April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

kwebbeltje; we waren in bardolino, aan het gardameer...:)
    idd hier veel te koud, echt niet leuk, wil weer terug haha

nee in de zomer gaan we naar spanje, normaal 4,5wk, nu 3,5wk...

had gewoon ff een weekje ontspanning nodig...
    en dat is gelukt:D

half juli gaan we weer... maar dan naar spanje...

nu ga ik me bed opzoeken...hoogste tijd...van pim is al paar keer om 5/6u klaar wakker!

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbeltje heb molaxole gekregen

3. Goedemorgen

@Mams, jeetje wat heftig voor Tygho.. Hoe is hij er nu onder? Heeft het veel indruk gemaakt..
    Wij hebben hier eind vorige maand alle hectiek meegemaakt, rondom de dood van dat 14 maanden oude meisje in Assen, het zijn overburen van mijn ouders. En Wayne vond het wel heeeel spannend allemaal.. Hij weet alleen niet dat dat meisje dood is, maar de trauma heli, en alle politie en ambu's hebben wel indruk gemaakt.

@Corina, vervelend al die kwaaltjes..

@ Zeepaardje, lekker hoor vakantie..

Ik heb hier ook net 11 dagen vrij gehad. Ben vanmorgen weer begonnen, maar ben volgende week alweer vrij.. Hihi..

Ik hoop een dezer dagen mijn laptop te kunnen laten maken, dan hoop ik ook thuis weer wat meer online te zijn..

Met Wayne op school gaat het erg goed. Hij is wel heel erg grenzen aan het aftasten, dus een beetje een boefje.. Kijken hoever hij kan gaan enzo.. Maarja, dat hoort erbij.
    Hij vind het wel leuk op school

Deze week, komt de schoolfotograaf, en dus zijn eerste echte schoolfoto wordt deze week gemaakt. Ik ben zo benieuwd hoe die gaat worden..
    Dit jaar doen ze ook voor het eerst, geen enveloppes meer meegeven met de kinderen, maar we krijgen een internetsite met code, dan kan je de foto's die je hebben wilt daarvandaan bestellen, en evt ook andere foto artikelen, canvas, of een beker oid.. Ben benieuwd..

Nou ja.. Ik ga eens wat doen.. Alhoewel we telefoonstoring hebben.. haha..

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pff Ingrid dat is ook heftig zeg :( Jeetje.
    Ik heb dat geloof ik niet meegekregen op het nieuws???
    Hij is er nu wel weer ok onder, het bewuste meisje is nu ook weer op school dus allemaal goed afgelopen gelukkig.

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ingrid, kan me voorstellen dat het een behoorlijke indruk gemaakt heeft op Wayne. Ze hebben hier vorig jaar een keer een film opgenomen, met ambulance, politie en brandweer erbij. En al die scenes moesten keer op keer overnieuw. Dus iedere keer opnieuw langs ons rijden met sirenes. Hij durfde niet te gaan kijken en heeft het er nog regelmatig over. En dan is er nog niet eens echt iets gebeurt.
    Bij Jochem komt morgen de schoolfotograaf, ben ook benieuwd. Hier is het net als voorgaande jaren op het kdv ook via internet bestellen. Is echt ideaal hoor!

6. @ Mams en Corina
    Ja joh, die trauma heli landde bij mijn ouders achter de flat, dus wat dat betreft zaten we 1e rang..
    En dan idd al die hulpverleners.. Ik heb er ook last van gehad hoor.. Ik heb nl even voor half drie de moeder horen gillen toen ze haar dochter aantrof.. Ze heeft vermoedelijk een psychose gehad, en toen ze weer in de realiteit kwam, heeft ze onwijs lopen gillen, begrijpelijk. Alleen kwam ik helaas net op dat moment aan bij mijn ouders, en was ik bezig Wayne uit de auto te halen.. Het was echt een soort oerkreet..
    Het zakt me nu wel weg, maar de 1e 2 dagen stond ik stijf van de spanning en adrenaline..
    Het is gewoon een soort slechte film waar je inzit..
    Als je googeld, op meisje 14 maanden dood Assen, vind je denk ik de nodige artikelen wel.. Mocht je dat willen lezen..

Maar heftig is het wel. Ben blij dat ik vorige week vrij was, en even tot mezelf kon komen..

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Alles goed dames? We zakken teveel weg dus even uppen.
    Fijn pinksterweekeinde.

