Wolfje, denk ook dat daar de angst vandaan komt. We hebben iedere keer in augustus een wespenplaag. We wonen naast de bakkerij, dus veel zoetigheid vooral een zoete lucht. Bovendien was het hier een paar jaar geleden nog een weiland.
Hallo! Was ik weer eens. Ik lees wel veel mee maar de tijd en energie ontbreekt me soms om te reageren. Druk met ook leuke dingen gelukkig... met het mooie weer waren we ook veel buiten. 9 juni: ik heb het iig in de agenda gezet. Maar ik kijk nog even of het lukt. Hebben jullie eigenlijk al een tijd afgesproken? Ik kan natuurlijk altijd over Apeldoorn terug en dan bij mijn moeder langs... Corina, vervelend dat hij zo bang is voor beestjes. Ik lees wel even mee voor evt oplossingen, hier is ze namelijk bang voor lawaaierige dingen. Laatst stond er ergens een scooter (gewoon op de standaard, dus uit), toen zei ze al, mama daar ben ik bang voor. Toen ben ik met haar op de arm gaan kijken. H25, hoop dat het snel wat beter gaat. Vandaag kreeg ik een bosje bloemen van J, had ze zelf uitgezocht bij de bloemenwinkel "omdat je zo'n lieve mama bent". Nou, dan smelt je toch helemaal...
boni; wat lief zeg!!! hier trouwens angst voor honden... maar dat vind ik niet erg, hij loopt er met een grote boog omheen en pakt snel mijn hand...
Ah wat lief Boni! Wolfje, Jochem is ook bang van honden. Toen hij net kon lopen is hij hier op het strand besprongen door een hond wat toen net zo groot was als hem zelf. Zolang ze aangelijnd zijn gaat het goed, maar als ze los lopen komt ie heel snel naar mij
Wat ontzettend lief Boni!! Daar smelt je toch helemaal van!! Nou ik ga er snel weer vantussen, zodalijk komt er iemand van het hoveniersbedrijf onze tuin alias puinbelt bekijken. We hadden gehoopt de tuin al af te hebben dit weekend maar Harmen is zovaak en zolang weg dat het gewoonweg niet lukt. Momenteel zit hij in Roemenie(sinds zondag en zaterdag komt hij terug) en maandag gaan we op vakantie. Hopelijk kunnen hun onze simpele plannen voor een leuk prijsje realiseren.
Sorry meiden, ik kom er soms niet toe om te reageren. De fysiotherapeut is net geweest om een motorische test te doen bij Luuk. Daar werd ik niet blij van.. Hij kon scoren tussen de 0 en 19. Het gemiddelde is 10. Hij scoorde maar 3 punten.. Dat betekent dat zijn ontwikkeling rond de 2 maanden zit terwijl hij nu 6,5 maand is. Dat is wel weer even slikken als dat zo zwart op wit op papier staat.
Wow jeetje Marleen kan me voorstellen dat je daar van schrikt. En het is ook helemaal niet erg dat je er niet toe komt om te reageren. Hebben we allemaal weleens en jij hebt toch heel wat meer zorgen met Luuk
grrrr, hele post weg (wifi viel weer eens uit) marleen, dat zijn waardes waar je idd niet blij van wordt. er wordt wel vanuit alle disciplines naar jullie kleine man gekeken he.... wanneer staat zijn opname gepland, na het weekend? geniet er nog maar even van dat je hem nu thuis hebt. boni, wat een schatje is Jasmijn met haar bloemetjes. zou superleuk zijn om jullie ook te zien op 9 juni! volgens mij hadden we nog geen tijd afgesproken. voor mij maakt het eigenlijk niet uit, de slaapjes vallen er wel omheen (betti slaapt wel in de auto en deane kan het prima overslaan). Deane is ook bang geweest voor honden. Eerst vond hij ze helemaal leuk, net als Betti nu. Toen ineens vond hij ze doodeng, wilde meteen worden opgetild als hij er een zag. Dat deed ik dan maar, maar liet wel merken dat ik niet bang was voor honden. Als wij ze dan wel aaiden, hoefde hij dat natuurlijk niet te doen. Nu vind hij het wel oke, alleen als ze groter zijn dan hij wil hij wel een handje vasthouden. En hij zal er niet zelf op af gaan om ze te aaien, terwijl hij dit met katten wel doet. Dus ik denk dat dit soort angsten wel overgaan als je ze er de tijd maar voor geeft, en zelf laat zien dat je er niet bang voor bent. (zei ik heel wijs, terwijl ik panisch word van vlinders in huis...) Met wespen is natuurlijk wel lastig dat je die zelf ook niet lief vindt en gaat aaien, maar dat je ze het liefst wilt wegjagen. Uitleggen dan maar, zonder ze gevaarlijker te maken dan ze zijn. Maar als je jaarlijks echt een plaag bij je huis hebt, is dat niet fijn lijkt me. Zou zelf ook niet graag buiten zitten als het er wemelt van de wespen...
