Allemaal goede groeiberichten, de CB-bezoekjes lopen weer als een trein. Lekker gegroeid, die kleine Jill. En zelfs de eigenwijsjes (Sem, Tygho) hebben nu een goede ogentest. Kwebbel, wat een heerlijke jongen is Tijn. leuke foto! Betti heeft een knoeperd van een blauwe plek op haar voorhoofd. Nou heeft ze altijd wel wat, maar deze ziet er écht niet uit. Gisteren van een trapje gekukeld.... arme meid! Een collega van mij vertrekt dit weekend met vrouw en zoon naar Kenia, om hun dochter/zusje op te halen (adoptie). Vind het helemaal spannend en ga hun blog natuurlijk volgen. Ze blijven daar minimaal 6 mnd, dat zijn de voorwaarden daar, dus het is echt een heel avontuur. Ik vind het ook wel heel bijzonder, ik heb een fotootje van haar gezien en dan te bedenken dat daar in een kindertehuis dat prachtige dreumesje zit te wachten tot ze haar Nederlandse papa&mama en haar broer (ook afkomstig uit Kenia) gaat ontmoeten. Zelfs ik kreeg er helemaal de kriebels van, dus ik kan me voorstellen dat collega+vrouw écht staan te popelen om aan boord van dat vliegtuig te stappen.
mams; fijn dat hij het goed deed, sem heeft het ook gedaan maar vertikte het te zeggen, mocht uiteindelijk de plaatjes aanwijzen, ettertje isra; goed gegroeid je meid zeg! bri; kippenvel; lijkt me zo geweldig om eindelijk je kind op te mogen halen, de eerste ontmoeting en dan 6mnd in een andere cultuur, lijkt me een super mooie ervaring! wat sneu van je meid, zo naar die blauw plekken! thanks meiden, voel me smorgens het best, maar smiddags begint het tot begin van de nacht Hier. ben met sem boodschap wezen doen...ging hij met winkelwagentje heel hard rennen, zo zegt hij nu ben ik net een aso
ja erg he komt omdat ik in het verkeer altijd als er iemand voorbij scheurt zeg van ggrrr wat een aso
dat kan niet he, h25! nog even en we moeten voor jou toch een soort meldplicht gaan instellen 35 weken alweer, ongelooflijk. is het nog vol te houden? en wat vindt alyshia ervan? is ze er erg mee bezig?
Hi hi, tja als je niet zoveel meer komt gaat het inderdaad wel hard he. Ik ben in ieder geval blij dat ik nog nog 5 weken hoef. Pijn is soms echt ondragelijk en vaak kan ik gewoon niet de normale dingen als stofzuigen of het toilet schoonmaken. Gelukkig komt moeders elke maandag even bijspringen en doet manlief ook heel veel. Maar goed niet te veel klagen want het kan allemaal nog erger en we krijgen er iets moois voor terug. Alyshia vind het helemaal geweldig. Ze zegt wel regelmatig dat ze het spannend vind een broertje of zusje maar na even praten is het goed. Ze staat te trappelen om te helpen in bed leggen, voeden of even een speentje geven. In die zin is ze er dus echt wel mee bezig. Ze is al vanaf januari overdag en 's nachts zindelijk maar dit gaat nu zeker eens in de twee weken mis. Ligt ze te dromen en wordt ze wakker met een nat bed. Lang leve de waterdichte moltonhoezen. Ik probeer wel steeds mee te lezen maar heb steeds meer slechte dagen waandoor ik gewoon de moet niet heb. En ja ik laat het natuurlijk weten als er wat te gebreuren staat.
Sem, Jij kleine aso hahahha leuk hoor! Bri, wat bijzonder!!Ik kan me voorstellen dat ze staan te trappen(of misschien inmiddels stonden) om hun adoptiekindje in de armen te sluiten. H25, 35 weken alweer!! Wow. Dat word idd meldplicht Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt Kan me voorstellen dat je dan vind dat ht wel klaar mag zijn. Hier al een paar dagen niet lekker in orde maar toch maar steeds doorgegaan (ibuprofen en trachitol) maar vandaag maar gewoon thuis hangen en een beetje uitzieken.
H25: Jeetje, wat gaat dat alweer hard zeg! 5 weekjes nog maar! Mams: Beterschap! Hier een offday. Joggingbroek aan, kinderen op bed, beetje hangen, soms een wasje vouwen en een beetje klooien op de laptop. Ben energie aan het verzamelen om er straks nog even uit te gaan met de kinderen (als het droog is). Man is normaal vrij op zondag maar is nu toch aan het knakenschrapen.
Net telefoon gekregen van Basisschool nr 1 (wel ingeschreven, Deane op wachtlijst), dat ze hem kunnen plaatsen. Ben er wel erg blij mee! Op Basisschool nr 2 was wel plek, dus hij had hoe dan ook wel ergens terecht gekund (kan niet anders met 9 basisscholen in dit gebied) maar eigenlijk vonden we deze school toch minder gedegen/professioneel overkomen dan onze 1e keuze. Voor kwebbel: basisschool 1 (dat is de school waar we Deane en straks ook Betti dus graag naartoe willen) is de school waarbij ik een beetje de kriebels kreeg van de ouders daar. Waarom weet ik niet precies, beetje zo'n gevoel dat ze allemaal hun kinderen zooooo geweldig en bijzonder vinden, en dat ze al een soort van incrowd hebben gevormd waarvan je moet hopen dat je er nog bij mag. Is eigenlijk nergens op gebaseerd, dus ik hoop ook maar dat dit gevoel gauw overgaat! Nu nog BSO regelen. Vind het wel lastig; welke dagen, hoe te regelen met werk, hoe houden we het leuk voor de kids?
