April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

kwebbeltje; thx ja lijkt me erg leuk, sem speelt non stop met thomas and friends is er helemaal fan van, dus dit lijkt me geweldig voor hem, en ons;)

tijn altijd zo vroeg wakker:(
    fijn dat hij goed geslapen heeft!

sem moet ik echt om half 10/10 uur wakker maken...

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo... Wolfje ben jaloers op je, Sem tot half 10/10 uur slapen.
    Dat is hier nog nooit voorgekomen. Heel sporadies maar dan lag ie er ook pas tegen tienen op.

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wat lief die slapende Tijn *smelt*.

Wat heerlijk dat jullie meisje zo lekker slaapt Isra, houden zo ;).

Marleen en Fam. hoe was de dierentuin?

Mooie loungeset mams.

Wolfje leuk naar Thomas. Wij zijn er donderdag geweest met de mannetjes. Echt erg leuk, en erg druk ;). mats vond het erg leuk en heeft echt genoten, en wij dus ook ;). Veel plezier morgen..

4. Zeepaardje

sem gaat standaard om 20.00uur/20.15uur naar bed en slaapt dan tot minstens half 10... als ik hem eerder wakker maak, omdat ik weg moet dan is hij echt humeurig;)

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sterker nog....door de weeks is hij altijd om 07.00 wakker ;) Maar Tijn heeft natuurlijk 2 grote zussen die elke dag (door de weeks) om 07.00 opstaan want die moeten omhalf 9 op school zijn. Dus Tijn zit alhelemaal in het schoolritme :D

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky...heerlijk altijd als je je jongens zo ziet genieten. Tijn kent hier Thomas de trein niet zo heel goed. Heb er ook geen spullen van.

Straks lekker zwemmen met de kids :)

7. Zeepaardje

booky oh leuk is dat dan als ze zo genieten he?!

kwebbeltje ja dat is zo, dat zou bij ons met nr 2 ook wel anders gaan...
    lekker gezwommen?
    ja sem speelt non stop met thomas dus ja;)

thomaswas super volop genoten!

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn dat het zo leuk was Wolfje

Booky jij ook geweest las ik.
    Hier ook een fan maar Cars vind ie het leukste.
    We tellen dus echt af om naar de bios te gaan voor de nieuwe film

9. Zeepaardje

corina cars vind sem ook leuk, maar durf niet met hem naar de bios, houd hij nooit vol, thuis als ik dvd opzet kijkt hij hem maar half om vervolgens te gaan spelen;)

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ik dacht ook al, 7.30 vroeg? Hier noem ik dat uitslapen!
    Kids worden standaard tussen 6.30 en 7 uur wakker, heel soms slaapt Betti een half uurtje langer. Onze wekker staat doordeweeks ook om 6.30, dus dat sluit mooi aan.

wolfje, succes vandaag met de echo

isra: wat een supermooie foto's heb ik van je kroost gezien.

mams, hoe is 't met je arm? moest wel lachen om het struuk'n duuk'n.... wie dóet dat ook? :D

corina, leuk dat je ook zo'n carsfan hebt. jochem is ook al vaker naar de film geweest, toch?
    we gaan ook met deane, misschien wordt het een mannen-uitje met papa. hij kan al wel een hele film kijken op tv. gisteren (was zulk suf weer, en Briman en ik waren allesbehalve fit) heeft hij Bee movie gekeken. Hij vond het echt leuk! zo schattig, met een klein bakjes chips op schoot. Vraagt de schat nog: wat is dat? ik was helemaal trots (raar he) dat hij dat nog niet wist.... maar hij heeft ze lekker opgegeten.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahahaha Bri, met mn arm gaat het prima hoor :p
    Paar mooie krassen erop, maar het was het waard.

Och het is iets wat nog mee is gekomen uit mn tienerjaren.
    Moesten altijd zooooo onwijs hard lachen dan.
    Op de gekst mogelijke manier de bosjes in duiken...Bommetjes,Salto's,Slingeren om verkeersborden enzo...
    Ik dacht, kom doe eens gek.
    Ik had er 2 zo gek gekregen om mee te doen, en toen volgenden er meer. En zo lag Harmen's halve voetbalteam in de bosjes hahahahah.

Euh hallf 8 is hier ook uitslapen hoor :O wat een luxe als ht later is dan dat!

Isra heb idd prachtig foto;s gezien van jou schatten! Schitterend! Wat een rijkdom.

Morgenochtend heb ik een crematie. Een tante (nouja, de vrouw van de man van de overleden zus van mijn vader) is overleden aan kanker vorige week donderdag.
    Nou had ik niet zoveel met het mensje opzich maargoed, het blijft je familie he.

Kleine man hier is weer ziek.
    Zaterdagnacht had hij steeds benauwdheidsaanvallen weer. (zomaar uit het niets, anders had ik hm ook niet uit logeren laten gaan)
    Mn moeder heeft de hele nacht met hem op gezeten.
    Voelde me er zo schuldig over...Maargoed, ik had het ook niet zien aankomen.

Nu is hij gelukkig erg rustig en gewoon lekker aan het spelen.
    Merk alleen dat hij sneller moe is omdat hij harder moet werken voor zn lucht.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had even gemist dat er weer veel gepost is hier.

@Kwebbel: Superleuk bed. Echt goed van Kwebbelman! Hij ligt er ook heerlijk in te slapen.

