April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vanmorgen in de krant las ik trouwens dat een familie hun dochtertje van 8 wilden aan hadden geboden op internet voor seks... Echt schokkend. Dit is een dorpje een paar kilometer verderop. Hoe kun je toch zoiets doen?? Ik weet dat er gestoorden rond lopen, maar op de één of andere manier verwacht ik nooit dat die mensen zo dichtbij wonen.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marleen, fijn dat hij nu toch aangekomen is. Is toch een goed teken. Aan de ene kant fijn dat er weer eiwitten gevonden waren, zo gaat het onderzoek gewoon door. Hoop echt dat er wat uitkomt zodat je een beetje duidelijkheid hebt. Met het opmeten gaat het weleens vaker fout. Volgende keer is het misschien weer ineens een stuk meer.
    Hoorde dat verhaal gisteren in de auto, echt belachelijk!!

Wat betreft een meeting, moeten geloof ik maar een nieuwe datum prikken. Alle kinderen en mama's natuurlijk ook, waren enthousiast. Jochem zei gisteren in de auto al 'Gaan we saterdag weer met de kindjes spele'. Haha... geweldig eigenlijk! Ryan had natuurlijk ook zulke mooie trekkers

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina...super mooie foto's. Heb je intussen al een keuze gemaakt?

Marleen...wat heerlijk dat Luuk gegroeid is. Helemaal top!
    Jeetje....dat die mensen zo dicht bij jullie wonen :$ Ik had het gisteren al op tv gezien....niet te begrijpen zoiets.

Is het wat om na de zomervakantie een nieuwe datum te plannen?

En Zeeland lijkt me ook leuk hoor...kan ik tenminste zeggen dat ik daar ook eens ben geweest :):);)
    Mij maakt het niet uit waar,maar ik zou het erg leuk vinden dat de meiden er ook bij kunnen zijn.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Is een goed idee Kwebbel, anders duurt het misschien weer zo lang voordat we afspreken.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lijkt me idd een prima plan!!
    En ik zou het ook erg leuk vinden om je meiden eens in het echt te zien kwebbel!

Vandaag weer een drukke dag gehad, maar gelukkig was ik gister zoooo afgemat dat ik lekker 8 uur heb geslapen ipv de standaar 4 van de afgelopen weken.
    Vanmiddag met mn moeder op pad geweest voor verjaardagscadeautje...heb wat leuke dingen uit mogen zoeken voor achterthuis :) En wat bloemen en planten.
    Op facebook staat een foto ;)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen ik had het idd ook op het nieuws gelezen...Wat een ziek volk loopt er toch rond he!

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Snap het helemaal hoor Kwebbel dat je je meiden ook wil showen aan ons. :D En is gewoon ook veel gezelliger met z'n viertjes.

Mams, kijk dat is altijd leuk om wat uit te mogen zoeken.
    Zeker als je het toch al nodig hebt.

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hmm dan maar een keer een workshop bij jullie zonder kids ;). Maar dan gaan we wel ff naar het strand heh ;).
    Nils zit op schoot die vindt jullie foto ook mooi. Werd helemaal wild, begint te zingen en te wijzen :D

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Haha die Luuk, wel aankomen en ondertussen krimpen, hihi. Fijn dat de onderzoeken doorgaan en dat er in zijn buikje gekeken wordt.

Echt erg heh dat verhaal van die ouders. Niet te geloven wat een idioten heb je toch.

Mams, ga zo gelijk even op facebook kijken.

Kwebbel ben ook wel benieuwd naar je 2 meiden. Dus maar wat prikken zodat ze ook mee kunnen :D.

Hier heeft Mats geloof ik een goed gesprek gehad met Tijn (zoals afgesproken). Vanochtend werd hij droog wakker en wilde hij voor de wc staan op te plassen. Ook wilde hij geen luier meer aan. Toch maar aangedaan omdat hij naar het kdv moest, de hele ochtend. Die hebben hem wel meegenomen naar de wc, maar toen kwam er niks. Vanmiddag idd luier uit en alle plasjes gaan mooi op de wc, ben benieuwd of de ontlasting ook gaat lukken. Hij wilt net zo blauwe trekker als bij Ryan ;)

edit. Ziet er netjes uit Mams. En trouwens ook wel lekker dat je vannacht goed hebt kunnen slapen.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mams: Ja, ik zie een uitdrukking! Kon gisteren geen voorbeeld vinden, maar nu weet ik er één: "achterthuis" ;)

@Booky: Wat goed van Mats!!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahaha zeggen jullie dat niet dan Marleen???

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Booky wat goed van Mats. Voor die blauwe trekker gaat het vast wel goed komen. :D
    Ja als je een keer naar hier komen moeten we zeker naar het strand. Maar bestel je dan ook mooi weer erbij haha.

Kwebbel, dan zit je alleen meer aan de weekenden en de vakanties gebonden zeker met de meiden erbij?

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja mooie foto's he van Jochem en Corina.

Haha de trekkers van Ryan hebben indruk gemaakt. Ik moet ook zeggen dat ze echt wel hufter proef zijn.

Wat betreft een nieuwe meeting helemaal leuk. Het maakt mij niet uit Duitsland, Zeeland. En vind het ook niet erg om in een weekend af te spreken, misschien plakken we er dan echt wel een weekendje aan vast!

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky....whahahaha die Mats en Tijn. Helemaal goed van Mats zeg. En dit nu gaan volhouden.
    Mocht je trouwens over een paar maanden iemand bij jullie in het dorp tegenkomen met een dikke buik en donker krulhaar is dat de juf van Eva :D:D

Corina....komen we volgend jaar april/mei met z'n allen bij jou! Maken we er een gezellige dagje strand van. Schepjes en emmers mee.....nu al zin...*lol*
    Wat betreft de meiden dan zou inderdaad een weekend het allerhandigst zijn. Maar wat niet kan dat kan niet hoor ;) Het is geen must dat ze erbij moeten zijn, maar ik en de dames zelf zouden het wel heel erg leuk vinden.

Gaan jullie met Pinksteren nog wat bijzonders doen?

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel, voor mij zijn de weekenden wat lastiger omdat ik dan altijd werk. Maar goed als er een datum bekend is kan ik altijd kijken of het lukt.
    Hier nog niet veel plannen voor de pinksteren, is een beetje afhankelijk van het weer. Geloof dat het zondag wel zonnig zou worden.

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nee :D Bij ons zeggen ze gewoon "achter het huis"

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hier weinig plannen voor Pinksteren. Zal wel voornamelijk werken worden vrees ik. Heb nog wat in te halen. Ga nu ook weer snel aan de slag. Ik kom er overdag echt niet aan toe momenteel.

@Isra: Meteen een weekendje eraan vast plakken klinkt niet verkeerd! :D

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sem start in september met zwemles:p:p

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow Wolfje wat leuk.

Marleen werkse dan maar