April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel, m'n schoonvader mocht nu weer naar huis. Hij had nog een gesprek met de arts van tevoren dus ben benieuwd. Hij had goed geslapen in elk geval.
    Jeetje wat is het toch een rotziekte hè. Op het moment lijkt het wel alsof je niet anders hoort. Tijn ook weer goed gegroeid zie ik

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina...fijn dat schoonvader weer naar huis mag. Was het nu epilepsie?

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dacht het wel. Maar hoor straks meer denk ik

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dan horen we het nog wel ;)

Booky...hoe gaat het dan met Mats plas avontuur?

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heb net een beginnetje gemaakt met de foto's van afgelopen donderdag. Staan er al een deel op Jochem z'n site. Voor degene die de foto's ook willen ontvangen, pb me dan ff je emailadres.

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ben erg benieuwd Corina!

Het gaat met mij weer niet optimaal. Ik weet niet wat er nu toch is hoor.. Vannacht uit bed gegaan van de pijn, want ik kon niet meer slapen. Na een paracetamol te hebben genomen toch uiteindelijk weer in slaap gevallen. Het is een zeurende pijn aan de rechterkant van mijn rug, soms onderin en soms wat hoger. Ook aan de voorkant rechts doet het zeer. Vanmorgen ook weer erge maagpijn. Misschien toch maar een keer een afspraak met huisarts maken.
    Normaal ben ik altijd een koukleum, maar nu contant warm en zweterig, maar geen koorts. Erg vreemd...

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marleen, oh jeetje nee dat klopt niet helemaal.
    Misschien toch een reactie van je lijf dat je het rustig aan moet doen. Zou toch wel langs de huisarts gaan hoor

8. Bri

Bri Niet meer actief

Lijkt me geen slecht idee om even de HA te raadplegen, klinkt toch net niet helemaal normaal. Al kan het best iets van oververmoeidheid zijn, dat kan ook zo in je hele lijf gaan zitten. Eet en drink je wel goed?

Ochtendje Artis was weer een groot feest. Vooral leuk nu Betti ook zelf rond kan stappen en achter duiven aan kan rennen :D. Deane's lievelingsdier: de uilenglijbaan... ;)
    Kindjes liggen nu in bed, mama even achter de pc en dan ook een klein tukkie doen. Niet normaal hoe moe ik steeds ben, voor mijn gevoel duurt dat nu al jaren (in elk geval sinds de hele zwangerschap van Betti...). Nachten zijn al paar maanden oké, dus waarom blijf ik nou zo moe?

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik eet momenteel wel minder dan anders, maar dat komt omdat het me niet goed smaakt en doordat ik regelmatig maagpijn heb en dan misselijk word.

10. Bri

Bri Niet meer actief

Kan me voorstellen dat het je dan niet smaakt. Nou ja, wel veel drinken dan maar!

H25: ik hoop dat je niet lang meer hoeft door te lopen zo.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Anders jij ook even naar de HA voor je vermoeidheid? ;)
    Leuk dat jullie naar Artis zijn geweest! Ik ben daar nog nooit geweest, wel in alle andere dierentuinen, maar Artis dus nog niet.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    H25 wat bagger dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk hoef je niet al te lang door zo.

Kwebbel, mooie apk voor de kleine man zie ik! Fijn:D

Corina, fijn dat hij weer naar huis mag. Hopelijk een spoedig herstel.

Ga ff kijken of ik op de mobiel de site van jochem kan bekijken.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, ik zou zeker de HA ff bellen. Vooral met wat jullie allemaal doormaken vind ik dat ook jij eens goed nagekeken mag worden. Het is niet niks allemaal en je wilt natuurlijk zo fit mogelijk zijn zodat je alle zorgzelf kan dragen.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ik voelde 'm al aankomen.... Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ben in verleden meerdere keren bij de HA geweest vanwege lang aanhoudende vermoeidheid. Enige wat ooit is gevonden is dat ik een paar jaar terug zonder het te weten de ziekte van Pfeiffer heb gehad, maar dat virus is al lang weg uit m'n bloed. Er wordt ook iedere keer gekeken naar schildklierhormoon, omdat problemen met de schildklier vaker voorkomen in m'n familie, maar tot nu toe nooit iets afwijkends gevonden.
    Nou ja, misschien moeten ze nog maar een keertje verder zoeken... want echt lekker is dit allang niet meer.

