April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mams, mooie spam. Vooral die ene met het aapje aan de buggy

Boni, wat een prachtige verjaardagsjurk

Isra, geweldig dat Ryan het zo naar z'n zin heeft gehad bij Roel. ?En ook nog echt dikke tranen, arme vent. Hier ook nogal eens eentje die niet met me mee wilt als we ergens zijn.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hele mooie spam gezien.
    Mams...leuk hoor naar de aapjes. En Boni....echt een feestjurk.

Isra....wat een boef ook. Hij had het wel slim bekeken om onder de trampoline te gaan zitten :D:D Hij zal wel gedacht hebben..als mama mij hier komt halen zit ze vast :p:p

Hier het kado ook binnen. Mijn moeder belde net dat het pakket gearriveerd was :) Ben benieuwd.
    Nu nog namens Eva en Isa een kleinigheidje kopen dan langzaam aan 2e paasdag gaan voorbereiden voor het dubbel feest. Hoop dat de weergoden mee zitten die dag.

Zondag gaan we bij Jan Klaassen paaseieren zoeken. Dit vanuit kwebbelmans werk. Leuk dus.

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik moet er wel een beetje om lachen hoor en Martin moest gisteren ook lachen toen hij het las op Hyves...:) Leuk om de mannetjes zo samen te zien spelen.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het feest is hier weer voorbij. Vanmorgen heeft Roel getrakteerd op de PSZ. Was ook erg leuk. Mooie feestmuts van Bob de Bouwer had hij op en ik had een egel gemaakt om te trakteren. Nu is hij druk aan het spelen met al zijn nieuwe speelgoed. Het is maar goed dat hij bijna niks gehad heeft. ;)

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    En nog even een post om een abonnement in te stellen, vergeet ik steeds...

Leuke foto's trouwens Boni en Mams!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Roel en tygho ook van harte!!!

Nou hier was gister het feest geweldig!
    Gingen samen zingen op bed... en toen 2 kadootjes uitgepakt...

Beneden ontbeten en aangekleed, toen de rest van de kado;s
    oa dvd diego en thomas... leertelefoon cars, kleren...

toen de taart met cars en takel... kaarsen uitgeblazen en toen kwam de eerste viste tot 's avonds 22.30uur... sem is rond 21.45uur gaan slapen, maar erg hoesten daardoor 2 keer gespuugd.

Maar zijn verjaardag was super!

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb even de meetingslijst opgezocht.

Donderdag 9 juni a.s bij Isra thuis. Tijd nader overéén te komen.
    * Kwebbel & Tijn
    * Bri, Deane & Betti
    * Corina & Jochem
    * Miele & Bosch (onder voorbehoud)
    * Marleen, Roel & Luuk
    * Lisanne, Mats & Nils
    * Nicky, Jari & Noa
    * Isra, Ryan & ??

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Jullie zullen het niet geloven,maar ik zat rond de klok van 12.00 weer bij de HA :(

Ik moest vanmorgen nog 1 keer urine inleveren en dan kan je vanaf half 2 bellen voor de uitslag. Maar kwebbel was vanmiddag niet thuis dus ik dacht als ik Tijn nu ophaal van school rijd ik gewoon even langs en vragen of de uitslag er al is.
    Zegt de assistente tegen mij de arts moet zelf even bellen :$:$....dan krijg je al zo'n onderbuiks gevoel want dat is niet voor niets. Alle scenario's al door mijn hoofd,maar ik dacht ook ik ga hier niet weg voordat ik dan de arts gesproken heb.
    Assistente tegen mij....de dokter heeft een patiënt dus ze heeft nu geen tijd. Ik....dan wacht ik wel tot ze wel tijd heeft :D
    Na een kwartier wachten (incl. buikpijn) mocht ik naar binnen.
    Urine gaf een spoortje suiker aan. Ik zeg is dat alles? Was zo opgelucht. Bloedsuiker ter plaatse geprikt en die was hardstikke goed. Waarschijnlijk potje niet schoon.
    Whaaaaaa.......hoef niet meer opnieuw urine in te leveren.

Ze vertelde me nog wel even dat ik nog wel een maand nodig zal hebben voordat ik me weer de oude voel :$:$
    Krijg overigens wel steeds te horen dat ik een smal snuutje heb gekregen :):).....dat is dan ook het grote voordeel van ziek zijn ;)

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kwebbel, dat was dan wel even schrikken idd. Gelukkig viel het mee.

