April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mams....jeetje...waar haal je de energie vandaan :$ Ik ga nu even eten en dan met de beentjes hoog :D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahaha geen flauw idee....Ik moet et nog ff opzoeken:p

3. Goedenavond dames!!

Zo, ik lees dat de meeting geslaagd was. Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk..

@ Marleen balen dat Luuk de sonde eruit getrokken heeft.

@ Mams, zo ook een druk dagje dus..

@Bri, goh kun je Betti niet een keer aan Wayne uitleggen hoe dat moet, dat eten.. Tis hier een drama momenteel..

Nou hier best groot nieuws, alhoewel een aantal het al weten via hyves en twitter en misschien zelfs wel facebook.

Ik heb een andere baan. En ja dus mijn banen bij de thuiszorg en Centerparcs opgezegd. Voornaamste reden is, dat ik sinds februari al 3 keer door mijn rug ben gegaan, en tussendoor ook steeds veel pijn houd. Waardoor ik dan weer niet op tempo kan werken, en niet aan mijn huisjes kom die ik zou moeten. Of ik red het wel, maar vergeet dan de helf waardoor er weer minnetjes in de beoordeling komen.. Nahja.

Afgelopen maandag was het weer mis, weer tijdens het werk gleed ik uit over zo'm metalen rooster die voor de voordeuren van de huisjes liggen, en hoppa jawel daar was mijn rug weer.. Wist niet meer hoe ik het had van de pijn.
    De floormanager kwam net langs om te kijken hoe het ging, en die heeft me vrijwel meteen naar huis gestuurd. Zag volgens haar ook flink wit. Ja zal wel, heb niet in de spiegel gekeken.

'S avonds heb ik eens goed nagedacht, en met manlief gepraat of het werk me niet te zwaar was, lichamelijk dan. En dan moet ik eerlijk zijn.. Ja..
    Diezelfde avond gezocht naar vacatures, en 1 gevonden. Ik heb gesolliciteerd, en dinsdag werd ik al gebeld vanuit het uitzendbureau, en ik kreeg via de mail een test gestuurd die moest ik doen, en woensdagmorgen mocht ik op gesprek komen.
    Woensdagmiddag moes ik nog een rollenspel doen, via de telefoon. En toen dat goed was ben ik dus aangenomen. Ik mag gaan starten..

Ik ga eind van deze maand starten voor de belastingdienst, op de toeslagentelefoon. Dus ik ga dan alle vragen rondom de toeslagen proberen te beantwoorden.
    Hetzelfde soort werk heb ik voor en tijdens de zwangerschap van Wayne ook gedaan, maar dan voor het UWV.

Dit is lichamelijk natuurlijk veel minder belastend.
    Bijkomend voordeel is dat ik nu meer uren ga werken, 20 tot 28 uur, en mijn salaris ook omhoog gaat.. Komen we eindelik een beetje lekkerder te zitten qua financieën..

Gelukkig heb ik het bij CP kunnen regelen dat ik per 17 juni al uit dienst ga, en dus mijn vakantieuren op kan nemen. Ze deden totaal niet moeilijk over de opzegtijd. Ze waren allang blij dat ik het zo voorstelde ipv in de ziektewet te gaan kruipen.. Dit is voor hun goedkoper, en voor mijn prettiger.
    Volgende week alleen nog ff spullen inleveren dus, en afscheid nemen van mijn collega's.. Dat laatste is nog het lastigste, want had het er prima naar mijn zin..

Nou ja.. Tot zover even..

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo... ben ik ook weer ff. Hier ook geen drama onderweg, meneer viel na een half uur in slaap en heeft geslapen tot we thuis waren. Ook geen files gehad, wel even wat langzaam gereden net bij utrecht. Maar het kan erger, net als de heenweg heb ik er 2 uur over gedaan. Meiden het was echt super gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar. Jochem wilde zaterdag weer al met al kinderen spelen zei hij. ;) En inderdaad de groepsfoto vergeten. :(

Marleen, balen dat Luuk de sonde er weer uit getrokken had. Was tie weer wakker geworden in de auto?

Mams, waar haal je de energie vandaan joh. :$ En dat met al een paar weken 4 uur slaap per nacht, petje af.

Ingrid, had het inderdaad al gelezen op hyves. Super leuk en zeker dat het nog beter verdiend. Je rug is toch heel belangrijk als je dan steeds klachten hebt is het ook niet leuk meer. Succes alvast

Booky, sorry dat ik het verkeerde straatje pakte. :D
    Twijfelde bij de tom tom, had toch de eerste keuze moeten nemen haha..

