@ Marleen wat leuk dat Roel het nog over Ryan had. Ryan had ook nog gezegd dat hij Roel op de trampoline had gekieteld (??!!) hihi moest er wel om lachen. En het fietsen heeft niet geholpen, helaas. Ik hoop dat het aankomende half jaar (en jaren natuurlijk) jullie meer goeds brengt dan afgelopen half jaar. Hopelijk doordat hij nu zelf kan gaan eten dat het toch allemaal wat beter gaat met hem. @ Nikita nou ik heb zelf ook niet zo heel veel geduld hoor, dus opa heeft het hem geleerd. Maar hij had het binnen een kwartier al onder de knie dus viel eigenlijk helemaal niet tegen. @ Bri ja vind het ook maar verwarrend die voorweeen/harde buiken. Maar het is weer erg rustig dus verwacht aankomende nacht ook niks.
....en ik maar denken waarom het zo rustig is op het april-mama's topic......is er een nieuwe (en dat had ik eerder al gezien, en NOG gaat er geen belletje rinkelen!) @ wayne (sorry een beetje te laat) nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ Tijn van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! @ wolfje waaaaaaaaa!!!!! gefeliciteerd meis! leuk, weer een april-mama zwangerrrrrt! mijn grote kleine man gaat vandaag op de fiets naar school, en daar wordt zijn verjaardag nog een keertje gevierd
mielenl dank je wel meid, ben ook hard voor jou aan het duimen meid leuk nogeen keer verjardagvieren all; fijne dagvandaag ikga me oma naar huis brengen tis weer leuk geweest haha
goedemorgen! Tijn, van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van. bosch, veel plezier op je verjaardagsfeestje! knap, dat je zelf fietst. mielenl, fijn dat je ons weer gevonden hebt. durf je het bijna aan om uit je winterslaap te komen? het is zúlk supermooi weer. ik hoop dat dit voorjaar jou net zulk goeds gaat brengen als wolfje.
Isra....nog steeds aan het broedden? Marleen....is het spugen alweer wat minder? En nog uitslagen binnen gekregen? Mielen....leuk dat Bosch nog een klein feestje mag geven. Have fun! Hier vandaag ook feest want de kleine man is 3 jaar geworden We hebben hem vanmorgen al zijn cross-fiets gegeven en de eerste 2x moest ik hem vasthouden. De derde keer zei hij zelf fietsen...en meneer fiets nu heerlijk rond. Stapt zelf op en af en gaan met die banaan. De andere kado-tjes krijgt hij vanmiddag Hahahahahaha...hij wil nu steeds Duco (onze hond) uitlaten Straks nog een appeltaart bakken en wat kleine dingen halen. 2e paasdag vieren we het groot...ook nog van Eva. Met mij gaat het steeds beter. Gister op het werk ging het goed. Nog wel dan iets verhoging, maar voel mezelf er niet vervelend onder. Nu alleen zaterdag nog 1 nachtje en dan heerlijk 2 weken samen met de kids vrij
Tijn van harte gefeliciteerd!!!!! Fietsen jullie kindjes helemaal zelf?Zonder zijwieltjes??? Tygho fietst al een poosje, maar dan wel met zijwieltjes.
@ bri ik geniet van het zonnetje hoor.....gewoon nog niet aan toe gekomen om mijn bannerrrt te veranderen @ kwebbel fijn dat het langzamerhand weer wat beter gaat met je. Hopelijk zondag weer helemaal 100% fit! Welke fiets is het trouwens geworden? @ mams Bosch fietst ook nog met zijwieltjes hoor! Ik ga ze binnenkort wel ietsjes omhoog zetten, want hij gaat echt als een speer! Remmen gaat ook al heel goed. Van het weekend is hij een paar keer flink gevallen, maar hij heeft er gelukkig nog steeds plezier in...
@mams: Deane fietst ook met zijwieltjes hoor. Remmen had hij ineens niet meer door, dus dat leverde wat angstige momenten voor hem op. Dus daar zijn we nu weer volop mee aan het oefenen. @mielenl: er zijn ook belangrijker dingen dan het aanpassen van een banner, toch? zoals genieten van het zonnetje!
