isra; elke maand is mooi/speciaal om te bevallen, maar gewoon die dec drukte erbij... pff... heb al 2nichtjes die 1ste kerstdag jarig zijn en een neefje 2de kerstdag... hopelijk komt hier n2 2 er niet ook nog bij op zulke dagen, maar goed ook dan komt het weer goed... moet me daar nu ook helemaal nog niet druk om maken... wat fijn dat je meid het zo goed doet mielenl; ja tuurlijk komt dat goed... mams; hoop dat jij snel zwanger bent meid! all; knuffels
Dat zijn wel veel kerstkindjes in de familie, wolfje! ik zal dit jaar voor de 40e keer (slik...) mijn verjaardag op 5 december mogen vieren. Ik heb het nooit vervelend gevonden, en ook goede herinneringen aan mijn verjaardagen als kind. Zal wel druk geweest zijn voor m'n ouders (maar ja, op welke dag ik ook jarig was geweest, voor hen was het hoe dan ook druk met 9 kinderen ) Je vindt er hoe dan ook wel een modus voor om alle feestelijkheden te combineren en om je kind een fijne verjaardag te bezorgen. Maar ik snap het wel hoor, dat het niet je eerste keus zou zijn om met kerst te bevallen, ook al ben je nog zóó blij met je zwangerschap en had je daar niet nog een maand op willen wachten. mams, je moet er zéker bij zijn op 9 juni! al moet ik je hoogstpersoonlijk komen halen aaaaah zo schattig, er zwemt hier een mama-duck voorbij met een stuk of 8 baby eendjes. (mijn thuiswerkplek kijkt uit op de gracht, met daarin véél eenden. heel idyllisch...)
Bedankt nog (beetje laat maargoed) voor je felicitatie. Hier gaat het niet zo goed. De pijn van de bekkeninstabiliteit lijkt alleen maar erger te worden. Zo erg soms dat ik gewoon misselijk en echt beroerd ben van de pijn. Kan ook steeds minder en daarom ben ik hier niet veel meer te vinden. Ik blijf het rustig aan doen en probeer zo mijn tijd uit te zitten. Ach en ik probeer ook positief te blijven want ik moet nog maar 8,5 week. lief dat je het vraagt.
Hey H25, wat rot dat het je zo zwaar valt. 'genieten' is dan zo'n raar begrip, het is inderdaad meer je tijd uitzitten dan iets anders. Het is maar goed dat je er zoiets moois voor terug krijgt. Maar dat maakt je pijn nu ook niet minder... Neem je rust, dat is het enige wat je nu nog kunt doen, vrees ik. Misschien af en toe een goede massage bij een bekkenfysio, daar heb ik wel wat verlichting van gehad. Liefst een die ook aan je man uitlegt hoe hij je kan helpen. Sterkte! En idd, nog maar 8,5 week en dan is daar je beloning!
bri; ja idd, zal het vooral voor kind ook naar vinden om op zo'n dag jarig te zijn... maar net wat je zegt, ook daar vinden we ons wel een weg in... h25; dank je wel meid! maar wat ontzettend vervelend bekkeninstabiliteit... doe rustig aan en hopelijk komt de kleine mooi optijd, zodat jullie samen kunnen gaan genieten!! all; dikke knuffel
H25...wat vervelend zeg dat je daar zoveel last van hebt. Lijkt me een reden dat ze je niet tot de 40 weken laten lopen. Begrijpelijk dat je hier niet veel te vinden bent. Kalm aan meid. Hier zijn de kids op de speelzolder aan het spelen. Komt Tijn net naar beneden omdat hij toch z'n sokken aan wilde. zo trof ik meneer aan Hoewel meneer .........
kwebbeltje wat lekker dat hij lekker op de zolder speelt... hier doet sem dat echt niet, ook niet op zijn kamer nee alleen in de woonkamer, of buiten... ach kan ik me nek nog eens breken over al dat speelgoed haha
Was de foto vergeten , maar nu kunnen jullie zien wat ik bedoel met meneer??? Wolfje....ik vind de speelzolder ideaal. Op de slaapkamers wordt hier eigenlijk niet gespeeld. Maar dat is dan ook niet nodig.
Ik geef Tijn groot gelijk: zo'n mooie outfit en dan geen sokken aan, dat kán natuurlijk niet! Deane kan ook heerlijk op zijn kamer spelen. Als hij tussen de middag niet wenst te slapen, speelt hij rustig anderhalf uur op z'n kamer. Daarna moeten we natuurlijk wel even samen opruimen
Whahaha... geweldig Kwebbel!! Je moet het toch een keer geprobeerd hebben hè. Jochem kan zichzelf nu ook steeds beter vermaken. Alleen buiten niet. Hij is echt bang van alle beestjes buiten.
Corina...heeft Jochem nog steeds zo'n angst voor de beestjes? Heb je al eens een boekje met plaatjes geprobeerd? Of dat jezelf een klein beestje op je eigen hand neemt en dan rustig uitlegd dat het beestje niets doet. Lastig hoor!
Kwebbel, het gaat wel al wat beter. Maar je moet ook echt mee naar buiten. En als hij bv in de zandbak of op de trampoline gaat moet je echt naast 'm gaan zitten. Proberen zelf ook niet schrikachtig te doen als we wat zien. Hebben al spinnen en mieren bekeken. Maar toch blijf het wel een beetje een probleem.
corina;lijkt me vervelend zo'n angst! hier zelf helemaal panische voor wespen (tja 2x toe in het zkh beland omdat ik in me tong geprikt was...) vreselijke dieren!
30 bevallen april mama's van 31 baby's 22 jongens 9 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel Mams136 - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Butterfly24 - zo 20 april 2008 - Agnes Johanna melissa Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha 8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -------------- 1970 gram tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm Mams136 - Tygho --------- 3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ? Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm Gewicht/Lengte met 3 jaar boni001 -Jasmijn ----------- 13.700 gr. - 97 cm Mams136 - Tygho ----------- 13.750 - 94 cm Bri - Deane -------------------15.200 gr. - 95 cm H25 -Alyshia ----------------- 16.000 gr. - 100 cm wolfje22-sem------------------16.200gr.- 100cm Voorlopig even laaste berichtje. Als ik me weer goed voel kom ik weer langs. Ben in ieder geval weer bijgelezen.