Mogguh meiden. Helaas gisteravond ongesteld geworden, exact op de verwachte dag dus wel een nette cyclus weer. Wel weer jammer, maar we beginnen natuurlijk net weer. Kom later vandaag ff uitgebreider lezen en reageren.
Jammer mams. Inderdaad wel weer een hele nette cyclus, dat geeft moed. marleen, wat een drukte, met je werk. Je wilt natuurlijk ook wel weer wat moois afleveren met die boeken - in die zin is het nooit 'af', je kunt altijd nog wel even dit of nog even dat.... Of heb je daar een truc voor gevonden? Ik kan altijd eindeloos doorpielen als ik een fotoboek maak. Maar goed, ik ben ook hobbyist en jij een profi, dus dan ga je er vast anders mee om. (oooo-ooooh, ik moet nu echt een keer Betti's eerste-jaarboek gaan maken! heb al wel foto's uitgezocht maar verder niet.) boni, sterkte nog. heb een tijd geleden ook iemand met ALS uit de (verdere) omgeving verloren. wat een vreselijke ziekte is dat, die gun je echt niemand! Hier een fijn weekend gehad. Deane is 2 keer naar de kermis geweest: zaterdag met ons 4-en, gisteren nog met opa en oma (papa moest nog wat werk doen en mama ging met Betti naar de 1e verjaardag van een neefje). Hij vond het geweldig! Alleen sommige dingen vond hij dan toch wel eng en wilde hij na 1 keer niet nog eens (grote opblaasbal waar je in kon, en die ging dan op het water. hij gaf geen kik, maar bleef doodstil zitten en na afloop zei hij: ik vond die een beetje spannend.... ik hoef niet nog een keer). Wat hij wel geweldig vond was zo'n trampoline waar je met bungy-elastiek op kon springen, dus hij in zo'n tuigje en maar springen! Ik was wel heel trots op m'n kereltje, hij was de kleinste die dit soort dingen deed.
Isra...een hele stap, maar wel een leuke. Door de knoop door te hakken valt er denk ik ook een soort last van je schouder. Gaat het goed met Ryan naar school brengen in combi met de kleine? Boni....heftig hoor. ALS is een vreselijke ziekte. Jaren terug ook in de kennissenkring van mijn ouders iemand daaraan overleden. Ik kan me nog herinneren dat ze toen zelfs in Nieuw-Zeeland was geweest voor bepaalde behandeling. En alle grijze vullingne moesten er toen uit etc etc. Dat de tandarts tandjes heeft mogen tellen bij jasmijn is stap 1. Knap van d'r hoor. Mams....jammer. Hoe staat het dan met je plannen om een eigen zaak te beginnen? Booky...klinkt als een super bevalling.......hoewel het soms ook bijna te snel kan gaan. Bri....heerlijk weekend gehad. Lekker hoor. Marleen.....kan me voorstellen dat je overdag niet aan bepaalde dingen toekomt. De studio zal vast prachtig worden. Hier ook een leuk weekend achter de rug. Nu lekker tot en met donderdag van mijn vrije dagen genieten.
Marleen, je hebt het er maar druk mee. Maar het is wel een leuke drukte denk ik. Vergt inderdaad wel enige planning met Luuk. Hoe gaat het nu? Bri, geweldig met Deane naar de kermis. Hier is het meestal de laatste twee weken van mei. Dus moeten nog ff wachten.
Kwebbel, leuk dat je het vraagt. Maar dat zijn plannen die nog niet zo 1-2-3 te realiseren zijn. Ik ben nog bezig met het leren voor het 2e benodigde diploma. Het 1e heb ik al een paar jaar. Daarna zal ik nog verder moeten leren want ik heb minimaal een ondernemer mkb diploma nodig en waarschijnlijk nog wel meer. Dus daar heb ik nog wel een behoorlijke poos voor nodig. Ik denk dat we het over een jaartje of 2 hebben dat de praktische kant gerealiseerd kan worden.