Kwebbeltje, zal m'n emailadres ff pben

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hey meiden, was echt ERG gezellig vandaag. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.. Mannetjes hebben in de auto lekker geslapen. Tot ongeveer bij Duiven. Toen belde Bookyman en werd Nils weer wakker. Mats bleef lekker doorslapen. We zijn gelijk doorgegaan naar een verjaardag van een vriendje van Mats. Daarna gegeten en lekker in bad geweest.
    Isra bedankt voor de gezellig meeting en Corina heel erg bedankt voor alle lekkere dingen.. En natuurlijk bedankt voor het wijzen van de weg. En ach ja die verkeerde weg, zo zie je nog eens wat van de woonwijk heh ;).

Kwebbel ben benieuwd naar de foto's. Moeten idd maar snel een keer de groepsfoto overmaken!

Marleen balen van de sonde :(. Gelukkig kun je het nu zelf. Vond het echt erg leuk dat jullie er ook bij waren.

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ingrid, wat leuk en wat snel een andere baan. Top dat je het zo hebt kunnen regelen. Heel veel succes met je nieuwe baan!!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ook ik vond het gezellig en erg leuk om alle mama's en kindjes nu eens in het echt te zien. Wij hebben er twee uur over gereden en binnen vijf minuten waren beide dames vertrokken :). Ze werden pas wakker toen we van de snelweg afgingen, toen moesten we nog een halfuurtje ofzo.

Kwebbel, ik pb mijn email wel even. Heb zelf ook wat foto's, maar zal straks eerst kijken of die een beetje gelukt zijn.

Ingrid, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zo heb net gesprek met badjuf gehad, ze vond dat sem erg toe is aan zwemles... alleen mag dat daar pas vanaf 5jaar... dus dat duurt nog 2jaar...
    ze heeft me een telefoon nummer gegeven van iemand die het particulier doet... ga dus volgende week eens informeren dus hoe dat gaat, wat de kosten zijn enzo en of sem dan op zwemles mag:D

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Marleen, balen van de sonde. maar wat is Luuk een mooi mannetje!

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah lief dat jullie Luuk een mooi mannetje vinden (doet een moederhart goed ;))

Helaas was de sonde er aan het eind van de middag weer uit dus vandaag twee keer de sonde erin moeten doen. Het voordeel was wel dat ik meteen even een paar foto's van hem heb kunnen maken in de studio zonder sonde. Elk nadeel heb zn voordeel (aldus Cruijff)

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik vond ook dat alle kindjes het zo goed deden. Geen ruzies o.i.d. Ze waren allemaal lief aan het spelen.

Isra, jullie wonen toch echt aan de verkeerde kant van de rivier hoor, want hier is de de hele dag droog geweest ;)

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow wat ie tie mooi Marleen!! Prachtig mannetje en prachtige foto! Hij ziet er zo ineens een stuk ouder uit

13. Zeepaardje

marleen wow echt een mooi ventje zeg!!!

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het is zo gek om hem zonder sonde te zien. Net of het Luuk niet is. We zijn inmiddels zo gewend aan die sonde.

Nog even een foto die ik ook gemaakt heb vanmiddag:

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Super Marleen.
    Nee zo is het inderdaad gelijk een ander mannetje.

Hoe is het met jezelf? Weer wat beter dan vanochtend?

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Prachtige foto's Marleen!

Wolfje, wat goed van Sem!

17. Zeepaardje

boni nou echt wel:) ben benieuwd allemaal!

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Corina: Ik knap steeds meer op. Heb vanmiddag ook nog gestofzuigd dus dat is ook een goed teken. Alleen na het zitten nog steeds erg veel last van mn spieren en ook wel snel moe natuurlijk, maar komt goed!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn dat het toch steeds beter gaat. Je hebt toch even een flinke klap gehad denk ik van de griep. Probeer de komende dagen nog goed je rust te pakken hoor. Pas goed op jezelf!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat een super foto marleen.
    Idd meteen een heel ander mannetje.

Doe je zelf nog wel even rustig aan???
    Vond het echt leuk dat je er toch bij was!!!
    Maar nu moet je jezelf wel de tijd geven om goed uit te zieken hoor.

Deel Deze Pagina