We hebben trouwens vanmorgen nog een nieuwe lounge set gekocht. We wilden al best lang een mooie set en hier liepen we laatst tegen aan. Vandaag ging er 20% vanaf dus we hebben even gewacht Het zitje gaan we nog iets groter maken, maar de bank zit heerlijk.
isra; fijn dat grote broer trots is op zijn lieve zusje bri; thanks voor het duimen tja echt een meid he als ze iets in der hoofd heeft moet het ook gebeuren kwebbeltje; ziet er mooi uit! sem moest ook eens in de middle of nowhere plassen, ik broek uit en tegen de boom, maar dat doet hij niet, haha all; dikke knuffel... ben erg moe van de dag... en wat hoofdpijn van al het kabaal...
kwebbeltje; wat goed van tijn, echt lekker dan he! ja had gister en eergister ff 5min krampen in me buik, maar volgens mij komt het door het groeien van de baarmoeder, maar schrok er wel van... nu begint af en toe beetje de misselijkheid te komen, erg moe savonds en hele zere borsten, toch heb ik er een positief gevoel over!
Wolfje....bij elk pijntje schrik je meid. En de misselijkheid en pijnlijke borsten zijn niet fijn,maar wel een teken dat het vaak goed gaat. En je eigen gevoel zegt vaak ook genoeg Wanneer had je ook alweer de echo? Inderdaad heerlijk dat Tijn het zo goed doet met plassen en poepen. Merk nu al dat we amper meer een luier gebruiken. Afgelopen nacht heeft hij voor het eerst zonder luier geslapen. Heb zelf onrustig geslapen omdat ik steeds dacht dadelijk wordt hij wakker door een nat bed.....nergens voor nodig geweest. Ben vanmorgen in huis even druk geweest dus die is weer spik en span zowel boven als onder. Alle was weg gewerkt dus vanmiddag gezellig met de kids in een dorp verderop naar de kermis Vrijdag heeft kwebbelman ook vrij genomen en zoals het er nu uitziet gaan we met z'n 5-jes lekker 2 a 3 daagjes weg. Weersvoorspellingen zijn goed.
Onvoorstelbaar. Hij deed natuurlijk al wellanger plasjes op de wc, maar hij vond het in de luier ook wel best Als wij niets zeiden dacht Tijn...daar is de luier voor. En dan zo ineens gaat toch blijkbaar die knop om.
kwebbeltje; wat heerlijk een weekend weg tja, 18 mei de echo om 18.15uur, dus dat wordt een lange dag en dan 24mei de intake maar de echo, kijk ik het meest naar uit, hopelijk zit alles goed Net boekje gekocht van bobbi wordt grote broer sem is trouwens overtuigd een broertje te krijgenhaha ik vlieg morgen me huis aan haha moet ook gebeuren...
Dat is een superleuk boekje, wolfje. Die hebben wij ook vaak gelezen en Deane kent 'm uit zijn hoofd (eigenlijk alle Bobbi's). Geniet lekker van je kwaaltjes Kwebbel: mooi setje! toen ik het las dacht ik even dat je die op een vrijmarkt op de kop had getikt, maar dat zal niet he... en goed vooruitzicht! Gisteren heeft Deane de hele dag geen luier om gehad, terwijl we op bezoek zijn geweest bij mijn zus (20 min rijden hiervandaan). Helemaal goed gegaan, alleen heeft meneer maar 3x geplast over de hele dag. Beetje weinig, denk ik. Maar hij kan het dus supergoed ophouden. Betti begint te kletsen. Ze zegt al van alles, maar ik versta haar nog bijna niet. Papa en mama, dat is duidelijk. En da als ze iets aan je wil geven (dankjewel). Ze zegt ook di en tin, maar ik weet niet precies wat ze daar nu mee bedoelt. En mmm als ze iets eet (of doet alsof ze iets eet) of als ze je iets probeert te voeren. dat vindt ze ook erg leuk om te doen. wffff naar alle dieren die ze leuk vindt (honden, poezen, alles in artis). wordt nog wel een kletskousje dus, nu nog de woorden vinden.
Wat leuk bri zo'n kleine kletskous. En wat goed van Deane dat het zo goed gaat zonder luier. Kwebbel wat een kanjer ook die Tijn. En mooie loungeset, wij zijn ook nog op zoek. Wolfje, spannend meid de echo. Kan me voorstellen dat je van alle pijntjes schrikt, maar het komt vast goed. De duimen blijven hier draaien.
Bri...hahaha....nee niet op de vrijmarkt Was gewoon in een winkel Wat goed van deane. Dat is het begin. 3 plasjes zou voor Tijn weinig zijn, maar Tijn is dan ook wel een goede drinker. En wat leuk dat betti zo lekker aan het kletsen is. Een echt kwebbeltje dus Wolfje...ook hier blijven de duimen draaien. Marleen...succes morgen op je werk. Booky....geniet van al je vrije dagen samen met de kids.
