Hier ook weer een geweldige uitspraak van meneer. Hij was lekker aan het spelen en ineens zegt ie 'Mama nu heb ik wel een hele grote piemel. Ik zei 'Nee toch'. Hij weer 'Jawel hoor mama kijk maar' en hij trok zo z'n broek naar beneden. Had ie een stijf piemeltje.
Ja af en toe lig ik echt in een deuk. Het is natuurlijk altijd een beetje gekkigheid tussen papa en hem over een grote en een kleine piemel. Haha... nu dacht hij geloof ik dat hij de grootste had.
Hi meiden, Ik probeer even uit mijn hoofd te reageren want ben aan het bijlezen/reageren op mijn iPhone. Bri oei dat is even schrikken zeg vind het knap dat je zo rustig bent gebleven Wolfje super meid dat je termijn echo goed was Mams hoe is het nu met tygho? Marleen en hoe gaat het met jou? Leuk dat je er donderdag ook bij bent, hopelijk ben je dan weer beter! Super zeg dat jullie het zo naar het zin hebben gehad in de dierentuin even er lekker uit met zijn 4tjes Corina hihi wat een uitspraak van je kleine man. Bedankt voor de complimenten op mijn foto's ik ben er zo trots op. Ik ga diegene waarop Ryan zo dromerig kijkt op Canvas bestellen 65 x 120 voor vaderdag. We hebben helemaal zin in donderdag. Laatst zag Ryan een foto van Tijn en toen vroeg hij al wie dat was en sindsdien vraagt hij zo'n beetje iedere dag komt Tijn hihi. En hij heeft Luuk, Roel, Mats, Nils en Thygo al een keer gezien dus toen ik vertelde dat die ook allemaal kwamen stond hij helemaal te stuiteren en toen ik vertelde dat er nog veel meer kindjes kwamen stuiterde hij nog harder dus hij heeft er ook helemaal zin in.
Bri...wat goed van je dat je direct ging handelen. Had je achteraf niet de bibbers? Marleen...voel je je alweer wat beter? Beterschap! Corina...geweldig die uitspraak. Moet hier ookmeestal wellachen omdat soort uitspraken. Isra...hihi Tijn heeft er ook zin in. Ik zeg hier steeds donderdag ga je bij Ryan en nog heel veel kindjes spelen. Tijn zegt dan steeds jippie...ik ga bij Bryan spelen. (zijn oom heet bryan ) We hebben er in ieder geval zin in. Mams...hoe is het met Tygho? Heeft hij een goede nacht gehad?
Zooo hier al een drukke morgen gehad. Kon vanacht niet slapen(erg heet op de slaapkamer) Vanmorgen vroeg eruit om de kleine man weg te brengen want mn tante is overleden en die werd vanmorgen gecremeerd. Daarna de kleine man weer opgehaald en nu zit ik op mn werk...Al helemaal uitgeblust met nog bijna een hele dag te gaan... Bleeeeeeeeeeh. Tygho had het gisteravond even wat minder maar de nacht was goed Hij heeft lekker doorgeslapen. De praatjes zijn weer goed aanwezig dus we zijn donderdag gewoon nog van de partij!
Fijn dat Tyhgo een goede nacht heeft gehad. Daar knappen ze meestal wel van op. Super dat jullie er ook zijn!
Heb je al een idee van het aantal mensen dat donderdag gevoed moet worden? Ik dacht dat we iets van 9 mama's en 9 driejarigen hadden, en dan nog een handjevol kleintjes. Marleen, ik hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt! Zou jammer zijn als je het donderdag moet missen... (al zijn er wel belangrijker zaken, zeker bij jullie thuis). Veel beterschap gewenst, als je dat nog nodig hebt.
Bri, dacht zelf ook aan zoiets (Isra, Boni, Mams, Bri, Nikita, Marleen als ze beter is en ik) Voor de rest weet ik het ff niet meer. Neem wel gewoon wat bolussen mee, broodjes en rozijnenbol en eierkoeken. Dat gaat er meestal wel in bij de kleintjes.
Wat betreft de kosten.....jullie (isra en corina) moeten donderdag gewoon zeggen wat evt kosten zijn. Lijkt mij dat we die gewoon met z'n allen delen toch. Tijn heeft net wat voor baby Jill uitgezocht. Merk al wel dat hij een goede smaak heeft Wat....dat zien jullie donderdag (tijn zegt ook steeds ik ga bij raje patat eten )
hahahahahaha lekker patat ete bij raje!! Ja uiteraard delen we gewoon in de kosten...Laat maar weten hoeveel pp.
Jochem heeft het ook steeds over 'samen met kindjes spelen'. Hier ook wat uitgezocht voor Jill. Hij weet heel goed dat alles met roze voor meisjes is. Heb van 't weekend roze nagellak opgedaan, zegt ie 'Heej heb jij hebt grose nageltjes mama, das voor meisjes hè'. Gelukkig kan ik z'n roze shirtjes nog wel gewoon aantrekken bij 'm.
Jari vond roze afschuwelijk. Nu is hij het rood gaan noemen en draagt hij zijn roze polo's wel gewoon. Noa's jurkjes zijn roze volgens hem, en zijn shirts zijn rood. Haha, nou ja dan dat maar. Lijkt me vanzelfsprekend dat we de kosten delen. Ik heb net de auto van mijn ouders gereserveerd nadat onze nieuwe (tweedehandse) na twee dagen alweer stuk en retour gegaan is. Dus ik ben erbij. Het enige waar ik over twijfel is of ik alleen met Jari kom of dat Noa meegaat. Ze is niet zo van de vreemde mensen en dan ook nog eens zoveel bij elkaar... Misschien laat ik oma een middagje op haar passen.