Kwebbel gefeliciteerd met je kleine mannetje. Herkenbaar de hond uit willen laten maak er een mooie dag van! Mielen haha fijn dat je ons weer gevonden hebt en leuk dat Bosch zijn verjaardag nog een keertje mag vieren Mams nee hoor hij fietst hier nog niet zonder zijwielen! Hier een rot nacht gehad, moest er ieder uur uit om te plassen en kon vervolgens moeilijk in slaap komen. Verder is het nog erg rustig dus verwacht vandaag ook geen baby, wat duurt wachten toch lang en dan ben ik nog niet eens overtijd...... Maar ben zo benieuwd naar ons lieve kleine baby'tje!
@Kwebbel: Gefeliciteerd met jullie grote man! Het is in ieder geval heerlijk weer om jarig te zijn! @Mielenl: Fijn dat je ons weer gevonden hebt @Isra: Ja, wachten duurt lang he.. Het is een schrale troost dat het nu nooit meer heel lang kan duren. Balen dat je zo slecht geslapen hebt. @fietsen: Roel heeft niet eens een fiets, dus fietsen doet hij nog niet.
Kwebbel van harte gefeliciteerd met jullie grote boef. Geniet maar lekker van deze mooie dag. Fijn dat het met jou ook langzaam aan de goede kant op gaat. Lekker vooruitzicht zeg 2 weekjes vrij. Hier vandaag nog 2 uurtjes werken en dan pas dinsdag weer . En dan nog 3 daagjes en dan lekker een weekje vrij . Hier fiets Mats ook nog met zijwieltjes, gaat erg goed en hard . Hij fiets ook naast mij mee naar het dorp e.d. (pak dan wel de rustige wegen ). Isra, balen zo'n nacht. Ik kan me voorstellen dat je nu wel heel nieuwsgierig bent naar dat kleintje in je buik. Nog even....
hahahahaha ik dacht echt dat jullie kindjes zonder zijwieltjes fietsen hahahahahahhahaah Vond het al zo knap, zo vroeg al
Mams....hahaha....met zijwieltjes hoor Isra...nog heel even... Mielen...deze fiets heeft Tijn uiteindelijk gekregen. Allen.....bedankt voor de felicitaties
Goedemiddag, @ Tijn gefeliciteerd met je verjaardag.. En natuurlijk je papa mama en zussen ook gefeliciteerd!! @fietsen, op de driewieler lukte Wayne het helemaal niet, maar hij heeft voor zijn verjaardag een echte fiets gekregen met zijwielen, en daar kan hij een paar slagen echt op fietsen.. Maar echt goed lukt het nog niet.. Maar dat komt vanzelf wel Vanmiddag lekker buiten doorgebracht, poosje in de tuin, daarna ff boodschapje gedaan, en een ijsje gehaald bij de snackbar met Wayne samen, en net nog even voor op het speelveldje geweest met de andere kinderen.. En nu dus tijd om even af te koelen voordat ik aan het eten beginnen ga. Ik zou eigenljk vanavond gaan slenderen, maar ik ben snipverkouden, en heb dus eigenlijk niet veel puf om te gaan.. Dus ik denk dat ik afbel.. Kan ik ook optijd me bed in.. Denk dat dat ook niet verkeerd is vanavond. Wil vrijdag gewoon werken eigenlijk. Al zou ik dan nog verkouden zijn, zweet ik het er daar wel uit.. hihi..
Superstoere fiets heb je gekregen Tijn! Nou, doe je goed hoor Ingrid, vroeg naar bed. Hier was het eergister gewoon doorbuffelen met buikgriep Ik hoop echt heel erg dat ik het nieuws van Isra nog meekrijg! Ik ga als alles meezit maandag verhuizen en heb dan de eerste twee weken nog geen internet. Ik ben zooo benieuwd!
Nikita zullen we gewoon afspreken dat ik het "klusje" voor maandag even ga klaren HIHI Maarre heb je mobiele nummer nog dus zal je na die tijd wel smsen. Of heb je inmiddels een ander nummer, zoja dan moet je me die nog maar een PBen. Morgen mag ik weer op controle bij de Gyn dus ben erg benieuwd wat ze te zeggen heeft, maar ik verwacht en ga ervan uit dat eigenlijk alles nog goed is.