Loungeset: wij hebben op het terras boven (bij de woonkamer) een ligbed, een stoel en een tafeltje (kun je ook op zitten) van one to sit. Dat is erg duur spul, maar we hebben het voor een goede prijs kunnen kopen (ligbed op een veiling, stoel+tafeltje bij een bevriende tuinarchitect die z'n winkel in tuinspullen gesloten heeft). Daarbij hebben we dan nog 2 stoeltjes met voetenbankje in vergelijkbare stijl maar dan van de Karwei. En sinds een paar weken hebben we op het terras beneden (bij het kantoor) een paar limegroene stoeltjes van Ikea. Staan ook erg fris en gezellig. Het past allemaal goed bij elkaar qua stijl, vind ik dan, zonder dat je er een godsvermogen aan kwijt bent. trouwens ook leuk: wij hebben sinds dit voorjaar een perzikboompje en die heeft al een stuk of 8 vruchtjes in wording. Ben heel benieuwd of die over een paar maanden lekkere perziken zijn geworden! wolfje: wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? midden/eind november? Dat is echt heel wat anders dan het voorjaar he! Zeker niet minder leuk hoor (ben zelf begin december jarig). Het geeft een beetje vrolijkheid in dat donkere jaargetijde. Isra, hoe is 't met jullie? Je hebt het vast te druk om hier te komen. Marleen, van mij ook succes gewenst vandaag. Hopelijk is het een goed gesprek. Hoe is 't nu met Luuk? Zijn het spugen en de koorts nu over? ooooo en ik vergeet helemaal te zeggen dat ik van het kdv een superleuk moederdagcadeautje krijg: samen met Deane naar een bloemist hier in de buurt, waar hij voor mij mag gaan bloemschikken. Briman vertelde dat ze hem de keuze hadden voorgelegd: of hij zou met Deane naar die bloemist kunnen gaan en dan het bloemstuk aan mij geven, of ik kan samen met Deane gaan. Hij dacht (terecht) dat ik het laatste leuker zou vinden. Vond het wel heel origineel!
@bri; ja sem heeft nu een stuk of 8 bobbi boekjes en dat zijn echt leuke boekjes om voor te lezen hij leest mij ook voor dan haha fijn dat betti lekker begint te kletsen en deane zonder luier, stoer zeg! leuk idee van kvd zeg!!! ben volgens mijn berekening 24-12 uitgerekend, tja vind het zelf een rotmaand, maar goed sommige dingen vallen niet te plannen @booky dank je wel meid! @kwebbeltje dank je wel!!! @all; dikke knuffel en fijne dag nog!!!
Genieten jullie ook zo lekker van de zon en kids uiteraard? Marleen...ben benieuwd hoe het gegaan is. Isra...hoe is het bij jullie?
Wat goed dat je eraan gedacht hebt Kwebbel. Gesprek ging alleen niet door.... Hij belde gisteren af. Is nu verzet naar vrijdag. Later typ ik meer, zit nu met Luuk op schoot is niet handig.
@Kwebbel mooie lounge set. Daar zou je vast heel veel plezier van hebben. @Bri wat een super leuk en origineel cadeau zeg. @wolfje t'ja sommige dingen zijn niet te plannen meid. En je zult zien dat je straks december ook een hele mooie maand vind. @hier bijlezen doe ik meestal even snel op mijn iphone, maar het reageren wil nog niet altijd lukken Maar het gaat hier heel goed. Vandaag wel een beetje een tranen dag. De kraamverzorgster was voor het laatst en daar had ik toch wel veel moeite mee. Ik vond het echt zo'n lieve meid.... En ze heeft zo goed voor ons gezorgd..... Maargoed ook wel weer lekker om het nu weer zelf te doen. Jill heeft al helemaal een ritme keurig om de 3 uur en s'nachts om de 6. Dus dat is heerlijk. Echt wel weer genieten zo'n lief klein mensje om voor te zorgen en om mee te knuffelen.
@ wolfje kan me je gevoel voorstellen, maar komt vast goed meid! @ isra ach meis.....is zooo moeilijk he, afscheid nemen van zo'n lieve kraamhulp! wat heerlijk dat Jill zo'n tevreden meisje is. @ kwebbel mooie loungeset! Wij hebben er twee jaar geleden eentje gekocht, ook geen goedkope maar dat zie je er wel aan af! Geniet ervan met dit mooie weer! @ bri wat een leuk moederdagkado! Ik heb voor mezelf een moederdag/verjaardagskadootje besteld: een nieuwe telefoon, haha! wat doen jullie kindjes het al goed zonder luier! hier wel een paar keer per dag op het potje, maar zonder luier wil hij nog niet. In de vakantie maar eens een beetje meer stimuleren....
Isra, kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. Had ik ook toen onze kraamverzorgster voor het laatst was. En ik krijg helemaal de kriebels van hoe je omschrijft hoe je het ervaart weer een kleine baby te hebben. Ik ga echt mn best doen voor 9 juni want ik wil het niet missen.