Marleen, wat goed van Luuk. Kan me voorstellen dat je er helemaal hyper van bent. Is toch een goed teken, al is het wat later dan gebruikelijk. Mams, al wat klachten of nog niet?
Oh al een heleboel corina.. Ik wist een paar dagen terug al dat het raak was moe, beetje misselijk, snel zweten en duizelig, darmen van slag, veel hikken/boeren en nog wel meer hahaha
Bri... wat een verdrietig nieuws. Ik ga er van uit dat hij wel een extreem laag bloedsuiker gehad heeft. Wat een onzekerheid ookwat de toekomst gaat brengen. Dikke knuffel. Marleen...super zeg! Mams....stuiter de stuiter de stuiter......gefeliciteerd meid. Hardstikke fijn voor jullie. Ik proost vanaaf op een goede zwangerschap. Isra...heerlijk dat het zo lekker loopt.
Nu even ego We hebben gisteren een TOPDAG gehad. Het weer was goed. Zonnetje scheen zo nu en dan en we zaten overdag heerlijk buiten. Eva en Isa voelden zich op en top prinses Ze hadden net als mijn schoonzus ook een trouwboeketje gekregen en stalen samen met de prachtige bruid de show. Tijdens de fotoreportage werden er ook foto's van eva en isa samen met schoonzus gemaakt. Beiden moesten onder de trouwjurk gaan zitten.....jurk werd omhoog getrokken door bruid en kiekeboe. Kan niet wachten om die te zien Zelfs tijn vond het super. Niet gehuild, of gemopperd. Hij was natuurlijk rond de klok van half 9 echt moe,maar een wegwerp camera doet dan wonderen. Hij ging de hele zaal door om foto's te schieten Om half 10 heb ik ze naar huis gebracht...de oppas ingeschakeld....en daarna nog een aantal uurtjes heerlijk gefeest, gedanst en gedronken Nu is kwebbelman hier in de buurt een tractor met sproeiinstallatie en nog meer aan het ophalen. Via marktplaats geboden. Tijn is sinds hij bij Ryan heeft gespeeld helemaal fanaat van tractors. We hebben hier natuurlijk ook veel meiden dingen dus ik had zoiets van laten we eens kijken voor Tijn. Zag een mooie en die staat dus dadelijk hier
Ach het is allemaal voor het goede doel he Mams. Vind het echt superleuk voor je! Kwebbeltje, fijn dat je een topdag hebben gehad. Ben ook altijd zo nieuwsgierig als er foto's gemaakt worden. Die met de meiden zullen vast super geworden zijn. Zo dan heeft Tijn het best nog even vol gehouden
@Kwebbel: Klinkt als een zeer geslaagde dag. Ik moet een beetje lachen om de tractor.. Ik dacht namelijk in eerste instantie dat jullie een echte grote tractor gekocht hadden om jullie tuin mee te sproeien?? (Was even een eerste visioen). Ik zag man al op de tractor zitten met grote tank er achter in jullie tuin
Mams zo de kwaaltjes zijn al duidelijk aanwezig zeg, goed teken! Willen jullie straks weten wat het gaat worden?? Kwebbel super zeg dat jullie zo'n topdag hebben gehad! Ik ben ook nieuwsgierig naar de pinsessen foto's. Haha volgens mij heeft Ryan heel wat kindjes aangestoken met zijn trekkers, echt grappig. Zit het net ook tegen ray te vertellen die moet er ook om lachen.
Wow wat zijn ze mooi Kwebbeltje. Echte prinsesjes zijn het. Vind Isa wel heel erg op jou lijken vooral hoe ze kijkt, echt lief!
Wow kwebbel wat heb je toch prachtmeiden! Schitterende foto! Isra, we willen straks heel graag wten wat het word, we zijn allebei veeeeeel te nieuwsgierig om het een verrassing te laten(a)
@Kwebbel: Mooie foto van twee prachtige meiden! Vandaag een erg leuke vaderdag gehad. Vanmorgen ontbijt op bed met zn allen en papa cadeautjes uitpakken. Roel heeft een fotolijstje gegeven met een foto van ons vieren erin en hij heeft de passe-partout ingekleurd. Is voor op papa's bureau op het werk. Vanmorgen ook naar mijn schoonouders geweest. Weer voor het eerst sinds februari. Gek om ze weer te zien. Vanavond met zn vieren en met mijn ouders uit eten geweest. Ging prima met de kids erbij. Al met al een leuke dag dus.
Dankje meiden. Als straks de foto's van de fotograaf er zijn spam ik meer. Corina...ik zelf zie het niet zo dat isa op mij lijkt, maar tijdens de bruiloft kreeg ik het ook vaak te horen van mensen en Eva vonden ze juist veelop de bruid (tante margot) lijken Marleen...whahahahaha een echte trekker...dacht het toch niet.
Marleen, fijn dat het een geslaagde dag was bij jullie. Hier ook een leuke dag gehad. Kwebbeltje, ik ken de bruid natuurlijk niet. Maar op die foto viel het me gelijk op, na je in het eggie gezien te hebben
Wat een prachtig stel meiden heb je toch Kwebbel! Marleen:Wow, weer contact met je schoonouders, hoe was dat?
Was erg raar om er weer naar toe te gaan. Man had van de week zijn moeder aan de telefoon en hij had gezegd dat hij wel langs wilde komen, maar alleen als er geen hele emotionele toestanden zouden zijn en dat hij weer naar huis zou gaan als zijn vader boos zou gaan doen. (die scheen erg boos op ons te zijn?) Daar hadden we overigens beide geen zin in. We wilden alleen beginnen met een (enigszins) schone lei. Het ging prima. Geen huilpartijen, maar gewoon daar een uurtje gezeten, kinderen bij opa en oma op schoot en toen weer naar huis. Schoonmoeder was erg hartelijk dus voelde wel weer oke eigenlijk.
Marleen, toch knap van je man dat hij het toch wilde proberen. En fijn dat het ook goed uitgepakt heeft. Misschien toch weer een stapje dichterbij een beter contact.