Ik weet niet of Luuk het goed getroffen heeft met ons hoor Ik denk dat elke ouder in zulke situaties zo voor zijn kind zorgt (of in ieder geval de meeste ouders). Ik ga vanaf nu weer proberen wat meer aanwezig te zijn en op iedereen te reageren.
'tuurlijk heeft Luuk het getroffen! Al was het maar omdat je in de gelukkige omstandigheid bent dat je voor een belangrijk deel je eigen tijden kunt bepalen, en je ouders dichtbij hebt. Maar ook omdat je er zelf vaak zo rustig onder blijft, ook al is het nog zo moeilijk. Petje af Marleen! Mocht er nou geen diagnose komen (wat vast moeilijk is), dan hoop ik dat je in elk geval een set handvatten meekrijgt of kunt vinden, waarmee je Luuk kunt bieden wat hij nodig heeft. De precieze oorzaak is dan misschien wat minder wezenlijk. H25: wat balen dat je zo'n pijn hebt. Probeer je rust te nemen hoor! En leuk dat Alyshia er mee bezig is, om grote zus te worden. Logisch dat ze het spannend vindt, dat is het ook! Da's wel een voordeel dat ze al 3 is, dan kan ze er wat beter over nadenken en praten. Leuk hoor.
Kwebbel, nog wat kindjes kunnen vangen? Wat een super mooie dag hè. Echt geweldig. Helaas morgen alweer werken. Nog een weekje nu voor de meeting, spannend! Heb er zin in hoor.
Idd rustig hier, Ja nog een weekje en dan onze gezellige meeting. Ik heb er helemaal zin in en zie het helemaal zitten met zoveel mama's en gezellige kindjes in ons huis. Ik hoop eigenlijk wel op lekker weer, zodat we lekker buiten aan onze grote picknick tafel kunnen zitten met zijn allen.
Ik hoop het ook, lekker buiten zitten met z'n allen! Gisteren op bezoek geweest bij m'n nichtje, zij heeft een dochtertje van bijna 2 mnd en ik was nog steeds niet op visite geweest... Wat een prachtig poppetje is dat zeg. Heerlijk, zo'n klein meisje op schoot. En ze rook zo lekker! Deane en Betti vonden haar ook lief, maar toen ze bij mij op schoot eventjes ging huilen, deed Betti meteen met haar mee. Erg gezellig dus
Corina....helaas geen kindje gevangen. Wel druk geweest met andere dingen. Bri...zie het helemaal voor me...iedereen aan het huilen Isra...ik duim voor mooi weer. Heb er ook zin in. De weersvoorspellingen laten wel regen zien,maar wie weet is het droog als wij er zijn. Zou wel rond de 21 graden worden. Marleen....studio is heel mooi geworden. Zal prettig werken. Hoe gaat het met Luuk? En natuurlijk ook met Roel? Hier vandaag nog 1 nachtje werken en maandag nog een late en dan heerlijk 2,5 week vrij. Niet eens vakantie, maar lekker vrij gepland. Wel lekker omdat over 2 weken mijn schoonzus gaat trouwen en mijn ouders (lees ook oppas) aankomend weekend op vakantie gaan voor 2 weken. Dus prima geroosterd zo Kwebbelman is nu Tijns nieuwe bed boven aan het opbouwen En dan morgenavond mag hij erin slapen.
Hierna nog een keer leuk foto (bos) behang uitzoeken en de kamer verder aankleden. Kwebbelman gaat nu op zoek naar 1 of 2 kasten voor de kleding en maakt die dan in dezelfde stijl als het bed. Idem dito voor een spiegel. Ik ben in ieder geval trots op mijn vent
Haha...lees net even jullie reacties voor aan kwebbelman....hij glunderd Hij zei al wie weet ga ik er wel meer maken en dan verkopen.
Dankje wel allen. Tijn heeft zeker het bed al gezien. En omdat hij steeds vroeg mag ik er nu in slapen hebben we het bed net op de plaats gezet....alles schoon gemaakt en bed opgemaakt. Dus ipv morgen gaat hij er vanavond in Hij roept nu steeds: "ik wil naar bed"....dus hoop dat hij dat straks ook nog wil Nog even een foto van het opgemaakte bed