Isra, wat lief van Ryan! En meldplicht! :D :D :D

Leuk dat alle verjaardagen zo geslaagd waren.

11. Bri

Bri Niet meer actief

Zo ik heb jullie weer gevonden, in deel 3 alweer.

Alle kindjes en mama's die de afgelopen dagen jarig geweest zijn: van harte gefeliciteerd!
    Ben erg druk geweest, paar dagen continu aan het werk, kinderen uit logeren. Was hectisch maar erg leuk. Daarom niet/weinig geweest hier.

Wat een prachtige verjaardagsjurk zag ik. Pas had Betti een wit jurkje met geborduurde bloemetjes aan. Zegt Deane: kijk, hij is een prinsesje! Dat zou hij vast en zeker ook van Jasmijn gezegd hebben.
    Zo gek, hij weet precies wie een hij of een zij is, en jongetje of meisje, maar in een hele zin zegt hij altijd 'hij' als hij Betti bedoelt.

Meeting: tijdstip maakt mij niets uit. Betti slaapt sowieso in de auto, dus die haalt haar 2 slaapjes wel. Deane slaat z'n middagdutje steeds vaker over en ook hij zal heen of terug wel even z'n ogen dichtdoen. Komt goed dus.
    En allemaal: komen hoor! Het lijkt me supergezellig!!

12. Bri

Bri Niet meer actief

O ja, afgelopen weekend is alwéér een nichtje van mij bevallen, van een prachtige dochter. Heb toevallig gisteren met Deane door een oud fotoalbum gebladerd, waar mijn nichtjes als baby en peuter in staan. Zo grappig en een beetje vreemd: 3 van hen hebben inmiddels zelf een baby en de 4e is zwanger. Ik voel me zelf ineens wel heel oud, nu ik dat zo zie.

Deane heeft sowieso ineens veel belangstelling voor foto's. Zijn babyalbum, maar ook van mij en van Briman. Hij bladert er graag samen doorheen. En zo kwamen we er ook op dat ik vroeger wel een papa heb gehad maar dat die dood is. "Waar woont jouw papa nu dan?" Mooie vraag. Ik heb maar geantwoord dat hij nergens meer woont, hij is er niet meer. We zullen wel zien of dat een beetje bij hem landt. Hij heeft pas ook een dode vogel gezien, hij was wel geboeid door dat fenomeen.

Tijdje terug raakte Deane helemaal overstuur toen ik bij het naar bed brengen zei: Nu moet je gaan slapen, want ik ga weg (bedoelde: ik ga naar beneden). Later realiseerde ik me, dat zijn vriendje op het kdv zegt dat zijn mama weg is. En die mama leeft niet meer. Dus misschien was Deane wel bang dat ik weg ging en nooit meer terug zou komen. Sindsdien zeg ik nooit meer dat ik weg ga, maar ik zeg er altijd bij waarnaartoe ik ga.
    Moeilijke onderwerpen voor zo'n klein jochie, maar hoe jong dan ook, je kunt het niet van ze weghouden...

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meldplicht :D alles is nog rustig.

Vanmorgen een lief vriendinnetje langs geweest die mijn voetjes heerlijk heeft gemasseerd.

Kwebbel nou dat was idd wel even schrikken zeg, maar gelukkig valt het mee, maar dat je lichaam zolang nodig heeft om te herstellen, hopelijk duurt het bij jou iets minder lang!

Bri ja je moet nu echt over dingen gaan nadenken hoe je het zegt want die kleintjes kunnen dit heel anders opvatten.

Wat betreft de meeting we hebben een hele lijst die deze dag zou kunnen dus wat mij betreft staat hij vast en gaat het er eindelijk van komen. Hopelijk kunnen Marleen, mams en boni wat regelen of wat later aanschuiven, dat zou namelijk wel erg gezellig zijn!

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri....kan me voorstellen dat deane angstig was met deze vergelijkingsmateriaal dat een moeder weg is en blijft.

Isra...keurig gemeld :) Spannend hoelang/kort het nog gaat duren.

