Hé meiden, Allereerst natuurlijk Mams, van harte gefeliciteerd!!! Ben al veel te lang niet hier geweest, maar ik moet eerlijk zeggen, ik trek het gewoon even niet. Pas geleden het gesprek gevoerd dat ik helemaal niet wilde voeren, maar ik denk dat we er binnenkort echt een punt achter zetten. Ik heb na deze ronde nog een recept voor een keer of 3 clomid, en als het dan niet gelukt is dan.....nouja.....dan blijven we met z'n drietjes. Ik snap er echt niks van hoor, heb helemaal niks om verdrietig om te zijn, maar toch zijn er momenten dat ik ineens echt helemaal in de put zit. Met een beetje pech is mijn nod precies op de dag dat ik vorig jaar positief testte.....en dan een paar dagen later mijn uitgerekende datum van mk nummer 2. Blergh, zul je zien dat ik dan weer verschrikkelijk ongi ben. Kan er nu al tegenop zien. Ach, misschien geeft het ook wel rust als we stoppen met proberen.
Dankjewel meiden! Mielenl, wat moet dat rauw op je dak vallen. Een 2e kindje is jullie zo gegund. En ik snap je wel.. Je hebt een gezonde zoon maar gevoelsmatig is jullie gezin nog niet compleet. Maar meid, geef de hoop nog niet op! It ain't over till it's over! H25 nog steeds rond en gezond zie ik. Nog fftjes meid! Pffff ik voel me echt heel zwanger hahaha. Ben me een potje misselijk! En gister al een aanval van nesteldrang gehad. De toekomstige babykamer is nu. Nog computerkamer maar stond helemaal vol met dozen en zooi. DIe heb ik gister onder handen genomen. Behalve het pcbureau en een wasrek staat er niks meer. Kan ik mn ideeen erop loslaten
H25...succes met de allerlaatste dagen. Toi toi! Boni...lief kleine lammetjes. Mielen...een hele dikke knuffel! Mams...haha je bent er vlot bij. Marleen...ook vanaf hier heel veel sterkte vandaag. Bleh..hier regent het. Hopelijk is het rond de klok van 18.30 droog als we de eerste 5 km gaan lopen.
Mielenl, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt meis. Je bent zo afhankelijk van die clomid en dan nog is het geluk hebben. Heb ook 5 rondes in spanning gezeten. Hoop echt dat ook jullie nog een tweede wondertje in je armen mogen hebben, het is jullie zo gegund. Mams, jij bent goed zwanger zo te lezen. Hihi... nu al nesteldrang.
mielenl, hoezo heb jij niks om verdrietig over te zijn? je wilt zo graag nog een kindje, en dat komt maar niet (of het blijft niet lang genoeg). als ik in jouw schoenen stond, zou ik me ook af en toe de ogen uit m'n kop janken! het is natuurlijk geweldig dat bosch er is, en dat hij gezond is en zich zo goed en leuk ontwikkelt. je bent toch niet minder blij met hem, omdat je tegelijk ook verdriet voelt om het tweede kindje dat je zo graag zou willen krijgen? ik hoop ongelooflijk hard met je mee dat het tóch nog mag gebeuren. maar als dat niet zo is, heb je toch ook nog tijd nodig om het allemaal een plekje te geven. en verdrietig blijft het... ik zou het moedig van je vinden, als je de beslissing kunt nemen om te stoppen. net zo goed als ik het moedig van je zou vinden als je zou besluiten om door te gaan. hele grote, dikke knuffel voor jou.
Ik vertelde toch laatst over de babykamer die we te koop hadden staan. Die twee kasten zijn toen opgehaald en voor 2 dagen terug heb ik de ledikant weer op marktplaatst gezet. Commode houden we nog even zolang we nog geen kast terug hebben voor Tijns kamer. Maar bed is nu ook verkocht
boni, gefeliciteerd met de lammetjes! wij gaan binnenkort op kraamvisite bij een mamapoes, die 4 kittens op de wereld heeft gezet. haar baasje zoekt nog een thuis voor enkele daarvan. mocht iemand één of twee kleintjes willen... stuur me maar een pb! de poezenfamilie woont in Uithoorn. het zijn 3 zwarte en 1 rode, ik weet niet welke al onderdak hebben en hoe het is met katers en poezen (al dacht ik dat rode altijd katers zijn, maar dat kan ik mis hebben). mams, leef je lekker uit met je nesteldrang! ik kan je eerlijk zeggen dat ik niet zou weten hoe dat voelt, heb er soms wel naar verlangd hahaha. h25: hang in there, het kan niet lang meer duren! ben heel benieuwd naar jullie kleintje.