Hè balen Mams, hopelijk volgende ronde meer geluk Jeetje dan ben je nog wel ff onder de pannen qua leren. Maar goed je bent nog best jong
Ja precies, maar ik vind het ook niet erg. Aan de ene kant is het ook niet verkeerd. Want op je 23e een eigen zaak openen is best een hele grote stap met een heleboel onzekerheden tot gevolg. Plus dat er toch ergens een startkapitaaltje moet zijn, kan ik ook nog ff sparen
@all; ben weer terug van weekend weg, was helemaal geweldig! Alleen laat thuisgekomen ivm autopech @mams; balen meid, maar nette cyclus, s6 weer! @bri; haha sem vind die trampoline ook geweldig met dat elastiek haha! geweldig! @all;sorry niet bijgelezen verders... knuffels
Goedemiddag, Ben ik ook weer even.. Heb alleen de laatste pagina ff gelezen sorry.. @ Mams, balen. Maar volgende ronde wellicht beter.. Als je je eigen zaakje opent wel laten weten he? Komen we ff broodje halen.. hihi.. Zo hier eigenlijk best wel groot nieuws. Wayne is zindelijk. Hij plast en poept keurig op de wc!! Zaterdag heeft hij 1x in zijn broekje gepoept, en hij was er helemaal verdrietig van. Zo zielig. Gek he, weken geleden dacht ik nog, aah dat duurt wel ff, en ineens is hij om. Zomaar ineens gaf hij aan geen luier meer te willen overdag, en ging hij naar de wc. Hij wil ook niet op het potje.. Maar op de wc, met een verkleiner.. Nou prima.. In ieder geval.. Ben supertrots op mijn ventje..
wat goed van Wayne!! Ik hoop dat die omslag hier ook komt binnen afzienbare tijd. Merk wel dat tygho steeds vaker begint te klagen over zn luier. Hij zit niet lekker, ik wil met blote billen en meer van dat soort opmerkingen. En als het zover is en ik de deuren open van mn eigen tentje zijn jullie uiteraard mijn special guests
@ingrid; helemaal super wij hebben geen verkleiner...sem wou eerst op het potje, maar nu ook alleen maar op de wc, nou prima @hier; met sem gister naar het arsenaal geweest, maar had het beter niet kunnen doen waren allemaal piraten vond hij echt doodeng morgen naar de vk heb intake hopelijk kunnen we het hartje horen, ben benieuwd wat sem ervan vind
Oh jeetje Wolfje vond Sem het eng bij het Arsenaal? Jochem is juist helemaal gek van piraten. Wel sneu hoor dat ie het eng vond. HIer net terug van het cb. Meneer is 1 meter lang en weegt 17,9 kg. Schrok er gewoon van. Is net een beetje boven de grens. Maar hij vond 'm niet dik ogen, ziet er gezond uit
corina, wow, wat een kleine reus hebben jullie daar! wayne, knapperd die je d'r bent! ik snap heel goed dat je mama trots op je is. leg jij even uit aan deane dat poepen op de wc niet eng is?
Wolfje wat balen zeg autopech . Gelukkig was het weekendje wel geslaagd. Jammer mams.... Corina, prima toch als hij er verder gezond uitziet. Ben gister met Mats naar het cb geweest. Die weegt nu 14,9 kg en is 98cm...
corina; ja hij vond het niks, hih dood eng, tranen met tuiten... alleen de vissen vond hij wel leuk... hij is ook in die boot geweest wat beweegt, krijsen brullen zo sneu... hij vind piraten dus echt niet leuk haha weten we dat ook weer fijn dat je mannetje er gezond uit ziet
Ingrid....goed van wayne. Heel knap van hem. Booky...mats is dan ook flink gegroeid of niet? Volgens mij is Tijn iets van 93 cm. Onze kleine pootwortel Wolfje...sneu dat Sem zo bang was. Corina....fijn dat alles goed was.
kwebbeltje; ja tis echt een schijterd, moeten we nog goed gaan veranderen Vanmorgen had ik de intake van de VK... Ten eerste moest ik op de weegschaal... Daarna alle ziektes besproken en operaties maar daar waren we zo mee klaar Toen de bloeddruk, ook die was in orde... Wel moet ik ivm mijn BMI (35) vanaf de 20wk elke 2wk komen om me bloeddruk te laten checken... en steunkousen, hihi nou ja dat zien we nog wel Ook moet ik weer me bloed laten prikken op suiker... en later in me zwangerschap moet ik 2x per dag prikken... Ik moet beneden bevallen, nou dan zetten we daar maar een bed neer 6juni heb ik mijn 2de echo... 29 juni controle vk verder ben ik naar continu hoofdpijn, diarree, niet echt top dus