April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja komt vast wel goed hoor. Mijn schoonouders zijn lieve mensen en ze bedoelen het allemaal goed.

Straks naar Utrecht, want Luuk wordt vandaag weer opgenomen. Morgen onder narcose. Altijd spannend, zeker gezien de vorige keer toen hij moeite had met wakker worden en behoorlijk in paniek was. Ben ook benieuwd hoe ze vandaag zijn darmen leeg gaan maken.

2. Bri

Bri Niet meer actief

Sterkte marleen!
    Wel fijn dat jullie je schoonouders weer eens gezien hebben, en dat het ook best goed is gegaan. Slim, om eerst maar eens 'klein' te beginnen. Uurtje op bezoek, prima.

Kwebbel, ik vond ook meteen dat Isa op jou lijkt. Wat een leuke foto! Vind het ook erg knap van Tijn dat hij het zo lang heeft volgehouden.

mams, geniet van je kwaaltjes :D
    al uitgestuiterd, of ben je nog maar eens de struuk'n ingestuiterd?

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    HAhaha ,nou gister stuiterde ik wat minder omdat mn test waziger was dan vrijdag.
    MAar vandaag stuiter ik opnieuw na een mooie geen twijfel over mogelijk test!

Marleen fijn dat jullie weer een stap hebben gezet samen met je schoonouders

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oei dat word weer spannend voor jullie Marleen. Hopelijk doorstaat Luuk alles goed en word ie wel goed wakker na de narcose.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, heel veel succes voor jullie en de kleine bink!
    Hou je ons op de hoogte??

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...sterkte met jullie kleine lieverd.

Bri...grappig dat jij Isa ook op mij vindt lijken :p

Vanavond ga ik samen met Eva en Isa ons inschrijven voor de avond-4-daagse. We lopen dan dinsdag tot en met vrijdag 5 km.

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Marleen, succes in het Zkh!

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen succes vandaag en morgen, hopelijk morgen weer met jullie mee naar huis en hopelijk ook met meer duidelijkheid

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

kwebbeltje; leuk avond 4daagse!

marleen; heel veel sterkte met luuk in het zkh!

mams; heb jij al een gevoel wat het is...hier sterk gevoel jongen!

all; dikke knuffel! hier alles goed, volgende week voor het eerst op controle bij de vk... spannend!
    weet iemand trouwens waarom je niet in de achtbanen enzo mag als je zwanger bent?
    gister naar slagharen geweest, alles al gehad, zien we ineens een bord dat zwangeren er niet inmogen... was er dus maar uit gegaan, maar later kwamen we erachter dat ik in meer dingen gezeten heb waar ik niet in had gemogen...
    maak me nu dus best zorgen, blonde kip dat ik ook ben!

fijne dag nog allen!

10. Bri

Bri Niet meer actief

Vanwege het schudden en schokken, en de versnellingen op je lichaam (enkele G's). En misschien ook omdat een dikke zwangere buik niet meer veilig in zo'n beugel past.
    Maar als ik het goed heb, zijn die dingen vooral potentieel gevaarlijk als je wat verder op weg bent. In je eerste trimester zit ukkie toch nog heel erg veilig achter je schaambot?

Sowieso niet druk om maken, gebeurd is gebeurd. Ik ben toen ik 12 weken of zo zwanger was van Betti een halve trap afgestuiterd. Was eigenlijk wel blij dat het toen gebeurde, en niet met 30 weken of zo.

En bespreek het voor je eigen geruststelling bij je eerste bezoekje aan de vk. Leuk hoor, om weer te gaan. Ik vond de eerste keer bij de 2e zw ook erg leuk. Die afspraak had ik met de vk die Deane's geboorte had begeleid, en ik had hem ook meegenomen.

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bri; tja denk ook dat het weinig kwaad kan nu, maal ml was mega boos, uiteindelijk heb ik hem gezegd jij stond ook in de rij had je het ook kunnen zien...

sem gaat hier ook mee met de controles... met de echo (termijn) was hij er ook bij, vond dat hartje prachtig om te horen...:)
    die de echo maakte was ook bij de bevalling van sem, erg leuk:)

xxx

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wolfje, ik denk dat het nog niet zo erg is hoor..Heeft meer te maken met de dikkere buik etc verderop in de zwangerschap.

Ik heb werkelijk geen flauw idee nog...Maar goed jij bent natuurlijk al een stuk verder.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb trouwens vanmiddag mn intake bij de VK gepland.
    19 juli om 10:15.
    Had de vk aan de telefoon die het begin van de bevalling heeft gedaan. Dus ff een kippehok gesprek van hoe het gaat, en met tygho en dat ik getrouwd ben hahaha.
    De intake zelf heb ik bij een andere VK (mijn 1e keus van de vorige keer hahahaha) En ik hoop dat Harmen er vrij voor kan nemen zodat ik Tygho ook kan meenemen. Want die alleen rond laten stuiteren is ook niks waard:p

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk mams dat je de intake gepland hebt.

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    gefeliciteerd!!!!!!

16. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Wat enorm heftig zeg.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé H25, jij ook hier! En nog zwanger zie ik, brusje heeft zich nog niet laten zien?
    Kun je het nog volhouden, zo de laatste loodjes?

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    #958 boni001, 20 jun 2011
    Laatst bewerkt: 20 jun 2011
    Hier trouwens ook gezinsuitbreiding.....

van onze schapen...

Haha, na Koen, Luuk en Maartje in de afgelopen dagen is nu Noortje geboren. Dit is al het zevende lammetje, we hebben ook al Henkie, Iris en Janneke.

19. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Wat een super mooie foto zeg

20. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ja ik kwam weer even bijlezen.
    En nog steeds zwanger inderdaad. Heb al wel veel harde buiken en wat voorweeen maar het zet allemaal niet echt door.
    Het is wel vol te houden maar niet van harte hoor. Blijf veel pijn hebben en kan eigenlijk ook niet echt meer bukken etc. Heb echt een mega grote buik. Vocht vasthouden doe ik niet heel erg. Alleen op tijd de pootjes de lucht in dan wil het wel.
    Ach ik keutel gewoon wat aan thuis want alles staan op dit moment echt klaar dus niks hoeft meer echt. Als ik zat ben ga ik weer zitten. Vanmiddag heerlijk in de loungeset buiten gezeten. Ik probeer dus wel te genieten van de laatste tijd voor zover dat dan kan...

Deel Deze Pagina