Hier vandaag weer voor het eerst gewerkt. Het was echt k*t! Rond half 10 zegt mijn lieve collega....gaat het wel? Ik me nog groot houden.....zij: echt? :(:(:(:( nee, eigenlijk niet :(:(:(:(
    Alles kwam er met een snik en een traan uit. Ook een goed gesprek gehad met mijn leiding gevende. Resultaat.....heel veel begrip....morgen had ik nog een late,maar ik moet thuis blijven....en dan dinsdag weer een los dienstje draaien als het gaat.
    Daarnaast heb ik vanuit mijn werk weer de huisarts gebeld en gezegd dat ik nu aan het werk ben en dat ik bloed wilde laten prikken. Alle ontstekingswaarden en de nierfuncties had ik samen met mijn collega's bedacht. Om 15.00 rolde er een fax uit met een lab-aanvraag :D
    Naar het lab wezen prikken en om 15.45 had ik alle uitslagen binnen want die kon ik nu zelf opzoeken.
    De bezinking is licht verhoogd de rest was allemaal prima gelukkig. Bezinking zegt iets over ontsteking. Dus dit verklaard waarschijnlijk ook de temp schommelingen nog.
    Waarschijnlijk is die dus een stuk hoger geweest en is alles op z'n retour...alleen duurt het allemaal voor mijn gevoel lang.
    Ben in ieder geval wel een stuk gerust gesteld nu. Ga nu maar lekker van het weekend genieten en van de kids en manlief. En natuurlijk alles op z'n relax stand ;);)

Sorrie voor mijn ego verhaal again....maar wel fijn om het even van me af te typen.

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Geeft niets hoor Kwebbel voor je ego bericht. Je hebt het gewoon goed te pakken gehad. En dan duurt het herstel gewoon veel langer. Wel fijn dat je veel begrip kreeg van je leidinggevende en je gewoon thuis mag blijven. Onbegrijpelijk dat je dan zo geveld kan zijn hè. Nou nog beterschap, rust lekker uit en een dikke knuffel.

Isra.... spannend!!!

Morgen lekker naar de musical van de AH kaartjes dus ben benieuwd. Daarvoor gaan we nog even shoppen in Den Haag met z'n tweetjes. Als Peter tenminste een beetje uitgerust is. Want die zit er op het moment flink doorheen. Is zo gaar als wat door die extra drukte met de bolussen. En dan moet het volgende week nog Pasen worden, dat beloofd nog wat.

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina....thanks.
    Jullie een heel fijn weekend en geniet er maar lekker van. Hopelijk kan manlief dat ook.

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Kan me voorstellen dat je het prettig vind om even van je af te typen. Het duurt ook allemaal zo lang en dan is het heel rot als het werken nog steeds niet lekker gaat. Je hebt het echt goed te pakken gehad... Geniet van het weekend en rust goed uit!

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    28 bevallen april mama's van 29 baby's
    21 jongens
    8 meisjes

Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio
    mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle
    4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana
    LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander
    Corina- di 1 april 2008 - Jochem
    Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin
    tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin
    Isra - do 10 april 2008 - Ryan
    Tearke - do 10 april 2008 - Jurre
    Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus
    Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani
    Marleen - zo 13 april 2008 - Roel
    Mams136 - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit
    Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah
    bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn
    Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas
    Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan
    Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver
    H25 - do 17 april 2008 - Alyshia
    kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn
    Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria
    Butterfly24 - zo 20 april 2008 - Agnes Johanna melissa
    Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha
    8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano
    Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn
    Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina
    Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha
    Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan
    Chelleke – zat 26 april 2008 - Damian
    Kili - vr 9 mei 2008 - Andy

Agenda

Maten en gewichten

geboortegewicht en lengte
    tweeling1- Lars -------------- 1970 gram
    tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram
    mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm
    LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm
    4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm
    boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm
    Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm
    Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm
    cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm
    Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm
    Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm
    Mams136 - Tygho --------- 3530 gr. - 49 cm
    Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm
    H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm
    Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm
    Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm
    Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm
    Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm
    Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm
    Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm
    Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm
    AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm
    Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ?
    Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm
    Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm
    Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm

Gewicht/Lengte met 3 jaar
    Bri - Deane -------------------15.200 gr. - 95 cm

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wayne en Mika, van harte gefeliciteerd!

Kwebbel, lekker rustig aan doen! Knuf voor jou.

Las op Twitter van een blaasontsteking bij Mams, ook beterschap.

Hier ook niet echt super in orde, maar vanavond eens vroeg naar bed...

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Corina, veel plezier vandaag. Hopelijk kan Peter een beetje ontspannen.

Deel Deze Pagina