beterschap voor de zieken! bri fijn dat school nr 1 plek heeft... s6 met zoeken naar bso! ik moet sem nog steeds inschrijven komt er niet van... hier helaas erg naar, veel aan de diarree... buik draait alle kanten op zit nu aan de drinkboulion voor extra zout... Verder mezelf verwend met een leuke wit leren pandora armband... met een hang bedel eraan van een bloempje met in het midden een paars steentje
Lang niet hier geweest. Super super druk met vanalles dus kom momenteel echt nergens aan toe. Vooral werken, klussen, werken, klussen, werken en de zorg rondom Luuk. Studio is nu klaar en ga ik morgen inrichten dus dat geeft weer wat meer lucht. Vandaag met Luuk naar het WKZ geweest voor een gesprek met de neuroloog. Hij zag ook een duidelijke achterstand die wordt veroorzaakt door iets ("een foutje") in de hersenen. Wat dat is weten ze dus niet. Het is op de MRI niet te zien in ieder geval. De arts zei dat in 50% van dit soort kindjes het niet bekend is waarom er dingen niet goed zijn. Best een hoog percentage dus. We moeten er dus rekening mee houden dat er geen diagnose gaat komen. Verder naar pre operatieve screening geweest. Voor het volgende onderzoek waarvoor hij onder narcose moet, moet hij een nachtje blijven. Dat had ik niet verwacht, maar goed is niet anders. De dag ervoor wordt hij dan al opgenomen en de dag van het onderzoek mag hij waarschijnlijk wel naar huis. Ook nog met de immunoloog gesproken. Zijn afweercellen zijn goed en ook het geheugen van de cellen is goed dus dat is in ieder geval fijn. Volgende week weer naar het WKZ....
Bri, fijn dat er plaats is op de basisschool is wat jullie 1e keus was. Is wel zo prettig. Vind het ook moeilijk om te beslissen voor BSO. Waarschijnlijk kunnen we het zonder redden nu ik doordeweeks op kantoor werk. Maar de vakantie word weer een ander verhaal. Wolfje, hopelijk knap je snel op hoor. Marleen, oei dat valt wel tegen denk ik dat je waarschijnlijk geen diagnose krijgen. Je wilt voor jezelf toch vooral duidelijkheid en dat krijg je nu natuurlijk niet. Balen dat hij nog een nachtje moet blijven bij het onderzoek. Hakt er toch wel behoorlijk in bij jullie of niet? Zijn je al een dagje naar de dierentuin geweest of is dat nu zaterdag?
Marleen, dikke knuf voor jullie. Lijkt me inderdaad moeilijk dat er nog steeds geen diagnose is... hopelijk komen ze er alsnog achter. Bri, super dat er nog plek is op jullie voorkeurs-school. En succes met de BSO. Hier staan we op de wachtlijst voor de BSO die bij de school zit, maar we hebben wel plek op een andere locatie van deze organisatie en ze zou ook bij ons kdv door kunnen stromen naar de BSO. Wolfje, jeetje alweer 10 weken. En volgende week weer een echo, spannend! Nikita, gefeliciteerd met je scriptie! Las het op hyves..
Hier een rustig dagje gehad, vanochtend gewerkt maar oud-collega kwam even koffiedrinken, wel gezellig dus. En vanmiddag rustig aangedaan, tis hier echt warm. Vanavond alleen thuis, boniman is naar een verjaardag. Oh, ik hoor er nog eentje geloof ik, ff naar boven...
boni gezellig dagje dus ik vond het vooral benauwd vandaag;( marleen, wat naar dat jullie misschien nooit een diagnose te horen zullen krijgen... corina dat hoop ik ook, dit is niks zo... all; knuffel
Marleen, jeetje wat een drukte. En kun je nu al gaan inrichten? Wauw je gaat wel super snel zeg, echt gaaf. Heftig hoor zo met Luuk. Weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren. In ieder geval fijn dat de afweercellen en het geheugen van de cellen goed is. H25, jeetje ook nog maar 5 weekjes. Wat naar dat je zoveel pijn hebt. Sterkte nog met de laatste loodjes. Boni, gezellig een oud collega over de vloer. Bri, fijn dat basisschool nr.1 plek heeft. En komt vast goed joh met die ouders . Wolfje beterschap!
Bri...super toch dat de school 1e keus plek heeft. En wie weet ben je straks "één" met die andere ouders (grapje) Marleen...kan alleen maar zeggen dat Luuk het zo getroffen heeft met jullie als ouders. Wat goed dat de nieuwe studio zo goed als af is. Moet een lekker gevoel geven. Nikita....gefeliciteerd meid! H25...oei veel pijn lees ik. Gelukkig nog eventjes. Booky...hoe gaat het dan met jouw jongens? Zullen wel heerlijke bandietjes zijn of niet? Isra....alles oké? Bijna 9 juni....zie je het nog steeds zitten om een stel 'kakelende' dames over de vloer te krijgen. Zaterdag gaat Tijn voor het eerst in z'n nieuwe bed slapen. Dus spam volgt spoedig. Ben super trots op kwebbelman.