Boni...och wat lief. ** smelt ** Marleen......het beeld wat Luuk geeft blijkt me doen denken aan het zoontje van een oud collega van me. Die is nu inmiddels 6 jaar maar met het nivo van een kind van ik geloof 10 maanden Dat zal ook nooit beter worden bij hem. En wat hij nu exact heeft....één of ander syndroom, maar een definitieve naam heeft het nooit gekregen. Hier net de tuin weer wat meer aangekleed. De bakken aan de schutting zijn weer gevuld evenals onze bloembakken waar deloungeset staat. Staat gelijk weer fleurig. Nu eerst even een bakkie thee. Wat betreft de meeting: Mij lijkt rond de klok van half 11 wel een mooie tijd. Kunnen kindjes ook evt op de terug weg in de auto slapen en dan kan ik rond 15.15 zelf de meiden weer van school halen.
Jeetje Marleen, toch moeilijk om het zwart op wit te zien. Hoop zo dat de aankomende opname wat duidelijkheid met zich mee brengt. Wat een schatje Boni!!! Mats vindt andere honden ook heel spannend. Terwijl we hier een best exemplaar hebben rondlopen. Naja niks mee mis opzicht dat ie niet zomaar op iedere hond duikt. Kwebbel, staat dan gelijk gezellig heh wat kleur in de tuin. Half elf lijkt me ook een prima tijdstip. Mams weet je al meer over de tuin?? Leuk om daar mee bezig te zijn. Mocht ik hier niet meer reageren dan alvast een fijne vakantie. Hier vandaag ziek . Veel geslapen nu werkt de paracetamol en kan ik niet slapen . Hopen dat het 1 dagje is, het weekend is weer aardig druk...
booky ; beterschap marleen wat heftig meid :x dikke knuffel mams; alvast fijne vakantie gewenst! kwebbeltje; ja lekker hoor gevulde bloembakken hier; kreeg van ML heel lief reep chocolade...bah werd er naar van, heb hem niet opgegeten, smaakte nergens naar en kreeg het niet weg... oh en normaal ben ik er verslaafd aan! hoezo ondankbaar
wolfje, maar dat is wel handig voor de lijn he.... ik heb me toen ik zwanger was van Betti helemaal rondgegeten aan melkchocolade, was er totaal verslaafd aan (ben er normaal ook niet vies van, maar toen gingen echt alle remmen los). wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af he... wel heel lief van wolfman, natuurlijk.
We hebben een hele goeie deal gesloten wat betreft de tuin Maandag gaan we op vakantie en in die week gaan ze onze tuin doen Leuke prijs afgesproken voor alles Dus we gaan maandag weg met een puin, en komen vrijdag terug met een tuin Booky beterschap! Wolfje, raar he dat je ineens dingen niet lekker vind waar je normaal gek op bent en andersom.
Booky...beterschap meid. Ik hoop dat je je vandaag weer beter voelt. Mams....alvast een hele fijne vakantie. En het klinkt als een super deal Gisteren besloten omtoch niet naar de panne te gaan omdat daar veel bewolking was voorspelt Dus vandaag een dagje Tivoli (bij nijmegen) en morgen de hele dag naar scheveningen. Iedereen een goed weekend en een hele fijne moederdag zondag.
Kwebbel dat is ook erg leuk toch Wolfje, gek wat die hormonen met je doen hè MAms, das een goede deal. Zit je zelf ook niet met de rommel en kom je thuis met een 'nieuwe' tuin
We zitten al een poos in de rommel dus ik ben er erg blij mee dat het volgend weekend voorbij is! Dan moeten we alleen nog een afdak bouwen, een buitenkeuken en een koungeset aanschaffen en dan is het helemaal klaar. Meiden ik wens jullie een fijn weekend, ik ga naar mn paps en mams met de kleine man. We gaan lekker daar eten. Surinaamse toktok (ik gebruik het woord kip niet meer want tygho eet geen kip want die komen van de boerderij...de mafkees)
hahaha, gevoelig jongetje, die tygho. ik ben er juist lekker expliciet in. van mij mag deane best weten dat dat lekkere vlees vroeger een leuk beestje was. tot nu toe eet hij er geen hap minder om
mams; geniet van je vakantie en dan is je tuin klaar, spannend! kwebbeltje; veel plezier! hier; manlief vind me veel meer sjaggie als toen ik zwanger was van sem, maar volgens mij is hij het van toen alweer vergeten
hi meiden, Ik ben nog erg zoekende voor mezelf een ritme te krijgen. Met 2 kids is dat toch wel even anders. Ik ben erg druk met Jill en wil daarnaast natuurlijk Ryan ook de nodige aandacht geven. En nu was Ray al die tijd nog thuis, maar vanaf volgende week moet ik het zelf gaan doen. Het zal wel even een organisatie worden Even een vraagje hoor. Dinsdag gaat Ryan weer naar de PSZ en dan gaat Jill natuurlijk mee. En als ik Ryan ga wegbrengen neem ik haar ook mee naar binnen. Maar als ik hem ga ophalen sta ik altijd bij het hek, dit duurt zo'n 2 minuten. Laten/lieten jullie dan de baby's in de auto of haalde jullie ze er dan toch uit?? Ik sta 5 meter bij mijn auto vandaan?? HIHI waar je je eigen al niet druk om kan maken he Ik vind half 11 / 11 uur prima wat betreft de meeting. En wat doen jullie met de lunch?? Zal ik voor broodjes zorgen?? Isra kijkt nu gelijk even lief naar Corina hihi.