeghuis). Heb er zin in! Kinderen doorstaan het goed thuis met papa. Deane had gisteren zijn eerste dag op de BSO, vond hij gelukkig ook leuk. Ik mis ze wel, is voor het eerst dat ik zo lang zonder ze ben. Maar het zal gauw weer zaterdagochtend zijn, en dan ben ik weer thuis! zeepaardje, ik zou het zeker nog even bespreken met de juf. Vooral om te horen wat zij kunnen doen om ervoor te zorgen dat dit niet nog eens zo gebeurt. En het helpt vast ook om nog eens tegen Sem te zeggen dat hij niet in z'n eentje naar buiten mag, maar op de afgesproken plek op jou moet wachten. (wel even complimentje geven dat hij niet is weggelopen, daar moet je idd niet aan denken) allemaal groeten van hier overzee!
ben ook niet boos op sem geworden ze waren aan het buiten spelen en een ander jongetje zei je kunt ook wel buiten op mama wachten dus zo gezegd zo gedaan... de juf heeft de kids niet geteld met naar binnen gaan en miste hem niet eens, dat zit me uiteindelijk nog het meeste dwars.... het is in ieder geval besproken... mams wat heerlijk een goede echo!
Ik vind het echt schandalig hoor...dat de juf het niet door heeft gehad. Hoe kun je daarvoor nou boos op Sem worden? Arme kind kan daar idd niks aan doen. As. vrijdag om 17:00 hebben we een pretecho Gewoon bij de eigen VK. Tygho mag mee om samen naar de baby te kijken. Ik ben zooooo benieuwd!!! Pff Vanmorgen een drama om de kleine man naar school te brengen. Tis zn 1e volle week en hij is gistermiddag ook geweest en was vanmorgen nog steeds moe. Komen we op school...Juffrouw ziek (gister ziek naar huis gegaan) dus een onbekend gezicht voor de klas. Huilen! Vreselijk. Haal ik hem net op...komtie met een briefje aan. Zijn eigen juf is voor wat jaren terug ernstig ziek geweest en moest vorige week voor controle (scan enzo) en het is dus niet goed. Voorlopig komt ze niet op school. Vind het echt heel heftig. En voor mn kleine man is het natuurlijk alles behalve prettig, zo tijdens zijn 1e schoolweken...steeds andere gezichten voor de klas. Maargoed, we hopen maar dat het allemaal goedkomt met zijn lieve juf.
Mams, spannend vrijdag een pretecho! Wow ben ook echt benieuwd. Had het gelezen of facebook dat Tygho z'n juf ziek was. Hier is Jochem z'n juf ook al een hele week ziek, flinke oorontsteking en dus heeft ook elke dag een andere invaljuf. Maar in Tygho z'n geval is het echt wel wat heftiger. Vooral die eerste week hebben ze toch wat vastigheid nodig.
Ik schrok er ook best wel van. Maar had gister al zo'n naar onderbuik gevoel. Toen ik hem smiddags bracht was er niks aan de hand met de juf en toen hij uit school kwam was ze ziek naar huis. Wist wel dat ze vorige week weer door de scan moest dus had er al een slecht gevoel bij. Helaas terecht. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Tygho is nu met de buurjongen aan het spelen...Voor het eerst dat hij echt goed een spelletje mee doen. Ze spelen knibbel knabbel knuistje hahaha echt heel leuk om te zien. Hij is niet zo'n spelletjes mens hahaha
mams; wat naar van zijn juf zeg! hier gaat alles goed, had wel verwacht dat hij nu knock out zou liggen ,maar is mega druk nog komt over paar weken wel zo'n terugslag, denk ik...
@Zeepaardje: Kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent dat Sem buiten liep. Ik zou het ook even bespreken, want je moet je kind wel met een gerust hart achter kunnen laten en kindjes die voor het eerst op school zijn moeten ze eigenlijk extra in de gaten houden. @Mams: Wat rot voor Tygho en ook voor de juf natuurlijk. Gelukkig was je echo goed! @Bri: Veel plezier daar! (of ben je inmiddels weer terug?) @Kwebbel: Hoe voel je je nu? (n.a.v. auto ongeluk)
Even een update van ons ook. Luuk ligt dus weer in het WKZ. Hij kreeg vandaag twee grote aanvallen (adem inhouden en wegvallen > BHS of niet??), waarbij ze bij de eerste zuurstof hebben toegediend. De tweede kreeg hij in het bijzijn van de zaalarts. Morgen een EEG om te kijken of er epileptische activiteit in zijn hoofdje is. Verder is de neussonde terug geplaatst. Wat een drama. Luuk vindt het helemaal niks en probeert hem er constant uit te trekken. De dietiste kwam met een voorstel waarvan ik stijl achterover sloeg qua hoeveelheid dus morgen maar een gesprek. Ze wil de gewone voeding compenseren met soyamelk, maar dan moet hij 1800 ml aangevuld krijgen!! Ik wist niet wat ik zag, want dat is geen doen en dan is het alleen maar spugen, spugen en spugen denk ik en dan heeft hij natuurlijk helemaal geen trek meer in normaal eten. Na het inbrengen van de sonde heb ik hem warm eten gegeven en na een paar hapjes begon het kokhalzen en kwam alles eruit, ook de liga en het drinken van 1,5 uur daarvoor... Sommige dagen vallen niet mee en dit was er één van... Morgen komt ook de chirurg om te praten over een PEG en vrijdag krijgt Luuk een PH-meting. Afwachten maar weer. Heb geen idee hoe lang hij nog moet blijven, maar voor het weekend is hij zeker niet thuis. Volgende week woensdag de uitslag van het spierbiopt. Erg spannend allemaal... Roel vindt het geweldig op school dus dat is erg fijn. Hij is vandaag ook even meegeweest naar het ziekenhuis met mijn man mee. Kon ik hem ook even wat langer zien.
Nou meiden...Zal ik jullie ook uit jullie lijden verlossen We hebben vanmiddag een pretecho gehad, en hebben gezien dat Tygho en Mylan* versterking krijgen van een: ZUSJE!!! Ik heb foto's gemaakt van de echo's (Heb betaald voor 2D en heb 3D gehad hahaahahhaah) Maar die plaats ik morgen ff want mn accu is leeg.