wolfje, wat heerlijk dat je een mooie echo hebt gezien. klim lekker op je roze wolk en geniet van het uitzicht! klopte de termijn eigenlijk met wat je had berekend?
zelf dacht ik 8wk en 4dg en echo gaf aan 8wk en 5dg...maar met de 2de echo weten we waarschijnlijk meer
mijn ervaring: hou je eigen berekening aan. ik ben bij beide zwangerschappen op basis van de termijnecho iets vooruit gezet en ben 'daardoor' op 40+6 en 40+2 bevallen. maar allebei de bevallingen begonnen op exact 40 weken ten opzichte van mijn eigen berekening (EDLM); geboorte net in de nacht erna, dus 40+1. wanneer mag je weer komen? o wacht, ik zie 't al in je onderschrift, 06-06 is de mooie dag.
Wolfje.....super! Zolang de echo niet mer dan een week verschil aan geeft kan je gewoon je eigen berekening aanhouden. Dit wel afh. cyclusduur.
Wolfje, gefeliciteerd met de goede echo! Super.. Bri, ik wil ook foto's! Kan me er zo ook niets bij voorstellen . Of je trekt het aan op 9 juni natuurlijk, dat kan ook . All: paar drukke dagen achter de rug, moest extra werken maandagmiddag en dinsdagmiddag/avond achterstallige administratie opgeruimd. Woensdag is altijd drukke dag voor me, omdat ik dan 's avonds weer weg ga naar mijn koor. Maar vandaag lekker vrij, straks even naar de tandarts en verder niets gepland. Ik moet zelf voor controle en Jasmijn mag ook (ben benieuwd... ze is wel vaker meegeweest maar tandarts heeft nog niet eerder gekeken).
Schudden we elkaar de hand....wij mogen om 15.30 Trouwens die optie van Boni is ook heel goed. Bri trekt gewoon 9 juni alle kleding aan die ze nieuw heeft....laag over laag over laag....of een soort van modeshow dat kan en mag ook natuurlijk
Boni...hoe is het met Jasmijn bij de tandarts gegaan? Hier ging het goed. Tijn liet zijn zussen voorgaan en kroop daarna zelf in de stoel. Hield z'n mond goed open en de tandarts kon even goed kijken. Bij iedereen alles weer goed
lieve meiden... Kon vanmorgen niet op internet komen:x:x vanmiddag tassen gepakt en naar me opa geweest die is jarig... morgenvroeg 7uur vertrekken we, zal er dinsdag weer zijn dikke knuffel alvast voor jullie allemaal!!!
Wolfje...fijn weekend. Hier straks een middagje calamiteiten-training op het werk. Dan door naar de stad waar kwebbelman met de kids en zijn 2 broers zijn om op zoek te gaan naar 3 pakken voor de bruiloft. Morgenmiddag vier Eva haar kinderfeestje en wat een geluk dat het prachtig weer word. We gaan naar Jan Klaassen (kwartiertje rijden) dus kunnen de 8 kinderen lekker buiten spelen. Goed weekend allen.
Wij gaan dit weekend naar de kermis! Is er al sinds dinsdag en het is een echte kinderkermis, dus geen 'vervelende pubers' of keiharde muziek, hoorde ik van een vader op het kdv (die was er met het verjaarsfeestje van z'n dochter naartoe geweest). En attracties die leuk zijn voor kleinere kinderen. Lijkt me helemaal gezellig. wolfje, jij ook veel plezier. ik zag op hyves dat je het grote nieuws bekend hebt gemaakt. verder ook nog leuke reacties gekregen? Fijn weekend allemaal!