Heb net iedereen van de meeting een PB gestuurd met daarin mijn adres. behalve de meiden die mijn adres al hadden Mams, Booky, Marleen en Corina. Mochten ik toch nog iemand vergeten zijn, laat het me even weten
Bedankt voor je berichtje Isra, zal straks ff antwoorden Meiden, ook ik heb er reuze veel zin in. Na 4 jaar eindelijk elkaar in real life ontmoeten. Marleen hoop dat jij ook nog kunt komen, je hoort er ook bij hoor! Wolfje, vreselijk is dat hè die onzekerheid in de eerste weken. Hopelijk heb je van de week een prachtige echo Kaartjes zijn inderdaad vrij prijzig. Maar is ook echt de moeite waard vind ik.
Marleen...gaat het slapen goed bij Luuk zonder inbakeren? En wat heerlijk dat je nieuwe studio aan het vorderen is. Als die klaar is kom ik graag een keer kijken en uitproberen Zou geweldig zijn als jullie begin Juli even een weekje weg kunnen met het gezin. Even uit je eigen omgeving. Al een idee waar naar toe? En hopelijk ben je er 9 juni incl. je 2 kleine mannen bij. Maar wat niet gaat dat gaat niet. Isra...zo deed ik dat ook vaak bij wegbrengen van de meiden. Met name als het wat slechter weer was. Kon precies zien wanneer de kinderen naar buiten kwamen...uitstappen...en vrij snel weer met alle kids in de auto Helemaal goed toch! En lekker dat alles zo 'natuurlijk' verloopt. Wolfje....nog 1 dag wachten en dan een spannende dag waarbij je de uurtjes zult aftellen. Je hebt vast morgen een geweldige echo. Als ik morgenavond terug kom van werken zal ik direct even kijken hoe het gegaan is. Booky....lekker dat sporten. En moest wel lachen om je verhaal over het dolle kwartier. Maar heerlijk dat ze samen zon schik hebben.
@Kwebbel: Slapen zonder inbakerdoek gaat hartstikke goed. Sinds hij uit het ziekenhuis is heb ik hem niet meer gehoord 's nachts. Alleen afgelopen nacht een paar jengeltjes, maar toen viel hij zelf weer in slaap. Altijd goed als je komt kijken in de nieuwe studio en straks ruimte genoeg voor de hele familie Wij willen eigenlijk ook nog een keer richting Duitsland om jullie stulpje te bewonderen Ik heb nog geen idee waar we heen willen op vakantie. We gaan denk ik de eerst of tweede week van juli, maar hangt helemaal af van Luuk en het ziekenhuis of we überhaupt wel gaan. Het kan best zijn dat hij rond die tijd de scopie gaat krijgen en dan kan het dus niet.
Gelukkig dat het slapen zo goed gaat! Ik kan me voorstellen dat je nu nog niet weet of je kunt komen op 9 juni, maar ik hoop het natuurlijk wel. Corina, ik ben vorig jaar in Gelredome geweest. Niet voor Marco, maar voor Prince. Wel een mooi stadion, bereikbaarheid en parkeren is redelijk, maar de manier waarop het toen was opgebouwd was niet zo handig. Wij hadden zo'n beetje de duurste plaatsen (1e ring, zijkant) maar hadden erg slecht zicht op het podium, dat was voor een groot deel verstopt achter de luidsprekers. Ik hoop voor je dat je straks meer kunt zien. Heb mezelf nu getrakteerd op een enorme uitspatting: een personal shopper is nu voor mij aan het winkelen, voor nieuwe zakelijke kleding. Heb haar een pak met geld meegegeven (vreemd gevoel, met iemand die je net een uurtje kent) en ze heeft m'n hele kledingkast doorgenomen. Wel confronterend hoor... Ze deed het superaardig, dus geen probleem, maar het blijft een raar idee dat een vreemde zomaar in je kledingkast duikt. Maar ja, ik heb zelf geen idee meer wat ik naar m'n werk aan kan, heb geen tijd om uitgebreid te gaan winkelen (ga op m'n vrije dagen liever iets met de kids doen) en ik ben wel heel benieuwd waar zij straks mee aan komt zetten. Nu moet ik weer aan het werk. Thuiswerkdagje vandaag, dus hop, aan de slag!
Bri....een personal shopper....moet direct een beetje aan de boeken van shopaholic denken . Maar hoe gaat dat dan....hoe komje aan zo'n persoon....babbel je daar dan mee....ze kijkt dus in je kledingkast....neemt ze nog maten op....en dan straks alles passen en kijken hoe het zit/staat?? Ben benieuwd naar je ervaring, maar denk dat ik persoonlijk liever zelf ga shoppen hahahaha Neemt niet weg dat ik me kan voorstellen dat je je vrije tijd liever aan de kids besteed. Marleen..fijn dat het slapen goed gaat. Doe je speciale oefeningen die een therapeut heeft gegeven met Luuk? En hebben jullie inmiddels van je eigen bloed al een uitslag?
@Bri: Decadent hoor Ik moet meteen aan de PC Hooftstraat denken haha! @Kwebbel: Luuk krijgt 2x per week fysiotherapie thuis en dan krijg ik inderdaad tips e.d. We moeten nu actief gaan oefenen in een Bumbo stoeltje en wat oefeningen op zijn buik als hij op mijn schoot ligt. Nog geen uitslag van ons bloedonderzoek (chromosomenonderzoek).