@Isra: Super dat Jill al zo goed doorslaapt.

@slapen: Luuk maak ik altijd wakker rond 8.00 uur en Roel wordt ook meestal rond die tijd wakker. Afgelopen weekend waren ze om kwart voor 9 wakker.

Ik ben ziek.. Voel me echt beroerd. Alles doet zeer en ik heb daardoor ook de hele nacht wakker gelegen ondanks twee paracetamollen. Zal wel griepachtig zijn denk ik. Ik weet van ellende niet hoe ik moet gaan liggen, want aan alle kanten doet het zeer. Luuk had vanmorgen ook de sonde er nog uitgetrokken dus die moest ik er weer in doen. Geen leuke klusjes als je ziek bent.

De dierentuin was super! Roel heeft zo genoten. Hij werd geschminkt als tijger en zat ook helemaal in zijn rol (met bijbehorende geluiden). Er waren ook politiemotoren en daar mocht hij op zitten en de brandweer gaf demonstraties. Al met al erg geslaagd. Fijn om even met ons gezinnetje weg te zijn.

Ik ben er trouwens donderdag wel bij, mits ik beter ben natuurlijk. Roel zn "schooldag" heb ik omgezet naar vrijdag. We hebben er zin in! (Roel ook, want ik had verteld wat we gaan doen)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Balen Mams, dat Tygho niet helemaal in orde is. Heeft ie ook koorts of alleen erg benauwd? Tja.. dat ga je nu weer krijgen als het weer een beetje gaat kwakkelen.

Bri, wij zijn inderdaad al 2x eerder met Jochem naar de bios geweest. Hij vond het super leuk. Iedere keer als we er langs rijden zegt ie zelf al 'Wanneer gaan we weer biscoop toe mama?' We hebben gezegt dat de volgende keer met Cars is, dus nog een maandje wachten. Bij ons draait hij vanaf 6 juli.

Marleen, beterschap!
    Fijn dat het zo geslaagd was bij de dierentuin. Even quality time voor het gezin, altijd leuk!
    Super leuk dat je er ook bij bent donderdag, mits je niet meer ziek bent natuurlijk.

Met z'n hoevelen zijn we dan eigenlijk? Moet wel ff de aantallen weten voor de bolussen en de broodjes.

14. Bri

Bri Niet meer actief

oei Corina, ik weet dat er een lijstje was met wie er zouden komen, maar da's wel ver terugzoeken....

marleen, beterschap!
    klinkt (leest) wel als een erg leuk uitje in de dierentuin. fijn dat roel er zo van heeft genoten.

mams, sterkte met tygho. hopelijk komen z'n longen weer gauw op peil. ik denk soms dat deane er ook wat last van heeft. hij is eigenlijk nooit benauwd, maar hoest erg veel als hij aan het rennen is.

over nooit benauwd gesproken... ik mocht zaterdag m'n ehbo-cursus in praktijk brengen. we waren bij m'n schoonouders op bezoek. en deane heeft van iemand een hard snoepje (zo'n peerdrup) gekregen. ik hoorde briman nog zeggen: deane, alleen op sabbelen, en zitten als je 'm in je mond hebt. dus deane kwam heel braaf bij mij in de tuin zitten, helemaal blij met z'n snoep.
    tot hij ineens raar begon te hoesten/blaffen. ik wist 't meteen: dat snoepje zit verkeerd! dus ik heb hem op z'n rug geklopt en toen dat niet hielp, hem in een soort heimlich-greep genomen. ik bleef wel rustig en heb geen moment gedacht dat het ding er niet uit zou komen, maar ik was toch opgelucht toen ik het op het kleed zag liggen! de arme jongen was zich rotgeschrokken en moest enorm huilen...
    hij zei op een gegeven moment: ik kon niet meer praten.
    dus ik ga er van uit dat het snoepje echt in z'n luchtpijp gezeten heeft... en dat terwijl hij heel braaf en rustig zat, niet aan het rondrennen was of zat te kletsen tijdens het sabbelen.
    Gelukkig is het helemaal goed gekomen. En toen Deane daarna ook nog een ijsje kreeg, was hij weer helemaal getroost.

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh jeetje Bri, dan schrik je ook even. Vind het ook altijd eng met die grotere snoepjes. Jochem propt het ook meestal gelijk helemaal in z'n mond in plaats om er van te happen.

16. Zeepaardje

Termijnecho was super! Baby lag er perfect voor! Hersentjes mooi gesloten, ogen neus en kaak al heel mooi zichtbaar! Zwaaien met de armen en benen omhoog! Zo super! Uitgerekende datum veranderd naar 25 december!

zieken beterschap!!!!

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wolfje fijn dat alles goed was. Nu lekker genieten hoor

18. Bri

Bri Niet meer actief

Ach, een heus kerstkindje!
    Dan is Noel of Noëlle in elk geval een mooie, toepasselijke naam.
    Gefeliciteerd met de mooie echo.

19. Zeepaardje

bri ja vind ik ook:) al vind ik echt kerstdag gene leuke datum maar als alles maar gezond is:)

corina thx ga ik zeker doen

vk zei ook dat ik nu wel uit me kritische geberuen ben:)

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi... die Bri. Zou wel een hele toepasselijke naam zijn :D

Deel Deze Pagina