8. Zeepaardje

kwebbeltje; ja komt door het mooie weer he;)

hier weer een mijlpaal, sem zijn eerste toneelstukje op school, geweldig hij deed zo leuk mee!

pim heeft kiss syndroom, dinsdag middag manueel therapeut!

fijne pinksterdagen! xxx

9. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een heerlijk lang weekend hebben we....
    En we zijn officieel begonnen: Betti loopt al een paar dagen zonder luier (behalve als ze naar bed gaat, of als we met de auto weggaan, of als ze moet poepen) en het gaat heel erg goed.
    Vandaag 7 stickers geplakt (dus 7 plasjes op de wc gedaan, bijna allemaal op haar eigen initiatief) en maar 1 nat onderbroekje in de was moeten doen. Ik overweeg dus serieus om Betti dinsdag zonder luier naar het kdv te brengen (maar met een bergje schone kleren).

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri..wat supergoed van Betti. En wat snel! Zag op fb een prachtige foto van haar....echt een stoer modelletje

Zeepaardje......wat leuk van Sem. Om trots op te zijn.

11. Zeepaardje

Hoi meiden

Even weer een kort bericht...

pim heeft kiss, nu een eerste behandeling gehad, over 2a3wk de volgende en hopelijk de laatste.

Afgelopen woensdag was ik met me opa in het zkh voor controle, maar hij was er slecht aan toe, hij werd op genomen, heeft namelijk kanker aan de galwegen... en moest weer een nieuwe stent... dit om de afvalstoffen van de gal naar de dikke darm te laten gaan.

ditkeer hebben ze een grotere metalen geplaatst, hopelijk is dit de laatste...

Hierna kreeg hij nog een echo... en moest in het zkh overnachten. de volgende dag donderdag moesten we met de familie komen bij de arts... hij had heeeel slecht nieuws... heel zijn lever zit onder de tumoren...

hij zal niet lang meer te leven hebben...

met ons allen intens verdrietig, hoe oud iemand ook is, je wilt hem nooit missen.

Ben zo close met me opa, we knuffelen nog altijd en hebben hele gesprekken met elkaar...

Oma is dementerend en kan niet alleen thuis blijven wonen, allemaal zorgen...

opa krijgt nu terminale thuiszorg... erg heftig zo!

xxx

12. Zeepaardje

wat een rust hier...

dit is voor sem de laatste maand zwemles, wel jammer maar in juli/ aug is er geen les...

maar dan sept. weer...

vandaag is hij ziek 39 koorts buikpijn en hangerig...

fijn weekend nog meiden

13. Bri

Bri Niet meer actief

't is hier inderdaad stil.
    Zeepaardje, wat naar om je opa zo te zien. Je weet dat het afscheid een keer zal komen, maar het blijft zó verdrietig als het (bijna) zover is. Geniet nog van hem, zo lang je kunt.

Merk je al verschil aan Pim, nu hij behandeld wordt voor kiss?
    En is Sem weer beter?

Hier gaat 't zijn gangetje. Betti is overdag helemaal van de luiers af, en heeft al een paar dagen geen ongelukjes meer gehad. Ongeveer de helft van de keren zegt ze zelf dat ze moet plassen, de andere helft gaat ze omdat ik haar vraag of ze moet. Ze lijkt er soms last van te hebben en moet dan 3 keer per uur naar de wc, maar haar plasje is onderzocht en ze heeft in elk geval geen blaasontsteking. Blijkbaar onderdeel van het wennen aan aandrang voelen en dan je plas nog even moeten ophouden.
    Deane doet het lekker op school, hij vindt het leuk om ernaartoe te gaan en doet goed mee met de groep. BSO vindt hij nóg leuker. Gistermiddag was hij bezig met dramales (toneel, zou ik zeggen) en hij zei tegen papa dat die maar eerst Betti moest ophalen omdat hij nog even bezig was.

Met mij zelf gaat het niet zo lekker. Ben moe en chagrijnig, zit slecht in mijn vel. Lijkt net alsof ik nu het hele jaar door mijn najaarsbui heb (zou dat aan het weer liggen? dan komt er hopelijk gauw verbetering in...) Ik geloof dat ik toe ben aan vakantie. Duurt alleen nog wel even: we gaan pas 2e helft van augustus.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zeepaardje....heftig van je opa. Sterkte!

Bri....wat goed van Betti. Knappe meid hoor en wat is ze vlot. En leuk om te lezen dat Deane het fijn vind op school en BSO. Onze knullen worden ook echt groot (hahaha dat blijf ik geloof ik zeggen)
    Minder leuk dat je jezelf niet geheel happy voelt. :( Tijd voor Vitamine ZON!!