Mams....ik zag je topic in de lounge over een bepaald soort babykamer. Ik dacht eens even kijken op marktplaats of er wat is, maar ik zie dat jij ze ook al gevonden hebt daar
HAhahahhaha ja idd! Lekker aant snuffelen. Ik ben helemaal verliefd op die kamer. Alleen met de mooie commode word het wat krap aangezien in maar 2 wanden kan benutten( inde andere 2 zitten raam en 2deuren) Maar zag er 1 met een kubusvormige en dat zou wel passen...
We zijn weer thuis.. Een lange en enerverende dag. Ik ga zo eerst even een blog typen op Hyves en dan zet ik het hier ook even neer. Veel gebeurd vandaag. We kregen bijna een hartverzakking.. Het hele verhaal dus straks.
Gisteren is Luuk opgenomen in het WKZ om hem voor te bereiden op de gastroscopie (door keel) en coloscopie (via de darmen). Hij had om half 12 's morgens zijn laatste voeding gekregen. Daarna mocht hij alleen thee met suiker of water met suiker. Hij kreeg steeds meer honger en daarom heb ik besloten om afgelopen nacht ook in het ziekenhuis te blijven om dicht bij hem te zijn. Vanmorgen was Luuk dan aan de beurt. Ik ging mee naar de OK en bleef er bij totdat hij onder narcose was. Daar ligt hij dan, je kleine mannetje diep in slaap.. Het blijft een vervelend gezicht. Ze zeiden dat het best lang zou gaan duren. Na ongeveer anderhalf uur zou ik weer bij hem mogen. Om half 12 kwam er ineens een arts onze kamer in lopen met het verzoek of we meteen mee wilden komen naar een aparte kamer. Terloops zei ze dat ze heel vervelend bericht had en dat ze ons daarom wilde spreken. Het zijn maar een paar seconden, maar op zo'n moment gaat er zoveel door je heen. Je hart slaat wel een paar keer over. Wat hebben ze gevonden? Gaat het wel goed met de narcose? Wat nu? We moesten goed gaan zitten dus we keken elkaar aan.... Ze vertelde dat de darmen van Luuk niet goed schoon waren en dat daardoor de scopie mislukt was! Hij zou binnenkort weer opnieuw onder narcose moeten. Geen leuk bericht, maar toch was het in eerste instantie enigszins een opluchting. Ze hadden een oud protocol gebruikt en daarom waren de darmen niet goed gespoeld. Ik was uiteraard niet blij, want nu zou ons mannetje voor de derde keer in zeer korte tijd onder narcose moeten. Ik mocht daarna naar de uitslaapkamer naar Luuk toe. Hij was helemaal in paniek en huilde erg hard. De arts kwam meteen en zei dat ze stukjes uit de darm had gehaald. Huh?? De scopie was toch niet gelukt? Toen bleek dat er een miscommunicatie was geweest! De darmen zaten inderdaad nog vol, maar de arts had ter plaatse gespoeld. Het onderzoek had daardoor wel een stuk langer geduurd, maar het was wél gelukt. Wat een opluchting!!! Ze had ook niks bijzonders gezien. De uitslagen van de biopten duren nog twee weken. Het duurde lang voordat Luuk weer een beetje oke was. Hij heeft in het begin veel gespuugd en bleef maar huilen. Zo sneu om te zien.. Hij was weer helemaal schor. Al met al een heftige dag. Uiteindelijk waren we pas om 20.00 uur weer thuis. Ons lieve ventje ligt nu weer in zijn eigen bedje lekker te slapen.