Vroeger hadden m'n ouders al een Artis-jaarkaart, en wij nu zelf dus ook. We gaan er vaak naartoe. Ik heb er een paar jaar héél dichtbij gewoond (loopafstand), nu gaan we met de auto, is hooguit 15 min rijden. ´t Is altijd leuk om te gaan, zeker met dit mooie weer.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Corina, wat een super foto's!!!
    Ik ga je ff mijn mailadres pb-en :D

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Marleen: Laat jezelf maar eens goed doorlichten, je hebt nogal wat meegemaakt. Volgens mij ben je één brok spanning op het moment. Alle zorg, alle angst: het kan bijna niet anders dat je lichamelijk een keer instort en volgens mij is dat proces aardig gaande nu. Jouw boog heeft onmetelijk gespannen gestaan de afgelopen tijd en het einde lijkt nog niet in zicht als ik het zo hoor.

Artis: mooie locatie voor een meeting als je het mij vraagt ;)

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

kom even langs zwaaien...
    heb even geen puf om te reageren....

deze zwangerschap kopt me veel meer energie als met sem...

kan echt non stop slapen!

knuffels fijne dag nog en geniet van het mooie weer:)

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Bri/Marleen, Artis is bij ons zowat de enigste dierentuin waar we nog niet geweest zijn. Hoor er wel goede berichten over. Heerlijk dat je er zo dichtbij woont Bri.

Bri, zou ook maar eens langs de huisarts gaan. Want je hebt het inderdaad al een tijdje. Slik je nu ook extra vitamines omdat je daar eerder naar gevraagd had?

Heej Nikita is ook een leuke locatie voor een meeting inderdaad!
    Alleen gaat het kletsen dan wat lastiger met een grote groep. Maar wel super leuk.

Wolfje, balen dat het je veel meer energie kost. Maar is wel logisch natuurlijk want je hebt toch een ondernemend mannetje rondlopen. Doe lekker rustig aan, het forum komt vanzelf wel weer.

Marleen en Mams als alle foto's verkleind zijn, stuur ik ze door. Zijn er best wat geworden.

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zelf heb ik dat gevoel eigenlijk helemaal niet. Ik voel me niet gespannen en angst is er op dit moment ook niet meer. We hebben vrede met de situatie zoals die nu is en ook als er niks gevonden gaat worden is het goed. Luuk doet het op zijn manier goed en ik heb vertrouwen in de toekomst. Daarom denk ik ook niet dat het daaruit voortvloeit. Het zou wel kunnen zijn dat mijn weerstand wat lager is dan anders door de late voeding die Luuk nog steeds heeft. Ik heb veel slaap nodig en dat krijg ik nu niet altijd. Qua fotografie werk ik nu wel vrij veel, maar lang niet vergelijkbaar met de uren die ik voorheen heb gewerkt voordat Roel er was. Ik moet dit voor mijn gevoel dus makkelijk aan kunnen. Morgen geen tijd om naar de dokter te gaan dus misschien donderdag. Vrijdag ook weer geen tijd, want dan de hele dag een trouwreportage en daar kan ik sowieso niet onderuit. Ik hoop wel dat ik me dan beter voel en niet zoveel pijn meer heb.

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marleen, vond je bij de meeting ook gewoon vrij relex overkomen. Je straalde rust uit laat ik het zo zeggen. Je kan echt zien dat je er vrede mee hebt en dat het is zoals het nu is. Knap van je hoor! Wel balen van die late voeding nog van Luuk, zou manlief dat ook niet deels voor je kunnen doen? Zodat jij wat vaker je rust kan pakken

Schoonvader is weer thuis. Hij mocht rond 11 uur opgehaald worden maar had nog een gesprek met de arts, uiteindelijk kwam die arts pas om half 4. Gewoon belachelijk! Hij heeft medicijnen gekregen voor epilepsie die overigens pas na 3 dagen gaan werken. Ook hebben ze klysma's of zoiets gekregen die ze moeten gebruiken bij een aanval. Dat ziet m'n schoonmoeder natuurlijk helemaal niet zitten. En hij mag de komende 3 maanden geen autorijden. Afwachten dus. M'n schoonmoeder knijpt 'm nog wel. Vanmiddag deed hij ook weer raar in z'n stoel. meestal kan zij aan bepaalde dingen van tevoren al merken dat het 's nachts weer fout gaat.

Deel Deze Pagina