Ik ben zelf nu twee weken aan het aanklungelen. Begon met keelklachten/hoesten en volle holtes maar heb nu nog steeds klachten. Moe, moe, moe, geprikkeld en flink slijm aan het ophoesten. Maar we sukkelen maar gewoon door...geen tijd om me eraan toe te geven.
    Met de kids alles oke. Nog 4 weken en dan heerlijk zomervakantie. (wij zelf krijgen eind juli vakantie)
    Tijn vind school ook super. En Eva en Isa gaan beide lekker hun gangetje.
    Gister kreeg Isa te horen dat ze de 23e mag afzwemmen voor A....dacht zelf dat het na de zomervakantie zou worden omdat ze pas 2x met kleding aan heeft gezwommen. Maar ze doet het super en gaat gewoon een stuk sneller dan Eva toen deed.

Zondag weer vaderdag. Tot nu toe heeft Tijn nog niets verklapt...ben benieuwd hoe lang die voor zich kan houden wat hij op school gemaakt heeft.

Kwebbel

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje Zeepaardje, jullie rollen van het ene in het andere he :(
    Beterschap met Pim en sterkte met opa.

Bri, idd tijd voor vitamine zon! En wat is Betti ontzettend vlot zeg!Jeetje.
    Fijn dat Deane het leuk vind op school en de BSO!

Kwebbeltje, las al dat Isa mag afzwemmen! Wat supergoed zeg :D
    Rot dat je zo aan het kwakkelen bent.
    Hier wil het ook nog niet zo, steeds weer last van de keel en neus en verstopte holtes. Dan weer een paar dagen niks..en dan beginnen we gewoon weer opnieuw :(

Tygho heeft het op school ook naar zn zin al is het hem nog wel wat veel af. Hij is nu echt toe aan vakantie. Is moe en zeurt om werkelijk waar alles! *zelfs als hij een druppel knoeit begint hij al hartverscheurend te huilen* Hij heeft al een paar vriendjes en vriendinnetjes gemaakt in de klas dus dat gaat erg goed.

Met de zwangerschap loopt alles ook voorspoedig.
    Kleine zus is heerlijk actief en kan me soms al echt pijn doen met haar schoppen!
    Het kamertje is ook bijna af, op een paar dingetjes na dus kan er als echt even wegzwijmelen<3
    Morgen ben ik jarig (25) en als het een beetje meezit met het weer gaan we nog lekker BBQen morgenmiddag.

Fijne dag meiden!

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Alles oké met iedereen?

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja hoor, met jou ook? :D

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier op het gemakje. Zit sinds begin juni in zw, loop al sinds 25 weken met veel pijn aan liesbreuk en si gewricht. Word de laatste weken dus door bikkelen.
    Krijg waarschijnlijk wel een geplande keizersnede.
    Heb over een kleine 2 weken een buikshoot bij Isabelle. Heb er zin in

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook alles ok.
    Manlief een poosje bij huis...die zit met zn arm in het gips *kneusje*
    Zwangerschap verloopt goed:) Drukke tante in mn buik! :p

20. Bri

Bri Niet meer actief

Corina en mams, wat schiet het al op he, met jullie zwangerschappen. Corina, gelukkig data het opschiet, als je al weer zo'n tijd pijn hebt. Nog een week of 5, 6, denk ik? En wat leuk om een shoot bij Isabelle te gaan doen. Wordt vast heel erg mooi.
    mams, lekker, zo'n brokkenpiloot. Wel fijn dat hij dan niet zo veel van huis is, al hoop ik niet dat hij als een echte kerel hulpbehoevend op de bank gaat liggen :D

Wij hebben binnenkort ons eerste 'portfoliogesprek' op school. Dan gaan we met juf en Deane samen aan tafel, om zijn leerdoelen voor het volgende kwartaal te bespreken (en natuurlijk hoe het is gegaan in de eerste 3 mnd op school). Geen 10-minuten gesprekjes bij ons, maar 4 keer per jaar ongeveer een half uur. Ben heel benieuwd!
    Arme jongen was trouwens ontroostbaar voor het weekend: hij had een briefje meegekregen, met de inlogcode voor de schoolfoto's erop, en die is hij kwijtgeraakt op de BSO. Ik ga er van uit dat we die code nog een keer kunnen krijgen, alleen jammer dat we er nu nog even op moeten wachten.

Deel Deze Pagina