Ik zeg net tegen kwebbelman...ik hoop voor jou dat hij er niet steeds uitkomt anders heb je ook nachtdienst Mams...las dat jullie binnenkort een nieuwe loungeset krijgen. Welke hebben jullie dan uitgezocht? Ben hier nog steeds hardstikke blij met onze nieuwe....heerlijk!
Kwebbel, had ook al gereageerd op hyves maar hier nog een keer. HIJ IS ECHT SUPER GAAF!!!!! Wat zal Tijn er heerlijk in slapen
Kwebbel, misschien dat je em gzien hebt in de blokker folder. Royal Patio Toledo loungeset folder aanbieding bij Blokker - details
Om 20.15 ging Tijn naar boven....heeft nog nooit zo snel in bed gelegen ....en om 20.30 sliep hij als een roosje. Net nog even wezen kijken...zo lief! * smelt *
Geweldig dat ie er zo blij mee is Kwebbel. Dat vraagt natuurlijk wel een beetje om slaapspam hè van Tijn
Haha Corina....ik heb uiteraard een paar foto's gemaakt van een slapende Tijn in z'n nieuwe bed. Had geen zin om ze van de camera af te halen,maar oké jij je zin
Sorry Kwebbel. Ah... wat super lief! Die is echt heel ver weg, wat wil je met zo'n mooi bed speciaal door papa gemaakt
Ahhhh kwebbeltje ~smelt~ De meeste van jullie hebben het volgens mij al gelezen op FB, maar mijn kleine meisje slaapt al door. Van 23:30 tot 7:30, echt heerlijk. Marleen hoe was het in de dierentuin?
en, isTijn de hele nacht zo lekker bliven slapen? wat een leuke foto's! corina, ben blij dat je hebt gevraagd om ze erop te zetten. heerlijk dat Jill zo goed slaapt!
Isra, wat heerlijk joh dat Jill al doorslaapt. Hopelijk blijft dat ook zo. Kwebbel, heeft Tijn een goede nacht gehad in z'n mooie bed?
isra; heerlijk dat ze al doorslaapt super all; morgen met sem naar het spoorwegmuseum thomas weekend oh wat zal hij (en wij) genieten Knuffels
Even snel.... Tijn heeft super geslapen. Vanmorgen rond 7.30 wakker en riep toen heel hard papa of hij uit bed mocht Isra..heerlijk hoor. Trouwens super foto's van je prachtige kids op hyves. Marleen...was de dierentuin geslaagd? Wolfje...veel plezier. Klinkt ontzettend leuk.