Hihi, als ze naar de PC Hooft gaat, is ze snel klaar (want geld op). Vind het ook errug decadent, maar goed, ik had wat verdiend vond ik... Van tevoren moest ik een hele vragenlijst invullen en wat foto's opsturen. Vanmorgen hebben we gepraat (wat voor werk, wat voor type persoon, hoe ziet je dagelijks leven eruit) en heeft ze gekeken naar m'n lichaamsbouw en dit hebben we ook besproken. Geen maten genomen, wel twee goed-passende kledingstukken meegenomen (broek en blouse). Ik heb haar gevonden via een google zoekopdracht. En dan de sites bekeken van een aantal van die 'personal stylists' en vooral nog gezocht op reviews van andere klanten. Niet alleen op hun eigen site, maar ook (juist) op andere pagina's. Deze sprak mij het meeste aan: no-nonsense, geen kakmadam, aardige meid met goede referenties, redelijk tarief (niet de goedkoopste, maar ook bij lange niet de duurste). @marleen: zooo, Luuk heeft al een compleet workout schema. Tijd voor een personal trainer? Vindt hij het oefenen wel leuk? Veel kindjes vinden die bumbo seats wel heel fijn, kunnen ze ineens veel meer zien!
Hihi Bri, wel gaaf dat er iemand voor je is gaan shoppen. Ben benieuwd of ze met geslaagde dingen voor je terug komt. Vind het wel grappig eigenlijk MArleen, fijn dat het slapen goed gaat zonder het inbakeren. Jochem heeft ook een tijd in de Bumbo seat gezeten.
Ja, Luuk zou eigenlijk een personal trainer nodig hebben Maar ik denk dat ik zelf ook wel een eind kom. Bevalt je nieuwe auto goed Bri?
Roel zat met 4 maanden in de Bumbo, Luuk is morgen 7 maanden. Ben wel benieuwd hoe oud hij is wanneer hij zelfstandig kan zitten. Hoe is het met het afvallen Corina? Gaat nog steeds goed?
Momenteel even druk in mijn hoofd want ik heb het gevoel heel veel te moeten doen De komende 6 weken staan er 8 bruiloften gepland en die willen ook allemaal een boek dus véél werk. Daarnaast wil ik straks zo snel mogelijk gaan klussen in de studio, want ik moet zelf het plafond en de muren witten en de vloer in de lak of olie zetten. Ik las op internet dat je er 4 (!!) lagen op moet doen dus dat is nog een gigantisch werk. De gewone shoots in de oude studio gaan ook door en daarbij heb ik natuurlijk ook nog twee kids
Marleen, ja goed nog goed. Wel moeizamer dan in het begin. Na de weekenden zit er meestal weer wat bij. Vorige week een mindere week omdat ik ongi was. Nu van de week weer even streng zijn. Wow, wat goed Marleen dat je weer 8 bruiloften gepland hebt staan. Echt super!
@Corina: Het lijkt me in jouw geval zo moeilijk omdat je man bakker is... Is maar goed dat de mijne in de elektra/ICT zit Ik zou echt niet de discipline hebben met al die lekkere dingen om me heen.
Ja is inderdaad soms wel lastig. Ben ook echt een snoepkont. Maar ja, moet echt streng zijn anders komen we er nooit. Heb het voorheen ook nooit gekunnen, nu onder begeleiding gaat het wel goed.
Marleen en Isra, in de lounge vroeg iemand naar een leuke gezinsfotograaf in de regio Gouda. Nu neem ik regio´s nogal ruim, dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie url´s erop heb gezet als tip. Grappig dat je nog weet dat ik een nieuwe auto heb. Bevalt uitstekend! Ik rij er nu een half jaar in, bijna 12.000 op de teller, dus de eerste beurt moet nog komen. Maar hij rijdt echt lekker en het formaat is perfect.
Bri...bedankt voor de uitleg. Nooit geweten dat dat zo in z'n werk ging. Wel even straks het eindresultaat vertellen/showen hé. Marleen...druk druk druk! Stukje time-management doet vaak al wonderen, maar loop jezelf niet voorbij hé Corina...moet je erg streng zijn voor jezelf?
Hihi... probeer het wel Kwebbel. Want als ik ergens aan begin, moet het vaak op. Zoals een zak chips of snoep. Probeer bij trek steeds naar water te pakken of komkommer
@Bri: Is altijd goed als je mn website door geeft. Wie weet levert het wat op. Ik had zaterdag iemand uit de Meern, is bijna 40 km verderop en het komt wel vaker voor dat mensen van verder komen. Ja, had het onthouden van je auto, Mégane Estate als ik het goed heb. @Kwebbel: Is vooral druk in mijn hoofd denk ik. In de praktijk is het een aantal avonden werken om alles na te bewerken en het hoeft natuurlijk ook niet de volgende dag klaar te zijn (al streef ik er wel naar nabewerking en boek in 1 a 2 weken klaar te hebben). Ik loop mezelf niet voorbij hoor. Komt goed!
@kwebbeltje; pas om 18.15uur echo, als die goed gaan we ff naar het zwembad, me ma gaat namelijk met sem ff zwemmen en dan komen ze bij ons koffie drinken en dan kom ik op zp berichtje schrijven dus kan ff duren dat wordt idd de uren aftellen @bri; haha een ander op pad sturen om te shoppen benieuwd of je de dingen leuk vind waar ze mee aan komt @marleen; fijn dat luuk lekker slaapt zonder inbakeren! @hier; vrijdag zouden we weekend naar zeeland gaan, maar gaat waarschijnlijk niet door, onze auto staat weer eens bij de garage